• Koning Ralph was een niet erg betrouwbare man. Hij ging met veel dames waarbij hij een kind opwekte, een bastaardkind. Wanneer deze kinderen de leeftijd van 8 bereikt hadden moesten ze op het kasteel komen werken. De jongens als hulpjes van de koning en ridders en de meisjes als dienstmeisjes in de keuken, van de dochter van de koning en zijn vrouw. De kinderen weten echter niet dat ze bastaardkinderen zijn en dat de koning eigenlijk hun vader is.
    Bij de leeftijd van 17 worden de jongens opgeleid tot ridders. Wanneer de jongens niet goed genoeg zijn worden ze opgeleid tot stalknecht, hulpsmid of dienstknecht. De meisjes worden opgeleid tot kokin, kledingmaakster of paardenmeid, dienstmaagd. Wanneer de meisjes niet goed genoeg zijn worden ze verkocht. Iets dat geen van de meisjes zou willen. Want de meesten die verkocht worden zullen een rotleven krijgen.


    In dit RPG volgen we het leven van de bastaardkinderen.
    Weet je nog een leuk beroep? Stel het voor aan mij en ik ga kijken of het goed is!

    Bastaardkinderen; Oneindig, maar ik wil wel dat jongens en meiden gelijk blijven. Ook qua leeftijden niet allemaal hetzelfde. Je kunt iemand spelen van 8 tot 23 jaar oud

    -Aeccestane "Aecces" - 18 - Stalknecht - Dorocha
    -Aloysius Almerico Dacre - 20 - Ridder - Luna2013
    -Lancelyn - 21 - Smid - Raccoon
    -Robert "Robb" Snow - 23 - Ridder com. - LadyStark
    -Fawkus 'Fawk' - 20 - Ridder - LyraPhoenix
    -Cédric - 16 - Hulp van Lancelyn - Tootles

    -Elvira - 16 - Dienstmeisje - Armastus
    -Helena "Leen" - 12 - Hulp van Aecces - RingKeeper
    -Elisabeth - 17 - OL; Kledingmaakster - xHoranx
    -Daenerys "Dany" - 16 - Dienstmeisje - LadyStark
    -SherIock
    -Amelia Claire Lee - 16 - Dienstmeisje - Confiance

    Invullijstje

    Naam; Alleen een voornaam is opzich wel goed. Wel vraag ik je een naam te nemen dat wel wat middeleeuws klinkt. Een naam is genoeg, twee namen mag ook nog wel.
    Leeftijd; 8 tot 23
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk; graag uitgebreid
    Opleiding; 17 tot 18 jarige volgen een opleiding
    Baan; Vanaf je 18e ga je de baan doen waarin je de opleiding in hebt gekregen
    Extra;


    Regels;
    Houd je hieraan anders kun je niet meedoen met het RPG.
    -Maximaal 2 personages p.p
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    -Niet allemaal dezelfde opleiding, anders ga ik er een limiet op zetten
    -Hou de jongens en meiden gelijk. Let hier ook op anders komt er een stop op de meiden
    -Er is een minimum aantal woorden die geschreven wordt in dit RPG en dit is 200 woorden. Denk aan omgeving, gedachten, andermans stukjes, geschiedenis
    -OOC tussen haakjes
    -Het liefst in de ik-vorm schrijven. Wanneer je dit moeilijk vindt, geef dit dan aan dan kun je in die vorm schrijven
    -Ruzie alleen IC
    -Het vermoorden of ernstig verwonden van andermans personage wordt alleen toegestaan wanneer dit is overlegd. Geeft dit ook even door aan Dorocha
    -Er is geen verhaallijn en daardoor ben je ook vrij om te doen wat je wilt. Wordt je personage ineens aangevallen in het bos? I like it! Maak er wat van!
    -Plezier hebben is de grootste regel in dit RPG

    Omgeving;
    -Het kasteel; Merlinfans moeten dit wel herkennen, hahha
    DIt zijn de plekken waar de bastaardkinderen mogen en kunnen komen.

    Buitenkant
    Buitenkant 2
    Buitenkant 3
    Buitenkant 4
    Binnenplaats
    Binnenplaats 2
    Binnenplaats 3
    Hal/feestzaal
    Trap -vrijwel elke trap ziet er zo uit, behalve dan de beelden. Deze trap heeft alleen dit beeld. Deze trap is overigens de trap naar de koninklijke vertrekken-
    Ontvangsthal

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohnee het was gewoon een vraag, omdat Dany nogal snel problemen veroorzaakt dacht ik dat dat misschien dan met bijv. de koningin en de koning enz kon zijn, haha.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Is Helena goedgekeurd?|?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Dany en Helena lijken best op elkaar, maar zijn ook weer heel anders. Helena wil bijv echt ridder worden, en Dany niet echt.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Zowel Aloysius en Helena zijn wel goed. Ik ga niet meer xeuren over het innerlijk, zolang deze maar minimaal 8 regels lang is (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, Ja Dany is meer het meisje dat naast haar man zal staan en zou helpen met aanvals-tactieken enz,
    ze vind et wel leuk om met een zwaard te sparren met de jongens, maar wilt nou niet echt ridder worden,
    ze leeft eerder in de droom van: zij is een meisje en zal ooit haar prins op het witte paard tegenkomen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    LadyStark schreef:
    Haha, Ja Dany is meer het meisje dat naast haar man zal staan en zou helpen met aanvals-tactieken enz,
    ze vind et wel leuk om met een zwaard te sparren met de jongens, maar wilt nou niet echt ridder worden,
    ze leeft eerder in de droom van: zij is een meisje en zal ooit haar prins op het witte paard tegenkomen.


    Ja, Leen gaat ook stiekem naar het bos, omdat velen haar verraden. Ze wint vaak van jongens van haar leeftijd, maar heeft nog wel best wat training nodig.
    Later zou Leen niet zoals Dany naast haar man staan en helpen, maar het echt van hem overnemen xD

    Ach ja, ze zijn ook eigenlijk soort halfzussen dus het is niet zooo raar dat ze een beetje op elkaar lijken. Ook al weten ze dat zelf niet.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Dorocha schreef:
    Zowel Aloysius en Helena zijn wel goed. Ik ga niet meer xeuren over het innerlijk, zolang deze maar minimaal 8 regels lang is (:


    Jeej! Mag haar naam dan ook bovenaan, want nu lijkt het alsof ik nog reservering heb. HEB ZOO"n ZIN IN DEZE RPG!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik en ermee bezig, maar op een tablet gaat dit niet zo snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    Ik en ermee bezig, maar op een tablet gaat dit niet zo snel.


    Ohw


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik zet een stop op de ridders op dit moment!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LadyStark; Ik heb bij jouw personage Dienstmeisje gezet omdat ik niet echt wist wat zij nu anders is. Als jij wat anders in gedachten had, zeg dit dan even (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LadyStark schreef:
    Ohnee het was gewoon een vraag, omdat Dany nogal snel problemen veroorzaakt dacht ik dat dat misschien dan met bijv. de koningin en de koning enz kon zijn, haha.


    Iedereen speelt de konIng, koningin en prinses, zogezegd. Deze zijn opelijk voor iedereen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, dienstmeisje zou ze zijn, haha c:


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    LadyStark schreef:
    Nee, dienstmeisje zou ze zijn, haha c:

    Hahah oke (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam;
    Aeccestane "Aecces" [Ekkes]
    Leeftijd;
    Net twee weken 18
    Uiterlijk + foto;


    Wat als eerste opvalt bij Aecces zijn zijn ogen. Deze zijn zo helder blauw dat het lijkt alsof ze recht door je heen kijken. Om zijn blauwe kijkers zit een donkerblauw randje. Deze vallen echter alleen op wanneer je hem recht in de ogen kijkt en dichtbij hem staat. In tegenstelling tot zijn ogen is Aecces' haar donkerbruin van kleur. Aecces is niet een van de langste jongens die je tegen zult komen, maar lengte zegt niets over kracht. Aecces heeft redelijk gespierde bovenarmen, maar dit zul je niet snel zien wanneer hij een shirt draagt. Shirtloos valt het wel erg op, hij heeft vaak wel bekijks van meiden wat hem irriteert.
    Innerlijk;
    Aecces zegt wat hij denkt en komt uit voor zijn mening. Zo heeft Aecces wel eens een nacht in de cellen doorgebracht en heeft hij in de schandpaal gezeten. Echter vond hij de schandpaal wel leuk, behalve de aardappelen, die haatte hij ontiegelijk erg.
    Het is wel duidelijk nu dat Aecces een beidehante jongen is. Hij heeft aardig wat lak aan de regeltjes en wat hem gevraagd wordt. Wanneer Aecces iemand niet mag, gaat hij het liefst ook niet met die persoon om. Hoewel hij dus een flinke hekel heeft aan Hawkus, is hij toch de verzorger van zijn paard. Dit wil alleen niet zeggen dat hij geen streken uithaalt. Hij doet de riem om de borst van het paard wel eens te los of helemaal niet vast, is brutaal tegen Hawkus en negeert hem soms wel eens.
    Aecces is erg trouw naar de personen waarom hij geeft en is dan ook loyaal naar hen. Naar de koning en de overige ridders en mensen van adel is Aecces ook loyaal en vriendelijk. Zijn vrienden zijn zijn alles en hij staat voor hen klaar. Wanneer iemand zijn vrienden pijn doet is Aecces uit op wraak en zal die persoon terug pakken. Aecces is dus echt wel wraakgezind.
    Natuurlijk is Aecces ook wel vriendelijk. Maar hij weet alleen niet waarom hij daadwerkelijk vriendelijk moet zijn. Alleen Helena krijgt zijn echte ik te zien en zijn ware vriendelijkheid. Ook vreemde, maar aangezien hij deze [door hele dagen in de stallen te zijn] niet vaak tegenkomt heeft hij er niet erg veel aan.

    Baan;
    Stalknecht. Aecces zou heel graag ridder zijn, maar hij is er volgens de koning niet goed genoeg voor. Aecces is jaloers op Hawkus en heeft dan ook een hekel aan hem omdat hij ridder is, echter is Aecces aangewezen als verzorger van het paard van Hawkus.
    Extra;
    Aecces heeft Helena onder zijn hoede en zij voelt voor hem als een zusje [wat ook zo is, maar dat weten ze natuurlijk niet]. Er moet ook niets met Helena gebeuren, want Aecces zou er kapot van zijn. Helena betekent erg veel voor Aecces.

    Hij is voor mijn doen echt kort, maar het lukt mij op het momentgewoon niet. LyraPhoenix, ben je het eens over wat ik over Hawkus geschreven heb?

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 23:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.