• Ik ben voorzien!
    Ik wil iedereen bedanken voor de inzendingen en de moeite. Super!

    Ik heb gekozen voor de cover van Unwritable: cover.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 14:05 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Wat versta je onder een duidelijker lettertype? (:

    Unwritable schreef:
    Wat versta je onder een duidelijker lettertype? (:

    Ik vind Trajan Pro heel mooi en duidelijk. Iets in die richting. Ik vind SimSun-ExtB ook heel mooi.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Hmm. How about this? (Ik lees je verhaal dus vandaar de bepaalde sfeer, maar ik heb toch nog maar wat meer kleur toegevoegd).

    Unwritable
    Zo vind ik hem al veel mooier! Misschien kun je de tekst nog iets omhoog doen, zodat het niet zo dicht bij het oog staat. Ik vind het verloop van de kleuren in de letters er mooi bij passen, en ook het lettertype vind ik heel mooi zo. Als je dat nog zou kunnen aanpassen, zet ik je bij de kansmakers!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Je bent wel kieskeurig, hoor! Nee, grapje, dat vind ik fijn; iemand die weet wat ze wil (:

    Unwritable
    Haha sorry. Zo vind ik hem gaaf! Zou ik hem ook zonder tekst mogen? Dan kan ik misschien zelf nog wat prutsen als ik hem van je 'koop', en als jij dat goed vind. Ik zet je bij de kansmakers!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ehm, je mag 'm ook zonder tekst hebben, maar ik vind het eerlijk gezegd dan wel zo fijn om er een klein subtiel watermerkje op te zetten, als je dat niet erg vindt? Ik vind het normaal niet zo fijn als een ander met mijn werk gaat prutsen omdat ik het wel eens tegen ben gekomen waar mensen claimden dat zij het zelf gemaakt hadden. Jij doet dat vast niet, but just in case. (Vooral de Engelse design en graphic fora zijn erg goed in, pff)

    Unwritable schreef:
    Ehm, je mag 'm ook zonder tekst hebben, maar ik vind het eerlijk gezegd dan wel zo fijn om er een klein subtiel watermerkje op te zetten, als je dat niet erg vindt? Ik vind het normaal niet zo fijn als een ander met mijn werk gaat prutsen omdat ik het wel eens tegen ben gekomen waar mensen claimden dat zij het zelf gemaakt hadden. Jij doet dat vast niet, but just in case. (Vooral de Engelse design en graphic fora zijn erg goed in, pff)

    Natuurlijk, dat is geen probleem! Als je wilt, zet ik je naam ook nog onder de cover zodat iedereen weet dat jij hem hebt gemaakt. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Oke! :3



    I tried something :')

    ik ga iets proberen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''




    Ik hoor graag wat je er van vindt c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult
    WOW. Die vind ik echt práchtig. Ik vind de tweede het mooiste, die is wat lichter. Ik zet je bij de kansmakers, hoor! Als ik hem van je koop, mag ik hem dan ook zonder tekst? Zodat ik daar zelf misschien wat mee kan prutsen? Je mag je naam op de cover zetten, als je dat wilt!

    Dusky
    Ik vind hem leuk, maar het is niet helemaal wat ik zoek. Sorry!

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 15:23 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Yay! Haha, natuurlijk, here you go:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ^Werk je met photoshop? Een beetje contrast in de bovenkant van je cover zou wonderen doen :3