• Hoort dit hier?

    Wel hallo Q'ers,

    Ik heb dus iets ontdekt. Ik heb al een aantal maanden, pakweg 3(?), een vreemd bobbeltje in mijn rechterlies. Wanneer ik eraan kom of erop druk doet het best zeer, maar ik kan het wel vastpakken ook. Het is rond en is iets van 1 á anderhalf centimeter. Zelf denk ik niet dat het een liesbreuk is. De testjes die je daarvoor kunt doen (op je hand blazen, kuchen etc) halen niets uit namelijk.
    Aangezien ik nogal preuts ben en mezelf niet uitkleed voor de dokter ben ik dus nog niet naar de HA geweest. Toch maak ik me wat zorgen. Voorheen voelde ik het bobbeltje niet, maar nu als ik een boxer draag doet dat zelfs zeer.

    Weet iemand hier misschien iets van? Op internet staan allemaal creepy verhalen en zo :/

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 19:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    zou het een steenpuistje kunnen zijn?
    die zijn ook pijnlijk en groeien vaker bij de liezen... als het dat is moet je oppassen.. ze zijn besmettelijk.. dus kans dat ze terug blijven komen...

    Succes bij de dokter (ik doe ook mrr n gokje)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Als je je eigen huisarts niet fijn vindt, kun je ook altijd nog naar een andere gaan.


    I am an idiot, I move.

    Finstock schreef:
    Het zou echt van alles kunnen zijn. Ik denk dat je toch even naar de huisarts moet gaan. Desnoods bel je hem/haar eerst alleen even met je vraag, zodat hij/zij kan oordelen of het een bezoekje waard is of niet.


    Everything is illuminated by the light of our past.