• Zelf vind ik het leuk om zo en nu dan met make-up te experimenteren. Daarnaast vind ik het ook fijn om andermans ervaringen te horen. Daarom vraag ik me af wat jullie gebruiken als basis make-up. Smeren jullie je gezicht eerst in met een dagcrème, gebruiken jullie primer om je foundation beter te laten hechten of poeder om het geheel te neutraliseren? En welke producten gebruiken jullie dan precies? Vertel maar op! (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Het valt me de rode lippenstift een paar keer voorbij komt. Ik vind dat zo ontzettend leuk en het kan heel casual staan als je het goed weet te combineren met je kleding, maar ik durf het zelf echt niet, haha.

    Dat had ik in het begin ook, maar daar moet je je gewoon overheen zetten.


    Take risks and conquer your fears.

    Starkey schreef:
    (...)

    Gebruik jij Yves Rocher?
    Sorry, kon het niet laten :')

    Ik gebruik meestal BB-creme van Nivea, maar die is bijna op, dus ik moet om nieuwe. Ik gebruik gel eyeliner van Maybelline, mascara van NYC en nude lippenstift, ook van NYC ^^


    Enkel stiekem :Y)
    Komt er van als je bijna alle andere merken allergisch bent


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    AdIer schreef:
    (...)

    Enkel stiekem :Y)
    Komt er van als je bijna alle andere merken allergisch bent


    Ai, dat is inderdaad vervelend.
    Is YR een duur merk?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kruidvat dagcrème met tea tree oil :Y) En dan catrice camouflage cream onder bijvoorbeeld mijn ogen en dan transparante poeder van essence.
    Heel goedkoop, heel fijn :'D

    En mijn 'basis' is niet zo basis. Namelijk nog eens essence mascara en oogpotlood, wenkbrauwpoeder + potlood van de hema, rouge en altijd wel een lippenbalsem of lippenstift.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 17:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, veel mensen gebruiken hier dagcréme.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    BB Cream, Mascara, Oogpotlood, Eyeliner, Wenkbrauwpotlood en Lipgloss.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Als ik het naar school draagt (wat heel zelden is), dan gebruik ik dagcreme, foundation, poeder, blush, mascara en lipgloss/lipstick.. Lipgloss moet roze zijn. Andere kleuren staan me namelijk echt niet goed.
    Als het 's avonds is, dan skip ik de dagcreme en foundation. Verder zet ik oogpotlood erbij. En heel soms eye shadow. Alleen als ik iemand heb om die erop te zetten, dan doe ik eye shadow dus op. Ik moet die techniek nog gaan leren.


    -

    Starkey schreef:
    (...)

    Ai, dat is inderdaad vervelend.
    Is YR een duur merk?


    Met een klantenkaart valt het echt nog goed mee qua prijs. Je krijgt iedere maand wel iets van korting.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Revlon Colorstay Foundation is m'n favoriet. Daarbij gebruik ik MAC Pro Longwear Concealer en poeder het af met losse transparante poeder van Catrice. Voor mascara heb ik altijd Diorshow Blackout en voor blush meestal een roze MAC blush. Eyeliners wissel ik wel vaak, ik heb nu Rimmel Exaggerate en die vind ik wel fijn.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Dat had ik in het begin ook, maar daar moet je je gewoon overheen zetten.


    Bij een beautyblogger heb ik mooie lippenstiften van Yves Rocher gezien.

    Ik gebruik alleen dagcrème en een poeder er over heen. Meestal heb ik geen tijd voor meer, maar als ik tijd heb voor meer dan lichte oogschaduw(die je nauwelijks ziet) en mascara, bij hoge uitzondering lippenstift.


    Physics is awesome

    Colada schreef:
    Revlon Colorstay Foundation is m'n favoriet. Daarbij gebruik ik MAC Pro Longwear Concealer en poeder het af met losse transparante poeder van Catrice. Voor mascara heb ik altijd Diorshow Blackout en voor blush meestal een roze MAC blush. Eyeliners wissel ik wel vaak, ik heb nu Rimmel Exaggerate en die vind ik wel fijn.

    Ik heb ooit eens een Diorshow mascara gekregen van mijn moeder. God, wat was ik daar blij mee! De producten van MAC lijken me trouwens ook erg goed. Als ik een keer wat geld overhoud, ga ik er misschien eens wat van proberen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik gebruik eigenlijk alleen maar dagcrème en mascara. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik gebruik geen foundation of iets dat daarop lijkt. Ik gebruik alleen mascara en oogpotlood.


    26 - 02 - '16

    Niet.
    Of kleurloze lippenstift van Babylips.
    Of roze/rode lippenstift.
    Of oogpotlood.
    Maar houd het meestal maar op helemaal niets. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    meh, depends. Meestal is het gewoon wat concealer ivm een turbulente levensstijl, wat lichte foundation en wit poeder dat de boel mat houdt. Dan ook nog wat oopotlood en mascara maar ik hoef echt niet zo'n plamuur op m'n gezicht hoor.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)