• Hoort dit hier?

    Wel hallo Q'ers,

    Ik heb dus iets ontdekt. Ik heb al een aantal maanden, pakweg 3(?), een vreemd bobbeltje in mijn rechterlies. Wanneer ik eraan kom of erop druk doet het best zeer, maar ik kan het wel vastpakken ook. Het is rond en is iets van 1 á anderhalf centimeter. Zelf denk ik niet dat het een liesbreuk is. De testjes die je daarvoor kunt doen (op je hand blazen, kuchen etc) halen niets uit namelijk.
    Aangezien ik nogal preuts ben en mezelf niet uitkleed voor de dokter ben ik dus nog niet naar de HA geweest. Toch maak ik me wat zorgen. Voorheen voelde ik het bobbeltje niet, maar nu als ik een boxer draag doet dat zelfs zeer.

    Weet iemand hier misschien iets van? Op internet staan allemaal creepy verhalen en zo :/

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 19:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Persoonlijk denk ik dat wij op Q je hier niet echt mee kunnen helpen.
    Het beste is om er toch mee naar een dokter te gaan, die heeft er namelijk echt verstand van en kan onderzoeken wat het precies is.
    In ieder geval veel succes ermee!

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 19:56 ]


    The universal language of art.

    Ik zou naar de huisarts gaan, gezien wij geen dokters zijn. En je moet niet alles geloven wat op internet staat, just saying

    Het beste is om inderdaad naar een dokter te gaan.


    26 - 02 - '16

    Het zou echt van alles kunnen zijn. Ik denk dat je toch even naar de huisarts moet gaan. Desnoods bel je hem/haar eerst alleen even met je vraag, zodat hij/zij kan oordelen of het een bezoekje waard is of niet.

    Ik zou toch gokken op een liesbreuk, dat lijkt mij het meest logisch, maar zelfs al zou dat zo zijn dan zul je het weg moeten laten halen (:
    Dus een doktersbezoek lijkt me toch de enige optie (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zou niet weten wat het is, ga gewoon een keertje langs bij een dokter.


    16 - 09 - '17

    Ik weet dat ik beter bij de dokter langs kan gaan, maar mijn HA is een creep :/
    Weet een dermatoloog er iets vanaf? Die man vind ik toch wat fijner.
    Toch bedankt mensen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk gewoon een opgezwolle lymfeklier.
    Maar wij zijn geen dokters en als je het echt wil weten, zul je je er toch overheen moeten zetten en naar de dokter gaan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dorocha schreef:
    Ik weet dat ik beter bij de dokter langs kan gaan, maar mijn HA is een creep :/
    Weet een dermatoloog er iets vanaf? Die man vind ik toch wat fijner.
    Toch bedankt mensen!


    Je zou het altijd kunnen proberen (:


    26 - 02 - '16

    Dorocha schreef:
    Ik weet dat ik beter bij de dokter langs kan gaan, maar mijn HA is een creep :/
    Weet een dermatoloog er iets vanaf? Die man vind ik toch wat fijner.
    Toch bedankt mensen!


    Bel gewoon eerst eventjes, dat helpt soms. ;3


    Your make-up is terrible

    Oké, dan ga ik Maandag wel bellen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Succes alvast!
    Ik hoop dat 't geen liesbreuk zal zijn en dat het mee zal vallen.

    (er stond een klein tikfoutje en die is nu aangepast)

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 20:18 ]


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    ^ Succes alvast!
    Ik hoop dat 't geen liesbreuk zal zijn en ik dat het mee zal vallen.

    Thanks (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een klier zou er gewoon opgezet kunnen zijn. Had ik ook, maar dan in m'n nek.
    Laat ik jullie nou maar niet allemaal gaan vervelen met creepy verhalen...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hanaemi schreef:
    Ik zou naar de huisarts gaan, gezien wij geen dokters zijn. En je moet niet alles geloven wat op internet staat, just saying


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio