• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    Wauw, mensen zetten tegenwoordig ook al op facebook dat ze ongesteld zijn ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wáárom heb ik zo'n geheugenverlies? Shit man, dit is echt ernstig gewoon, maar niemand gelooft me.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga niet zeggen dat ik graag mensen heb die al hun gedachten voor zichzelf houden, maar man, sommige mensen zouden ook eens mogen leren hun mond te houden als het nodig is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I could've expected it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Praat gewoon met me! Ik ben geen hoopje vuil, of zo iemand die je er bij kan hebben om jezelf er beter door te laten voelen omdat je in ieder geval beter bent dan ik... Zo ben ik op de basisschool al behandeld, ik pas deze keer


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Morgen weer lekker rondjes rijden op de parking. :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Belgen gebruiken echt rare woorden...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Belgen gebruiken echt rare woorden...


    Zoals?


    kindness is never a burden.

    Dit sloeg echt nergens op, ook al is het hilarisch.

    +

    Ik word áltijd blij van Sherlock. Myk, bofkant dat je bent dat je alle drie de seizoenen op DVD in de kast hebt staan. Kijkt toch wel zo makkelijk. Vooral die eerste scénes in The Empty Hearse. Hmm.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kobain schreef:
    (...)

    Zoals?


    Kleedje.


    Stiff schreef:
    (...)

    Kleedje.


    Hmm, misschien wel een beetje. Is 'jurk' beter? (:


    kindness is never a burden.

    Kobain schreef:
    (...)

    Hmm, misschien wel een beetje. Is 'jurk' beter? (:


    Jurkje inderdaad – bij een "kleedje" moet ik toch echt aan een vloerkleedje denken (':

    – OT: Darkness time.


    Meh meh meh, still don't know wat ervan te vinden dat je daar gister ook was en dat ik je gezien heb...


    Stenenlikker

    Stiff schreef:
    (...)

    Kleedje.


    Die zeker ja. Ik denk ook aan vloerkleed erbij. Maar ook dingen zoals fier en zot, of dat ze het woord poepen heel anders gebruiken.


    Your make-up is terrible

    My bed is the best thing ever.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov