• HoiHoi, je leest het goed. Ik zoek weer een cover.

    Geen plaatjes.
    Vorige keer waren er echt prachtige resultaten dat ik benieuwd bent wat jullie deze keer zullen doen.
    Deze keer geef ik dus weer geen plaatjes, maar ik juist verrast worden.

    Wat ik verwacht.
    Ik wil deze keer ook niet teveel weggeven over het verhaal zelf. Maar het is een fanfiction over Harry Styles. Maar ik wil geen Harry op het cover. Gewoon een onbekende en vooral gezichtloze jonge. Het maakt niet uit of het jonge van achteren helemaal niet op Harry lijkt. Dat is juist wat ik graag wilt. Verder wil ik graag een soort crime body onder een witte laken.
    Ik wil ook een meisje op het cover zien. Ook gezichtloos. Krullend haar zal leuk zijn, maar als het moeilijk te vinden is, is ook niet erg. Ik wil dat het een soort horror uitstraalt, maar dan ook weer niet te eng. Eerder spannend genoeg dat je zin krijgt om te gaan lezen.
    Ik wil het coveer graag in een rechthoekige vorm die verticaal staat. Zo dus
    Verder mag er een crime tape erbij.
    Als je een cover heb en vind dat alles wat ik eis slordig staat of het cover druk maakt, maar je best iets weghalen. En je mag natuurlijk ook iets erbij doen dat ik niet heb vermeld. (Drugs, geweren enzo zijn ook welkom.) Verder sluit ik een bosomgeving ook niet uit.

    Titel.
    Het titel is 'Jane Doe.' Ik wil Jane Doe in het groot, maar dan weer niet te groot. Eronder wil graag deze serie nummer erbij:18765. Die moet natuurlijk in een kleinere lettergrootte gezet worden.

    Prijs.
    De winnende cover krijgt weer tien credits. Als ik meerdere leuk vindt, zal ik ook nog eentje kopen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 6:49 ]


    -

    Ik vind ze verre van goed gelukt. Zeker als ik alle andere covers bekijk. Maar gelukkig was het leuk om te doen.

    Zonder titel:
    Klik



    Met titel:
    Klik


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil vanavond ook nog wel een poging wagen (:

    Ik denk dat dit possibly een van mijn mooiste cover is. Ik ben héél benieuwd wat je hier van vindt (:

    Unwritable schreef:
    Ik denk dat dit possibly een van mijn mooiste cover is. Ik ben héél benieuwd wat je hier van vindt (:


    Heel mooi gedaan!

    Ik zou 't wel weten. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Er zitten echt plaatjes tussen. Amai zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stoneheart schreef:
    (...)
    Heel mooi gedaan!

    Ik zou 't wel weten. :Y)


    Haha, dankjewel! (:

    Unwritable schreef:
    Ik denk dat dit possibly een van mijn mooiste cover is. Ik ben héél benieuwd wat je hier van vindt (:


    Wauw :O


    -


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nog meer mensen die willen proberen? Ik mag straks een beslissing!


    -

    Kida schreef:



    Ohh, die's mooi (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)

    Ohh, die's mooi (:

    Inderdaad (:


    -

    Ben benieuwd! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Misschien dat ik vanavond, als ik tijd heb en me verveel, ook nog iets probeer. Al is dat denk niet zozeer nodig, aangezien er echt al onwijs goeie covers gemaakt zijn :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga ook nog wel wat proberen :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Edit: Hij komt morgenochtend, want mijn computer werkt niet bepaald mee (cat)


    "Family don’t end in blood”