• Koning Ralph was een niet erg betrouwbare man. Hij ging met veel dames waarbij hij een kind opwekte, een bastaardkind. Wanneer deze kinderen de leeftijd van 8 bereikt hadden moesten ze op het kasteel komen werken. De jongens als hulpjes van de koning en ridders en de meisjes als dienstmeisjes in de keuken, van de dochter van de koning en zijn vrouw. De kinderen weten echter niet dat ze bastaardkinderen zijn en dat de koning eigenlijk hun vader is.
    Bij de leeftijd van 17 worden de jongens opgeleid tot ridders. Wanneer de jongens niet goed genoeg zijn worden ze opgeleid tot stalknecht, hulpsmid of dienstknecht. De meisjes worden opgeleid tot kokin, kledingmaakster of paardenmeid, dienstmaagd. Wanneer de meisjes niet goed genoeg zijn worden ze verkocht. Iets dat geen van de meisjes zou willen. Want de meesten die verkocht worden zullen een rotleven krijgen.


    In dit RPG volgen we het leven van de bastaardkinderen.
    Weet je nog een leuk beroep? Stel het voor aan mij en ik ga kijken of het goed is!

    Bastaardkinderen; Oneindig, maar ik wil wel dat jongens en meiden gelijk blijven. Ook qua leeftijden niet allemaal hetzelfde. Je kunt iemand spelen van 8 tot 23 jaar oud

    -Aeccestane "Aecces" - 18 - Stalknecht - Dorocha
    -Aloysius Almerico Dacre - 20 - Ridder - Luna2013
    -Lancelyn - 21 - Smid - Raccoon
    -Robert "Robb" Snow - 23 - Ridder com. - LadyStark
    -Fawkus 'Fawk' - 20 - Ridder - LyraPhoenix
    -Cédric - 16 - Hulp van Lancelyn - Tootles

    -Elvira - 16 - Dienstmeisje - Armastus
    -Helena "Leen" - 12 - Hulp van Aecces - RingKeeper
    -Elisabeth - 17 - OL; Kledingmaakster - xHoranx
    -Daenerys "Dany" - 16 - Dienstmeisje - LadyStark
    -SherIock
    -Amelia Claire Lee - 16 - Dienstmeisje - Confiance

    Invullijstje

    Naam; Alleen een voornaam is opzich wel goed. Wel vraag ik je een naam te nemen dat wel wat middeleeuws klinkt. Een naam is genoeg, twee namen mag ook nog wel.
    Leeftijd; 8 tot 23
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk; graag uitgebreid
    Opleiding; 17 tot 18 jarige volgen een opleiding
    Baan; Vanaf je 18e ga je de baan doen waarin je de opleiding in hebt gekregen
    Extra;


    Regels;
    Houd je hieraan anders kun je niet meedoen met het RPG.
    -Maximaal 2 personages p.p
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    -Niet allemaal dezelfde opleiding, anders ga ik er een limiet op zetten
    -Hou de jongens en meiden gelijk. Let hier ook op anders komt er een stop op de meiden
    -Er is een minimum aantal woorden die geschreven wordt in dit RPG en dit is 200 woorden. Denk aan omgeving, gedachten, andermans stukjes, geschiedenis
    -OOC tussen haakjes
    -Het liefst in de ik-vorm schrijven. Wanneer je dit moeilijk vindt, geef dit dan aan dan kun je in die vorm schrijven
    -Ruzie alleen IC
    -Het vermoorden of ernstig verwonden van andermans personage wordt alleen toegestaan wanneer dit is overlegd. Geeft dit ook even door aan Dorocha
    -Er is geen verhaallijn en daardoor ben je ook vrij om te doen wat je wilt. Wordt je personage ineens aangevallen in het bos? I like it! Maak er wat van!
    -Plezier hebben is de grootste regel in dit RPG

    Omgeving;
    -Het kasteel; Merlinfans moeten dit wel herkennen, hahha
    DIt zijn de plekken waar de bastaardkinderen mogen en kunnen komen.

    Buitenkant
    Buitenkant 2
    Buitenkant 3
    Buitenkant 4
    Binnenplaats
    Binnenplaats 2
    Binnenplaats 3
    Hal/feestzaal
    Trap -vrijwel elke trap ziet er zo uit, behalve dan de beelden. Deze trap heeft alleen dit beeld. Deze trap is overigens de trap naar de koninklijke vertrekken-
    Ontvangsthal

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat ik nog een jongen erbij maak.
    Heb wel een heel leuk idee.


    Vampire + Servant = Servamp


    i]Naam;[/i]
    Avahlynn (Avah) Melrose

    Leeftijd;
    19 jaren oud, bijna 20

    Uiterlijk + foto;



    Avah heeft lang krullend blond haar. Als ze in de stallen werkt heeft ze haar haren altijd ingevlochten. Vaak draagt ze jurken, die van achteren of van voren zijn vasgemaakt met een veter. Daarom heen heeft ze - als het koud is - vaak nog een soort cape die ze van voren met een leren bandje kan vast zetten, ook zit er een brede capuchon aan vast, voor als het regent. Zie voor de cape de foto hierboven. Avah heeft mooie groen-bruine ogen, die omringd zijn door lange donkere wimpers. Haar wenkbrauwen zijn licht gebogen en geeft haar gezicht een sensuele uitdrukking. Verder heeft ze volle rozige lippen en een hele gave huid. Avah heeft een normale lengte, wat handig is bij het trainen van grotere paarden.

    Innerlijk;
    Avah is al redelijk volwassen met haar negentien jaren. Ze kan soms een beetje standaard en nukkig reageren op vreemden, maar diep van binnen heeft ze een hard van goud. Voor veel kinderen is Avah als een zus, omdat ze goed raad kan geven en ook goed kan luisteren en troosten. Wel is Avah een beetje een verlegen meisje, dat niet voorzichzelf durft op te komen. Een klein nadeel waar velen gebruik van maken. Verder is ze beleefd naar anderen en doet ze wat ze moet doen. Ze probeert altijd zoveel mogelijk uit de problemen te komen, omdat ze weet wat diegene die niet zullen luisteren te wachten staat. Ze houd van de dieren rondom het kasteel en vind het ook niet erg om voor ze te zorgen. Haar droom is om later ook te mogen paardrijden, net als de mannen mogen. Vanaf 's ochtends vroeg tot 's avonds laat vind je haar bij de stallen, is ze daar niet? Dan loopt ze door de tuin of is ze ergens anders in de natuur te vinden. Avah vind haar leventje nu wel best, tenzij het mogelijk was dat ze een paard zou mogen berijden. Als ze dan ook alleen zit, gaat ze stiekem in de stal op één van de paarden zitten en doet ze alsof ze door de bossen racet, met de frisse wind door haar blonde haren en al het groen wat haar omringd.

    Opleiding;
    Ze heeft haar opleiding voor het trainen van paarden al afgerond.

    Baan;
    Avah is een paardentrainster in hart en nieren.

    Extra;
    Avah heeft soms een beetje jongensachtige trekjes, als het gaat over het willen van paardrijden en speelsheid. Ze houd er namelijk van om met anderen door de tuinen te rennen en te spelen, ondanks haar negentien jaren.

    Als er nog iets is wat anders moet? :)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 13:20 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:


    i]Naam;[/i]
    Avahlynn (Avah) Melrose

    Leeftijd;
    19 jaren oud, bijna 20

    Uiterlijk + foto;



    Avah heeft lang krullend blond haar. Als ze in de stallen werkt heeft ze haar haren altijd ingevlochten. Vaak draagt ze jurken, die van achteren of van voren zijn vasgemaakt met een veter. Daarom heen heeft ze - als het koud is - vaak nog een soort cape die ze van voren met een leren bandje kan vast zetten, ook zit er een brede capuchon aan vast, voor als het regent. Zie voor de cape de foto hierboven. Avah heeft mooie groen-bruine ogen, die omringd zijn door lange donkere wimpers. Haar wenkbrauwen zijn licht gebogen en geeft haar gezicht een sensuele uitdrukking. Verder heeft ze volle rozige lippen en een hele gave huid. Avah heeft een normale lengte, wat handig is bij het verzorgen van grotere paarden.

    Innerlijk;
    Avah is al redelijk volwassen met haar negentien jaren. Avah kan soms een beetje standaard en nukkig reageren op vreemden, maar diep van binnen heeft ze een hard van goud. Voor veel kinderen is Avah als een zus, omdat ze goed raad kan geven en ook goed kan luisteren en troosten. Wel is Avah een beetje een verlegen meisje, dat niet voorzichzelf durft op te komen. Een klein nadeel waar velen gebruik van maken. Verder is ze beleefd naar anderen en doet ze wat ze moet doen. Ze probeert altijd zoveel mogelijk uit de problemen te komen, omdat ze weet wat diegene die niet zullen luisteren te wachten staat. Ze houd van de dieren rondom het kasteel en vind het ook niet erg om voor ze te zorgen. Haar droom is om later ook te mogen paardrijden, net als de mannen mogen. Vanaf 's ochtends vroeg tot 's avonds laat vind je haar bij de stallen, is ze daar niet? Dan loopt ze door de tuin of is ze ergens anders in de natuur te vinden. Avah vind haar leventje nu wel best, tenzij het mogelijk was dat ze een paard zou mogen berijden. Als ze dan ook alleen zit, gaat ze stiekem in de stal op één van de paarden zitten en doet ze alsof ze door de bossen racet, met de frisse wind door haar blonde haren en al het groen wat haar omringd.

    Opleiding;
    Ze heeft haar opleiding voor stalmeisje al afgerond.

    Baan;
    Avah is een stalmeisje in hart en nieren.

    Extra;
    Avah heeft soms een beetje jongensachtige trekjes, als het gaat over het willen van paardrijden en speelsheid. Ze houd er namelijk van om met anderen door de tuinen te rennen en te spelen, ondanks haar negentien jaren.

    Als er nog iets is wat anders moet? :)


    Zit ze nou in dezelfde stal van Aecces en Leen, of heeft ze een eigen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hmm, ik denk dat ik haar bij hun in de stal doe? Of heb je liever van niet?

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 18:08 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Hmm, ik denk dat ik haar bij hun in de stal doe? Of heb je liever van niet?


    Tja, ik ben nu gewend dat het Leen en Aecces is, dat hun samen in een huisje zitten enzo, maar je moet het ff aan Myle vragen dan.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ze kan er wel bij, maar een ander soort functie in de stal dan (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, is goed! Wat voor soort funtie zou ze dan kunnen krijgen in de stal? :p Bij mij is alles goed, joh - als ze maar met die paarden bezig kan zijn ^^


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Ja, is goed! Wat voor soort funtie zou ze dan kunnen krijgen in de stal? :p Bij mij is alles goed, joh - als ze maar met die paarden bezig kan zijn ^^


    Paarden trainen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oehh jaa! Dat gaat wel goedkomen! :)


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ik verander het woensdag even!


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Mag ze bij het trainen van paarden de paarden rijden? Of is het vooral aan de hand, omdat het vroeger natuurlijk ongewoon was voor meiden om paard te rijden...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Kan ik nog een meisje reseveren?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.