• "Who are you?"
    "It are always the same stupid questions."
    "TELL ME WHO YOU ARE!"
    "I'm a hunter, and you are my food."

    In een klein stadje, met de naam Canon leven mensen in vrede. Ze zijn blij, hebben een normaal leven, en bemoeien zich niet zoveel met de bossen die aan hun stad leven. Iedereen weet dat er mensen in het reservaat wonen, maar wat maakt het uit? En in elke stad heb je toch rare mensen? Dus ook in Canon, die bleke mensen die zich altijd afzijdig houden, en nooit in het zonlicht komen. Dat is wat de mensen denken. Maar ze weten niet dat de mensen in het woud, een groep Shape-shifters leeft, samen met weerwolven (Kinderen van de maan) En dat die rare mensen misschien wel vampires zijn. Maar, wat als de Vampires het territorium van de Shape-shifters, en weerwolven betreed? En er een oorlog opkomt? En als sommige mensen zich bewust raken van hun bestaan, en zich in de oorlog voegen? Zal de Volturi dan erbij komen? Maar, waarom gingen de vampires eigenlijk het territorium van hun vijand op? Om een nog grotere vijand te pakken misschien? Een Vampire die erger is dan de Volturi?

    Rollen:

    Vampires
    - LET OP! Dit zijn de Vampires uit Twilight, dus denk aan bovennatuurlijke schoonheid, snelheid, sterkte.
    Oneindig, maar houd het aantal gelijk.

    Meisjes:

    - Vanessa Meghan Sunfield ~ ZaIa
    - Demetria ''Demi'' Nachtschade ~ iMickeyMouse
    - Emma Jane Gibbs ~ Eunomia
    - Gloria Calvert ~ CherrySmile


    Jongens

    - Jackson Rigsby ~ Eunomia
    - Evan Ryan Wilse ~ RingKeeper
    -
    -


    Weerwolven:
    LET OP! Dit zijn niet de Shape-Shifters! Weerwolven veranderen alleen in een wolf met volle maan, En hebben dan geen controle (Tenzij ze daarvoor heel hard trainen) Een weerwolf is sterker dan een Shape-Shifter. Je moet gebeten worden om een weerwolf te worden. Zij leven samen met Shape-Shifters.
    De rollen zijn ook oneindig, maar hou meiden en jongens gelijk.

    Meisjes:

    - Mandy Claire Anderson ~ PeterParker ~ Derde in Rang
    - Milla Ashley Morris ~ Daughters ~ Beta
    - Arwen Marianna Hale ~ HoechIin
    -


    Jongens:

    - James Flanagan ~ Eunomia ~ Alpha
    -
    -
    -


    Shape-Shifters
    LET OP! Shape-Shifters kunnen ieder moment in een wolf veranderen. Zij zijn minder sterk dan mensen, en zijn aardig zeldzaam. Je word als Shape-Shifter geboren, niet gemaakt.
    Om die laatste reden Zijn er dus ook zes plaatsen voor Shape-shifters.
    Deze plaatsen zijn niet oneindig, tenzij je HEEL graag eentje wilt.

    Meisjes:
    -
    Lauren Firestorm ~ RingKeeper ~ Beta
    [Celiné Essie Coxpink]-[/pink] ~ iMickeyMouse
    Sky Brytin ~ DreamLight

    Jongens:
    - Calum Jace Black ~ iMickeyMouse
    - Sam Adams ~ ZaIa ~ Alpha
    - Easton Carlos McCourt ~ CherrySmile
    -


    Mensen
    De mensen kunnen op allerlei manieren betrokken raken in deze oorlog. In het begin weten ze nog niets over deze wezens. Tenzij je karakter gelijk gebeten word natuurlijk.
    Ze zijn oneindig, maar hou jongens en meiden gelijk.

    Meisjes:

    - Kamela Scanlan ~ CherrySmile
    -
    -


    Jongens:

    - Luke Alec Irwin ~ iMickeyMouse
    -
    -


    Volturi
    De Volturi is alleen op aanvraag.


    Invullijstjes:

    Vampires:

    Naam:
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen)
    Ware leeftijd:
    Door wie gecreëerd:
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.)
    Drinkt van mensen, of dierenbloed:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht)
    Extra:


    Weerwolven:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Door wie gebeten:
    Uiterlijk mens: (Graag een foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Shape-Shifter:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Uiterlijk mens: (Foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    Persoonlijkheid:
    Korte geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Mensen:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Beroep/school/opleiding:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Extra:


    Lijstjes voor de Volturi zijn er pas, als die worden aangevraagd.

    Ikzelf zal de gevaarlijke vijand spelen, zodat ik het verhaal een beetje kan leiden.

    Regels:
    -Minimaal 150 woorden, dit moet lukken!
    -Geen Perfecte personages
    -Niemand is onoverwinnelijk.
    -Reserveringen blijven 48 uur staan.
    -Geen OOC Ruzie, IC wel.
    -Geen moorden zonder toestemming.
    -Alleen RingKeeper maakt topics aan, tenzij je toestemming hebt.
    -Maximaal drie personages, waarvan twee van het ene geslacht, en een van het andere geslacht.
    -Heb je vragen, opmerkingen? Stel ze!


    LET OP! ALS VAMPIER KUN JE JE OOK BIJ DE VIJAND AANSLUITEN, VERTEL DIT DAN EVEN AAN MIJ ALS JE DIT WILT, DAN GEEF IK JE IETS MEER INFORMATIE!

    ER MOGEN WGEEN MEISJES AANGEMAAKT WORDEN!.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 19:24 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    SHAPE-SHIFTER



    Naam: Celiné Essie Cox. Door vrienden CeCe genoemd.
    Leeftijd: CeCe is net 20 jaar.
    Geslacht: Vrouwlijk.
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen: Toen ze 15 was ze werd door iemand in elkaar geslagen en toen ze wegvluchtte veranderde ze door woede in een wolf.
    Uiterlijk mens: Celiné heeft mooie ginger rode lokken die ze bijna altijd los laat hangen. Enkel voor trainingen gaat het in een vlecht. Haar ogen hebben een mooie licht bruine kleur en haar huid is ook erg licht. Ze is ongeveer 1 meter en 69 centimeter lang.
    Uiterlijk wolf:


    Als wolf is CeCe zwart met groenige ogen.
    Persoonlijkheid: CeCe is ondeugend en wel in voor kattenkwaad. Pesten doet ze niet aan, plagen wel. Over het algemeen is CeCe een lieve en vrolijke meid die iemands anders dag ook een stuk leuker kan maken. Ze denkt aan anderen, dus als iemand verdrietig of boos is na een grap van haar bied ze haar excuses aan. Je kan haar ook goed vertrouwen. Maar ze is heel erg koppig en veranderd niet zo snel van mening. Ongeduldig is ze ook erg. Ondanks dit is ze ook erg zorgzaam voor de genen wie ze lief heeft en zal ze voor ze door het vuur gaan. Voor een twintig jarige is ze net tien.
    Korte geschiedenis: Cece heeft een goede jeugd gehad. Haar ouders waren best rijk en ze was erg populair op school. Veel vrienden, goede cijfers alleen met weinig aandacht van de ouders. Toch liet ze zich niet klein krijgen en ging gewoon vrolijk haar eigen gang.
    Pack: ?
    Is hij/zij al imprint: Who want?
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 22:34 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik mijn vampiermeisje a.u.b volgend weekend maken? Want ik ben net terug van een concertreis, ik ben dus doodmoe, twee nachten nauwelijks geslapen en ik vertrek morgen weer op vakantie...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ja dat mag, maar er is een kans dat wij al begonnen zijn dan.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hoeveel rollen zijn er nog nodig om te kunnen beginnen?

    Sowieso nog een jongens Shape-Shifter en een Vampire


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Dan zou ik nog graag een jongens Shape-Shifter reserveren. Dan werk ik hem zo wel uit.

    RingKeeper schreef:
    Ja dat mag, maar er is een kans dat wij al begonnen zijn dan.


    Heel erg dankjewel!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Shape-Shifter:

    Naam: Easton Carlos McCourt
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar) 24 jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen: Toen hij 17 jaar oud was. Midden in de nacht werd Easton uit zijn bed gesleurd door inbrekers. Ze haalden heel het huis over hoop en maakten zijn zusje en moeder doodsbang. Op het moment dat ze zijn betasten voor zijn ogen werd hij woedend en toen in de bij zijn van zijn ouders is hij verandert.
    Uiterlijk mens: (Foto)


    Easton heeft donker bruin haar en blauwe ogen. Hij is 1,82 lang en is goed gespierd. Hier en daar heeft hij een tattoo elk met een eigen verhaal.
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)


    Als Shape-Shifter heeft hij ijzig blauwe ogen en een wit met zwarte vacht. Vooral op zijn rug is het zwart en op zijn benen en wangen is zijn vacht wit
    Persoonlijkheid: Easton is een kalm en beheersten jongen. Snel boos worden is zeker geen eigenschap van hem, maar kwaad moet je hem niet maken, want dan is hij echt onhandelbaar. Hij is erg rustig en zeggen doet hij ook al niet veel. Easton is het liefste gefocust op het sporten. Ja, sporten is echt zijn passie.
    Korte geschiedenis: In 1990 is Easton geboren als eerst kind van een bouwvakker en zijn vrouw. Niet veel later kreeg Easton er een zusje bij genaamd Natalia. Easton en Natalia hebben een onwijs goede band ze zijn twee handen op een buik. Sinds zijn verandering heeft hij zich vaak alleen en onbegrepen gevoelt, maar na een tijd heeft hij alles gelukkig een plek kunnen geven.
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint: Nog niet
    Extra: Naast het vele sporten helpt hij zijn vader met zijn bouwbedrijf.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 17:39 ]

    Zou je Gloria er boven bij willen zetten?.

    ZaIa went PeterParker.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Spidey^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Spidey^^


    I love him (H)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    I'm back!
    Vampires:
    Naam: Emma Jane Gibbs
    Leeftijd in menselijke vorm: 15
    Ware leeftijd: 591
    Door wie gecreëerd: Een onbekende vampier in Zuid-Amerika
    Uiterlijk:




    Ze heeft blond haar, dat ze om de maand veranderd in lengte en model, door middel van haar eigen haar en soms pruiken/extensions. Ze heeft heldere, priemende blauwe ogen, net een tikje donker dan hemelkleur. Ze is klein gebouwd en
    Drinkt van mensen, of dierenbloed: Meestal mensenbloed.
    Persoonlijkheid: Emma is een meisje dat heel vaak onderschat door haar uiterlijk, maar ze is een sterk meisje, wat bijna iedereen aankan. Ze houdt van grapjes maken en kan overal mee lachen. Ze is arrogant en brutaal en niet bang om haar mening te geven als haar iets niet aanstaat. Maar ze kan daarentegen wel goed complimentjes maken en dat doet ze ook graag. Emma is iemand die altijd klaar staat om mensen te helpen
    Korte Geschiedenis: Ze is al snel na haar transformatie gaan reizen en is zo uitgekomen bij de clan in Canon, daar is ze gebleven.
    Speciale kracht: Ze kan wezens/mensen hun ergste angsten/nachtmerries laten voelen/zien, zoals in een simulatie.
    Extra: Ze heeft zich in haar onsterfelijke leven meester gemaakt van alle vechtkunsten en wordt daarom ook wel de blonde Scathach genoemd. Ze heeft haar ook heel veel talen geleerd.

    Iemand geïnteresseerd in een van mijn personages?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 21:20 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Mag ik een shape-shifter of weerwolf meisje?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 15:37 ]


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Indis schreef:
    @ZaIa @Eunomia:

    Horen jullie Vampires bij de "vijand" Of bij "De Goeie"?


    Emma bij de goede en Jackson bij de vijand. Sorry dat ik het vergeten was te vermelden


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||