• (Ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen, dus excuses als het bij het verkeerde onderdeel is geplaatst)

    Ik wilde jullie graag om advies vragen, aangezien jullie daar best wel goed in zijn hier op Quizlet lol. Nou ben ik best wel een concertganger en ga ik ook (waarschijnlijk, dus) naar het concert van Of Mice & Men op vrijdag. Maar sinds een paar dagen lijk ik helemaal geen zin meer te hebben in het concert of er enthousiast over te zijn. Elke keer dat ik eraan denk krijg ik een heel zwaar gevoel in mijn buik en heb ik er gewoon een rotgevoel bij, ondanks dat ik Of Mice & Men echt ontzettend graag live wil zien.
    Ik dacht dat dat wel over zou zijn na een nachtje slapen, maar het is dus nog steeds zo en het gevoel wordt gewoon steeds sterker. Dit komt denk ik mede omdat ik gisteren heb gehoord dat de mensen met wie ik zou gaan daar al om 8 uur 's ochtends staan, terwijl ik gewoon school heb en daar dus pas om 5 uur 's middags kan zijn, wat betekent dat ik dus alleen moet gaan. Het alleen gaan is op zich geen probleem, want dat doe ik wel vaker, maar ik weet dat dit soort concerten er best wel heftig aan toe kunnen gaan en dan voel ik me toch veiliger als ik met iemand samen ben.

    Maar goed, back to the point (jezus ik ben goed in lange teksten schrijven over helemaal niets); ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik ze echt graag zien (aangezien ik twee weken terug ook een kaartje heb gekocht voor het tweede concert in augustus), maar aan de andere kant wil ik niet gaan als ik me er zo paniekerig en angstig over voel. Dus ik wilde jullie eigenlijk vragen wat jullie denken dat goed is om te doen of wat jullie in mijn plaats zouden doen; dit kaartje verkopen en gewoon wachten tot het concert in augustus, of een andere oplossing (zo ja, welke) bedenken en gewoon gaan? Ik weet namelijk echt niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

    Nogmaals sorry voor deze lap zeikerige tekst, lol.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 23:50 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    ChetUbetcha schreef:
    als je niet gaat mag je je kaartje altijd aan mij geven hmm ik zou zeker gaan hoor! Ik wilde er like heel graag heen maar kon niet =[ misschien kan je nog kijken of je met mensen kan afspreken elkaar ergens te zien zodat je niet alleen bent, of zodra je er bent gewoon bij iemand aanhangen (dat doe ik best wel vaak ;P) En op zich is het misschien handig om dan niet helemaal vooraan te gaan staan ofzo? daar kan het nog weleens wat ruiger eraan toe gaan jeweetwel..

    Not true. Mijn moeder is vroeger heel vaak naar metalconcerten en zo geweest en in het midden is het het ergst. Je kan beter voorin staan, dan heb je ten minste nog iets waar je je aan vast kan houden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Not true. Mijn moeder is vroeger heel vaak naar metalconcerten en zo geweest en in het midden is het het ergst. Je kan beter voorin staan, dan heb je ten minste nog iets waar je je aan vast kan houden.
    True. Vooraan, merk je amper hinder. Vaak wel eens een duw, maar dan wip je gewoon met je gat naar achter. In het midden hebben je continu moshpits en circles en daar val je soms wel eens KO.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    (...)True. Vooraan, merk je amper hinder. Vaak wel eens een duw, maar dan wip je gewoon met je gat naar achter. In het midden hebben je continu moshpits en circles en daar val je soms wel eens KO.


    Voor is vreselijk! Het is wel fijn als je klein bent en achter/midden niet ziet (zoals ik) maar ik ben al zo'n 3 keer tijdens een concert flauwgevallen omdat er constant mensen duwden en ik zat tegen iedereen aangeplakt en dat was niet zo prettig (cat)

    Montrose schreef:
    (...)

    Voor is vreselijk! Het is wel fijn als je klein bent en achter/midden niet ziet (zoals ik) maar ik ben al zo'n 3 keer tijdens een concert flauwgevallen omdat er constant mensen duwden en ik zat tegen iedereen aangeplakt en dat was niet zo prettig (cat)
    Als je op de eerste twee rijen staat heb je vaak geen last, erna wel. Maar dat kan ook gewoon mijn ervaring zijn. Het hangt nog steeds van de band af natuurlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou gewoon lekker een rustig plekje opzoeken, meestal een beetje achterin en gewoon genieten van de muziek. Daar heb je een goed overzicht, wordt er niet de godganse tijd in je rug gedouwd en hoef je ook niet bang te zijn om een stomp in je gezicht te krijgen. En mocht je onverhoopt wel naast de moshpit komen te staan, want dat weet ik altijd te presteren, dan moet je je gewoon achter een brede mede concertganger verschuilen. ;'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Divergency schreef:
    (...)True. Vooraan, merk je amper hinder. Vaak wel eens een duw, maar dan wip je gewoon met je gat naar achter. In het midden hebben je continu moshpits en circles en daar val je soms wel eens KO.

    Ahaha lol, jep. :'D

    Trouwens, de meeste kerels zijn wel aardig en vaak zorgen ze er wel voor dat je niet halfdood die moshpit uitkomt, maar dat heb ik van anderen gehoord.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ^ Bij mij was dat in ieder geval het geval.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha. Ja, doorgaans letten ze er wel op. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Occult schreef:
    (...)
    Ahaha lol, jep. :'D

    Trouwens, de meeste kerels zijn wel aardig en vaak zorgen ze er wel voor dat je niet halfdood die moshpit uitkomt, maar dat heb ik van anderen gehoord.

    Mijn vrienden zijn ooit eens naar een concert geweest en tijdens de moshpit was van één van mijn vrienden de bril op de grond gevallen. Hele moshpit werd stilgelegd en iedereen maakt plaats om de bril te kunnen pakken. Het ligt eraan naar welke band je gaat, of de moshpits meevallen of niet. Ik kan alleen niet geloven dat er bij Of Mice & Men een Wall of Death staat :Y)

    OT: Zoals iedereen al zegt, ik zou gewoon gaan. Je moet je er één keer je er overheen zetten en als je niet gaat ben ik bang dat je achteraf alleen spijt krijgt. Denk maar zo; je gaat er naartoe om de band te zien, en daar heb je als het goed is geen vrienden voor nodig ^^
    En ik zou ook ergens vooraan gaan staan. Als het al vol is op het moment dat je aankomt, moet je niet bang zijn om door die massa heen te gaan. Het helpt namelijk als je je op een punt focust en jezelf daarnaartoe begeeft. Op de één of andere manier kom je er altijd makkelijker. Succes en veel plezier!


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Mijn vrienden zijn ooit eens naar een concert geweest en tijdens de moshpit was van één van mijn vrienden de bril op de grond gevallen. Hele moshpit werd stilgelegd en iedereen maakt plaats om de bril te kunnen pakken. Het ligt eraan naar welke band je gaat, of de moshpits meevallen of niet. Ik kan alleen niet geloven dat er bij Of Mice & Men een Wall of Death staat :Y)

    OT: Zoals iedereen al zegt, ik zou gewoon gaan. Je moet je er één keer je er overheen zetten en als je niet gaat ben ik bang dat je achteraf alleen spijt krijgt. Denk maar zo; je gaat er naartoe om de band te zien, en daar heb je als het goed is geen vrienden voor nodig ^^
    En ik zou ook ergens vooraan gaan staan. Als het al vol is op het moment dat je aankomt, moet je niet bang zijn om door die massa heen te gaan. Het helpt namelijk als je je op een punt focust en jezelf daarnaartoe begeeft. Op de één of andere manier kom je er altijd makkelijker. Succes en veel plezier!


    Ik denk dat die er zeker zullen komen (cat) Misschien bedoel je Of Monsters & Men, daar zou dat niet gebeuren.. Denk ik.

    Om dit topic even te bumpen; hoe is het gegaan?

    Ik vond het echt a-ma-zing. Gosh. <3

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 14:16 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rivaille schreef:
    Als je niet gaat krijg je spijt!
    Gewoon gaan, ookal is het eng. Als je er eenmaal bent, ben je blij dat je bent gegaan. Geloof me.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...