• Zelf vind ik het leuk om zo en nu dan met make-up te experimenteren. Daarnaast vind ik het ook fijn om andermans ervaringen te horen. Daarom vraag ik me af wat jullie gebruiken als basis make-up. Smeren jullie je gezicht eerst in met een dagcrème, gebruiken jullie primer om je foundation beter te laten hechten of poeder om het geheel te neutraliseren? En welke producten gebruiken jullie dan precies? Vertel maar op! (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik begin altijd met Nivea soft, dan bbcream, dan poedertje, mascara, eyeliner en klaar!
    En als ik veel tijd heb gebruik ik nog bronzer om te shapen en blush.
    Oh en ik gebruik allemaal budget merken als essence en catrice. Ik gebruik alleen al jaren de poeder van Rimmel.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Het valt me op dat de meeste mensen op Quizlet erg weinig make-up gebruiken. Interessant. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik doe niets xD
    Ben er niet zo goed in :P

    xxx


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Als ik make-up gebruik is het alleen mascara, maar ik voel me niet goed bij make-up..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn eigen gezicht (A)

    Ik draag geen make-up ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mascara eyeliner oogpotlood oke dat is het.


    I'd love to change the world.

    Mascara en concealer (etos brightening concealer). Soms oogpotlood (:

    Ik doe altijd wel semi wat concealer op (ik heb nu één of ander fancy gouden potje want daar ben ik niet allergisch voor en ik doe er toch lang mee) want ik zie er uit als een zombie als ik net uit bed kom. Dan gooi ik ook meestal wat mascara op mijn gezicht (Go Hema huismerk) en wat eyeliner als ik like denk van hé laat ik aan mensen duidelijk maken dat ik make-up op heb (één of ander merk van de Kruidvat). Ik heb ook BB-cream omdat mijn concealer best wel duur is en ja al vind ik het meteen weer zo veel gedoe om s'ochtens vroeg op te doen. Maar ik gebruik het wel want het werkt wel redelijk.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Wat een bump zeg. (kitty)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ___ schreef:
    Wat een bump zeg. (kitty)


    Inderdaad. Nu je het zegt.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Zijn er bepaalde rode lippenstift merken die aangeraden worden? Ik heb nu de SuperStay 24H Lipstick van Maybelline NY, alleen mijn lippen gaan er een beetje kapot van?

    On topic: Ik draag eigenlijk alleen mascara, oogpotlood en eye-liner. En soms dus als ik meer tijd heb rode lippenstift haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eyeliner. Heel veel eyeliner.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Alleen mascara en verscheidene soorten lippenstift: ik heb rode, roodoranje, roze, zalm, rozepaars, donkerpaars en die wissel ik af naar gelang mijn zin. Heel soms gebruik ik eyeliner, maar ik ga nooit met foundation en poeders in de weer.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    goh, een lijst. In volgorde van gebruik:
    -Lush tea tree water om mijn gezicht te reinigen
    -Yves Rocher dagcrème met spf
    -groene concealer over puistjes en rode plekken
    -"gewone" concealer daar over en onder mijn wallen
    -wenkbrauw potlood van Hema
    -Essence matterend poeder
    -Essence blush in Autumn Peach
    -oftewel een winged liner, laatste tijd gebruik ik zo'n stiftje, ik denk van Catrice
    -of ik haal mijn Naked & Naked Basics palette van Urban Decay eruit
    -Mascara (momenteel Yves Rocher Sexy Pulp of de Urban Decay Supercurl Curling Mascara)
    -Labello zodat mijn lippen zachter zijn
    -Lippenstift (current faves: Essence Barely There, MAC Please Me, Yves Rocher Violet Profound

    En 's avonds gaat alles er af door Lush Ultrabland en Angels on Bare Skin, en doe ik van die blauwe pot nivea op de droge plekken indien nodig. Of de Only You Green tea-yasmine moisturizer.
    Wow. Wat een gedoe voor mijn gezicht per dag eigenlijk :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    @ sempre

    Zelf vind ik de apocalips van rimmel in big bang heel fijn. Als je er meer geld voor over hebt zou ik bij MAC gaan kijken!

    Mijn eigen waslijst is... Daar komt ie:

    Tonic (dove beauty cleansing)
    Moisturiser (lush enzymion)
    primer (benefit porefessional)
    groene concealer stick (NYC) op roodheden
    huidskleurige cremeconcealer (kiko) op onzuiverheden
    vloeibare concealer onder oog (bourjois)

    Foundation (altijd weer een andere, heb een beetje een foundationkoopverslaving)
    settingspray (MUA)
    white translucent powder (catrice/essence)

    blush (altijd een andere, maar meestal een van de vele dupes van nars orgasm)
    highlighter (meestal catrice 010 fairy dust)
    (shapen) bronzer (NYC of Rimmel)

    ogen:
    oogschaduwbasis (hema)
    oogschaduw (meestal 1 van de nakeds of sleek)
    eyeliner (Catrice) (met een lekkere wing)
    mascara (max factor)
    wit oogpotlood op waterlijn (essence)

    wenkbrauwen:
    poeder (hema)
    gel (essence)
    potlood (hema)
    highlighter (catrice)

    lippen:
    glosje/stick/potlood waar ik zin in heb:)


    mm. nu ik het allemaal uit getyped heb klinkt het heel erg veel, maar het valt eigenlijk wel mee, omdat ik van alles een heeeeel klein beetje gebruik:)


    The night is dark and full of terrors.