• "Who are you?"
    "It are always the same stupid questions."
    "TELL ME WHO YOU ARE!"
    "I'm a hunter, and you are my food."

    In een klein stadje, met de naam Canon leven mensen in vrede. Ze zijn blij, hebben een normaal leven, en bemoeien zich niet zoveel met de bossen die aan hun stad leven. Iedereen weet dat er mensen in het reservaat wonen, maar wat maakt het uit? En in elke stad heb je toch rare mensen? Dus ook in Canon, die bleke mensen die zich altijd afzijdig houden, en nooit in het zonlicht komen. Dat is wat de mensen denken. Maar ze weten niet dat de mensen in het woud, een groep Shape-shifters leeft, samen met weerwolven (Kinderen van de maan) En dat die rare mensen misschien wel vampires zijn. Maar, wat als de Vampires het territorium van de Shape-shifters, en weerwolven betreed? En er een oorlog opkomt? En als sommige mensen zich bewust raken van hun bestaan, en zich in de oorlog voegen? Zal de Volturi dan erbij komen? Maar, waarom gingen de vampires eigenlijk het territorium van hun vijand op? Om een nog grotere vijand te pakken misschien? Een Vampire die erger is dan de Volturi?

    Rollen:

    Vampires
    - LET OP! Dit zijn de Vampires uit Twilight, dus denk aan bovennatuurlijke schoonheid, snelheid, sterkte.
    Oneindig, maar houd het aantal gelijk.

    Meisjes:

    - Vanessa Meghan Sunfield ~ ZaIa
    - Demetria ''Demi'' Nachtschade ~ iMickeyMouse
    - Emma Jane Gibbs ~ Eunomia
    - Gloria Calvert ~ CherrySmile


    Jongens

    - Jackson Rigsby ~ Eunomia
    - Evan Ryan Wilse ~ RingKeeper
    -
    -


    Weerwolven:
    LET OP! Dit zijn niet de Shape-Shifters! Weerwolven veranderen alleen in een wolf met volle maan, En hebben dan geen controle (Tenzij ze daarvoor heel hard trainen) Een weerwolf is sterker dan een Shape-Shifter. Je moet gebeten worden om een weerwolf te worden. Zij leven samen met Shape-Shifters.
    De rollen zijn ook oneindig, maar hou meiden en jongens gelijk.

    Meisjes:

    - Mandy Claire Anderson ~ PeterParker ~ Derde in Rang
    - Milla Ashley Morris ~ Daughters ~ Beta
    - Arwen Marianna Hale ~ HoechIin
    -


    Jongens:

    - James Flanagan ~ Eunomia ~ Alpha
    -
    -
    -


    Shape-Shifters
    LET OP! Shape-Shifters kunnen ieder moment in een wolf veranderen. Zij zijn minder sterk dan mensen, en zijn aardig zeldzaam. Je word als Shape-Shifter geboren, niet gemaakt.
    Om die laatste reden Zijn er dus ook zes plaatsen voor Shape-shifters.
    Deze plaatsen zijn niet oneindig, tenzij je HEEL graag eentje wilt.

    Meisjes:
    -
    Lauren Firestorm ~ RingKeeper ~ Beta
    [Celiné Essie Coxpink]-[/pink] ~ iMickeyMouse
    Sky Brytin ~ DreamLight

    Jongens:
    - Calum Jace Black ~ iMickeyMouse
    - Sam Adams ~ ZaIa ~ Alpha
    - Easton Carlos McCourt ~ CherrySmile
    -


    Mensen
    De mensen kunnen op allerlei manieren betrokken raken in deze oorlog. In het begin weten ze nog niets over deze wezens. Tenzij je karakter gelijk gebeten word natuurlijk.
    Ze zijn oneindig, maar hou jongens en meiden gelijk.

    Meisjes:

    - Kamela Scanlan ~ CherrySmile
    -
    -


    Jongens:

    - Luke Alec Irwin ~ iMickeyMouse
    -
    -


    Volturi
    De Volturi is alleen op aanvraag.


    Invullijstjes:

    Vampires:

    Naam:
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen)
    Ware leeftijd:
    Door wie gecreëerd:
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.)
    Drinkt van mensen, of dierenbloed:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht)
    Extra:


    Weerwolven:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Door wie gebeten:
    Uiterlijk mens: (Graag een foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Shape-Shifter:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Uiterlijk mens: (Foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    Persoonlijkheid:
    Korte geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Mensen:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Beroep/school/opleiding:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Extra:


    Lijstjes voor de Volturi zijn er pas, als die worden aangevraagd.

    Ikzelf zal de gevaarlijke vijand spelen, zodat ik het verhaal een beetje kan leiden.

    Regels:
    -Minimaal 150 woorden, dit moet lukken!
    -Geen Perfecte personages
    -Niemand is onoverwinnelijk.
    -Reserveringen blijven 48 uur staan.
    -Geen OOC Ruzie, IC wel.
    -Geen moorden zonder toestemming.
    -Alleen RingKeeper maakt topics aan, tenzij je toestemming hebt.
    -Maximaal drie personages, waarvan twee van het ene geslacht, en een van het andere geslacht.
    -Heb je vragen, opmerkingen? Stel ze!


    LET OP! ALS VAMPIER KUN JE JE OOK BIJ DE VIJAND AANSLUITEN, VERTEL DIT DAN EVEN AAN MIJ ALS JE DIT WILT, DAN GEEF IK JE IETS MEER INFORMATIE!

    ER MOGEN WGEEN MEISJES AANGEMAAKT WORDEN!.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 19:24 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Eunomia schreef:
    Ik doe graag mee!
    Vampire:
    Naam: Jackson Rigsby
    Leeftijd in menselijke vorm: 18
    Ware leeftijd: 389
    Door wie gecreëerd: Aro
    Uiterlijk:


    Drinkt van mensen, of dierenbloed: Mensen
    Persoonlijkheid: Jackson is vaak onverschillig. Hij probeert nergens bij betrokken te raken. Hij is altijd zeer op zichzelf en hij behoudt ook graag zijn rust. Hij is niet iemand die mensen gaat opzoeken alleen voor het gezelschap. Jackson heeft een klein agressieprobleempje en slaat iedereen die hem kwaad maakt. Maar zijn lontjes zijn altijd redelijk snel opgebrand en heeft naderhand altijd een spijtgevoel van wat hij gedaan heeft.
    Korte Geschiedenis: Jackson is door Aro een vampire gemaakt, omdat Aro dacht dat hij een speciale kracht zou hebben, dit bleekt echter niet het geval, dus vertrok Jackson al snel bij de Volturi, op zoek naar zichzelf en naar het leven als vampier.
    Speciale kracht: Hij kan gedachtes wegnemen en bijplaatsen.
    Extra: Hij is nomaad en hij heeft zijn ware liefde nog niet gevonden.

    Weerwolven:

    Naam: James Flanagan
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Door wie gebeten: Hij is in zijn slaap gebeten, dus hij heeft nooit geweten wie hem gebeten heeft.
    Uiterlijk mens:


    Uiterlijk wolf:


    persoonlijkheid: James is een ramp in bijna alles. Bij James gaat nooit iets in 1 keer goed, het moet altijd uitlopen op een blunder. Hij is het gewend en lacht er zelf om, dus dat scheelt. Maar het is wel een motto, waar James is, gaat iets fout. Erg arrogant is hij niet, maar hij weet dat hij er goed uit ziet en niet bang om zonder shirt rond te lopen, dat lichaam daar was voor gewerkt, dus het mag best gezien worden.
    Korte Geschiedenis: Hij is in zijn slaap gebeten. Toen hij de volgende volle maan erachter kwam wat hij was geworden, is hij van huis weggerend, zolang totdat hij bij het reservaat uit kwam, waar hij zijn huis heeft gevonden.
    Pack: Hij is heeft zich aangesloten bij de Weerwolven en Shape-Shifters uit het reservaat.
    Is hij/zij al imprint: Not yet.
    Extra: -

    (Mag ik ook nog een vampiermeisje?)


    Ik heb Jackson een beetje bijgewerkt


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Daughters schreef:
    Mag ik een shape-shifter of weerwolf meisje?


    Weerwolf meisje mag hoor!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Indis schreef:
    (...)

    Weerwolf meisje mag hoor!


    Oke dan maak ik der vannacht

    Wat van soort weerwolven zijn het trouwens omdat je best veel verschillen hebt


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Weerwolven:


    Naam: Milla Ashley Morris
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Door wie gebeten: Milla is gebeten door haar ex beste vriend toen ze met hem tijdens volle maan aan het kamperen was in het bos
    Uiterlijk mens:

    Milla heeft lange zwarte haren. Soms als de zon er op schijnt en vooral in de zomer lijkt het net als of er een bruine gloed in zit. Milla heeft felle blauwe ogen, ze is wat aan de kleine kant met haar 1.60 en weegt maar 49 kg, wat zeker te weinig is voor haar. Ze komt echter niet snel aan wat ze ook eet.
    Uiterlijk wolf:



    Milla mag dan misschien blauwe felle ogen hebben als mens zijnde, maar in haar wolven vorm heeft ze een bruine kleur ogen. Ook is ze qua formaat wat groter dan mensen verwachten omdat ze in menselijke vorm kleiner is.
    persoonlijkheid: Milla is een stil en rustig meisje, ze houd totaal niet van drukte en is een echte kat uit de boom kijker. Echter heeft ze zoals iedereen nog wel eens drukke momenten en op zulke momenten stuitert ze letterlijk rond. Ze is erg vriendelijk, maar ook zorgzaam en beschermd. Vooral naar de mensen toe om wie ze geeft. Milla is erg loyaal naar haar soort toe. Echter is ze bij de shape-shifters en alle andere soorten een stuk terug houdender. Ze weet echter niet altijd of ze personen kan vertrouwen. Milla praat nooit echt over haar zelf en maar weinig mensen weten wie Milla echt is. Milla is wat dat betreft zeker geen openboek. Je kan haar moeilijk in schatten en is ook erg onvoorspelbaar. Dat kan haar 'gevaarlijk' maken. Milla is een jaloers typ en wat aan de agressieve kant. Ze denkt soms niet na over haar daden en woorden. Milla is erg onzeker over haar zelf en stortert soms als ze zenuwachtig of verlegen word.
    Korte Geschiedenis: Milla is de 17 jarige dochter van een vrouw met een drugs verslaving, haar biologische moeder zat in een opvang te huis, ze heeft haar dochter afgestaan aan de familie Morris. De afspraak was dat zodra der moeder was afgekicked ze haar dochter mocht bezoeken en haat adoptie ouders hebben zich hier aan gehouden. Milla wist al van jongs af aan hoe het zat en is haar moedee blijven zien. Echter op haar 17de verjaardag is ze gebeten door haar beste vriend. Ze is er vandoor gegaan en woont nu een aantal weken in canon. Dit betekend dus ook dat Milla nog maar net een weerwolf is en hier heeft ze het best moeilijk mee
    Pack: ~
    Is hij/zij al imprint: Ja Kamela
    Extra: Milla is erg in de war wat betreft haar geaardheid. Ze heeft al een paar keer een relatie gehad met meiden, maar heeft sinds kort ook intresse in jongens.




    (Ik hoop dat ze goed is, en iemand die milla's imprent wilt zijn?)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 19:33 ]


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Is het nog mogelijk dat ik een vampier meisje kan krijgen?

    @Eunomia, Oeeeh! Daniel Sharman :9~.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Okay, ik maak zo mijn jongen aan, en vertel info aan de vijanden, ik maak zo even een topic voor de Shape-Shifters aan, om de packs te bespreken.
    Weerwolven, willen jullie twee samen in een pack?

    En dan kunnen we beginnen!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Smaragd schreef:
    Is het nog mogelijk dat ik een vampier meisje kan krijgen?

    @Eunomia, Oeeeh! Daniel Sharman :9~.


    Nee, helaas niet, wel een Vampier jongen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Wat mij betreft wil Milla wel in die pack


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Oke, dan nog even wachten op het antwoord van Eunomia.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam: Evan Ryan Wilse
    Leeftijd in menselijke vorm: 20 jaar
    Ware leeftijd: 25 jaar (Hij is net gecreëerd)
    Door wie gecreëerd: Hij werd met een groep mensen afgevoerd naar de Volturi, om leeggedronken te worden. Hij werd gebeten door Jane, maar die vond al snel iets beters, en Evan wist te vluchten.
    Uiterlijk:



    Evan heeft brons/rode ogen, en bruin, plat haar. Zijn huid is erg bleek, maar gespierd. Evan is 1.80.
    Drinkt van mensen, of dierenbloed: Mensen, fulltime.
    Persoonlijkheid: Evan is een beetje een meelopertje, hij heeft nooit echt een eigen keus gehad, dus doet hij wat het beste voor hem is. Toch is hij een trouwe dienaar als je hem hebt, en hij is erg gefocust op zijn doelwit.
    Evan is een echte jager, hij houd van bloeddrinken, en soms is hij een spoorzoeker. Daar kan hij helemaal in opgaan, maar als hij weet dat hij ergens met zijn eigen leven voor moet betalen, zal hij ergens mee stoppen. Evan heeft soms nogal een eigendunk.
    Korte Geschiedenis:
    De jeugd van Evan was best oké, hij had gewoon ouders, en toen hij 20 werd kreeg hij een babybroertje, en zijn zusje werd 6. Toen ging hij stappen, en werd hij gevangen genomen door de volturi, hij ontsnapte daarbij, met een beet van Jane. Toen hij terugkeerde thuis, wist hij niet wat hem overkwam, en hij dronk zijn ouders, en broertje leeg. Zijn zusje vluchtte, en pas na vier jaar keerde zij terug. Toen had Evan wat meer zelfbeheersing, en legde hij alles uit aan haar, en smeekte om vergiffenis. Zijn zusje reist nu met hem mee, en Evan heeft haar onder zijn hoede. Zij wil ook Vampire worden wanneer ze 14 is. Maar Evan wil dit nooit laten gebeuren.
    Speciale kracht: Evan heeft een extra aantrekkingskracht voor mensen, die vinden hem extra knap dan de meeste Vampires, en willen gelijk met hem praten.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Is een weerwolf meisje dan mogelijk?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ja dat wel.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Alle Shape-Shifters! Je kunt jezelf nu opgeven als je de Alpha van de pack wilt wilt worden! Natuurlijk kun je in het verhaal ook weer nieuwe packs vormen, maar dit word de beginpack! Dus, wil je Alpha worden, geef je dan NU op!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 12:23 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Sam wil graag Alpha worden!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 16:01 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Okay, dat is één.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."