• Koning Ralph was een niet erg betrouwbare man. Hij ging met veel dames waarbij hij een kind opwekte, een bastaardkind. Wanneer deze kinderen de leeftijd van 8 bereikt hadden moesten ze op het kasteel komen werken. De jongens als hulpjes van de koning en ridders en de meisjes als dienstmeisjes in de keuken, van de dochter van de koning en zijn vrouw. De kinderen weten echter niet dat ze bastaardkinderen zijn en dat de koning eigenlijk hun vader is.
    Bij de leeftijd van 17 worden de jongens opgeleid tot ridders. Wanneer de jongens niet goed genoeg zijn worden ze opgeleid tot stalknecht, hulpsmid of dienstknecht. De meisjes worden opgeleid tot kokin, kledingmaakster of paardenmeid, dienstmaagd. Wanneer de meisjes niet goed genoeg zijn worden ze verkocht. Iets dat geen van de meisjes zou willen. Want de meesten die verkocht worden zullen een rotleven krijgen.


    In dit RPG volgen we het leven van de bastaardkinderen.
    Weet je nog een leuk beroep? Stel het voor aan mij en ik ga kijken of het goed is!

    Bastaardkinderen; Oneindig, maar ik wil wel dat jongens en meiden gelijk blijven. Ook qua leeftijden niet allemaal hetzelfde. Je kunt iemand spelen van 8 tot 23 jaar oud

    -Aeccestane "Aecces" - 18 - Stalknecht - Dorocha
    -Aloysius Almerico Dacre - 20 - Ridder - Luna2013
    -Lancelyn - 21 - Smid - Raccoon
    -Robert "Robb" Snow - 23 - Ridder com. - LadyStark
    -Fawkus 'Fawk' - 20 - Ridder - LyraPhoenix
    -Cédric - 16 - Hulp van Lancelyn - Tootles

    -Elvira - 16 - Dienstmeisje - Armastus
    -Helena "Leen" - 12 - Hulp van Aecces - RingKeeper
    -Elisabeth - 17 - OL; Kledingmaakster - xHoranx
    -Daenerys "Dany" - 16 - Dienstmeisje - LadyStark
    -SherIock
    -Amelia Claire Lee - 16 - Dienstmeisje - Confiance

    Invullijstje

    Naam; Alleen een voornaam is opzich wel goed. Wel vraag ik je een naam te nemen dat wel wat middeleeuws klinkt. Een naam is genoeg, twee namen mag ook nog wel.
    Leeftijd; 8 tot 23
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk; graag uitgebreid
    Opleiding; 17 tot 18 jarige volgen een opleiding
    Baan; Vanaf je 18e ga je de baan doen waarin je de opleiding in hebt gekregen
    Extra;


    Regels;
    Houd je hieraan anders kun je niet meedoen met het RPG.
    -Maximaal 2 personages p.p
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    -Niet allemaal dezelfde opleiding, anders ga ik er een limiet op zetten
    -Hou de jongens en meiden gelijk. Let hier ook op anders komt er een stop op de meiden
    -Er is een minimum aantal woorden die geschreven wordt in dit RPG en dit is 200 woorden. Denk aan omgeving, gedachten, andermans stukjes, geschiedenis
    -OOC tussen haakjes
    -Het liefst in de ik-vorm schrijven. Wanneer je dit moeilijk vindt, geef dit dan aan dan kun je in die vorm schrijven
    -Ruzie alleen IC
    -Het vermoorden of ernstig verwonden van andermans personage wordt alleen toegestaan wanneer dit is overlegd. Geeft dit ook even door aan Dorocha
    -Er is geen verhaallijn en daardoor ben je ook vrij om te doen wat je wilt. Wordt je personage ineens aangevallen in het bos? I like it! Maak er wat van!
    -Plezier hebben is de grootste regel in dit RPG

    Omgeving;
    -Het kasteel; Merlinfans moeten dit wel herkennen, hahha
    DIt zijn de plekken waar de bastaardkinderen mogen en kunnen komen.

    Buitenkant
    Buitenkant 2
    Buitenkant 3
    Buitenkant 4
    Binnenplaats
    Binnenplaats 2
    Binnenplaats 3
    Hal/feestzaal
    Trap -vrijwel elke trap ziet er zo uit, behalve dan de beelden. Deze trap heeft alleen dit beeld. Deze trap is overigens de trap naar de koninklijke vertrekken-
    Ontvangsthal

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor mij een bastaard jongen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mag ik een meisje? ^^


    wat was dit ookalweer

    Jullie staan erbij (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe werkt dit allemaal? Ik heb heel lang rollenspellen gespeeld, maar op een andere site, haha. x'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    xHoranx schreef:
    Hoe werkt dit allemaal? Ik heb heel lang rollenspellen gespeeld, maar op een andere site, haha. x'D


    Er is een topic over hoe het werkt. Ik zal hem even zoeken voor je


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Top!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Basis RPG uitleg
    RPG, hoe meedoen?

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 21:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een bastaard meisje?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kun je ook als bastaard, en je bent nog geen zeventien, hulpje zijn van iets? Bijvoorbeeld hulpje van kokkin, dat je dan die ingrediënten moet verzamelen?
    Of hulpje kledingmaakster, en dan de stoffen moet halen?

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 21:06 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    /

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 23:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RingKeeper schreef:
    Kun je ook als bastaard, en je bent nog geen zeventien, hulpje zijn van iets? Bijvoorbeeld hulpje van kokkin, dat je dan die ingrediënten moet verzamelen?
    Of hulpje kledingmaakster, en dan de stoffen moet halen?

    Jazeker. Meisjes wel. Zij worden ingezet als hulpjes in de keukens en hulpjes van de prinses en koningin (:

    EDIT; Dit werk mag alleen niet te zwaar zijn voor ze.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 21:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een bastaardmeisje? (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je staat erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Elisabeth
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto: Ik heb geen foto. ): Maar: lange blonde haren, donkerblauwe ogen. Lichte sproeten op haar gezicht, mooie lange benen, heel blank.


    Innerlijk: Elisabeth is een zelfverzekerde jonge vrouw. Ze laat zich niet snel kisten en zegt wat ze denkt. Hierdoor raakt ze vaak in de problemen. Haar grote ogen lijken recht door je ziel te kijken, maar door haar karakter vertrouwen mensen haar niet zo snel. Ze wil graag aardig gevonden worden, en daarom kan ze soms wat aanhankelijk zijn. Mede door al die dingen heeft ze amper vrienden en kan ze zich niet zo goed ontwikkelen. Zelf vindt ze dat enorm jammer, ze wil graag mensen leren kennen, een goede kledingmaakster worden, het liefste trouwen uit liefde en gewoon gelukkig zijn. Ze doet onwijs haar best om 'goed genoeg' te zijn voor de koning. Als er iets is wat ze niet wil, is het verkocht worden. Ze heeft verhalen gehoord van sommige andere meisjes, die op jonge leeftijd al verkocht werden omdat ze niet in het perfecte plaatje van de koning zelf pasten. Dat wil Elisabeth koste wat het kost voorkomen. Daarom doet ze heel erg haar best om alles goed te doen, en juist daarom laat ze soms nog wat steken vallen, letterlijk en figuurlijk.
    Opleiding: Opleiding tot naaister (kledingdinges)
    Baan: x
    Extra: Soms glipt ze de straat op, terwijl dat verboden is.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 21:51 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    xHoranx, ik wil echt een foto. Deze kun je vast wel vinden op google.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.