• I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    Nooit? Waarom niet? :c
    En dankje. (:

    Omdat mijn ouders denken dat iedereen op het internet een zestigjarige pedofiel is die Henk heet. Bovendien zou ik nogal uit de toon vallen als enige twaalfjarige. ;/

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 11:44 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Omdat mijn ouders denken dat iedereen op het internet een zestigjarige pedofiel is die Henk heet. Bovendien zou ik nogal uit de toon vallen als enige twaalfjarige. ;/


    Tssk, ze hebben het helemaal mis. Ik heet Hans, niet Henk. (joehoe)
    Nou ja, oké, ergens snap ik ook wel dat ze hun twaalfjarige dochter niet naar een meeting met mensen die ze van internet kent willen sturen. Dat zouden mijn ouders waarschijnlijk ook niet hebben gedurfd. Maar misschien over twee of drie jaar? Dan heb je ook nog ruim de tijd om je ouders ervan te overtuigen dat niet iedereen Henk heet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Tssk, ze hebben het helemaal mis. Ik heet Hans, niet Henk. (joehoe)
    Nou ja, oké, ergens snap ik ook wel dat ze hun twaalfjarige dochter niet naar een meeting met mensen die ze van internet kent willen sturen. Dat zouden mijn ouders waarschijnlijk ook niet hebben gedurfd. Maar misschien over twee of drie jaar? Dan heb je ook nog ruim de tijd om je ouders ervan te overtuigen dat niet iedereen Henk heet. :'D

    Haha, I laughed. Hoi Hans! :'D

    Ach ja, dat komt nog wel, inderdaad. Sowieso zou ik me niet helemaal op mijn gemak voelen op zo'n meeting omdat ik nogal een extreme vorm van verlegenheid en schaamte heb in het openbaar. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Precies! Kijk, ik snap wel dat we Engels en Frans en Nederlands en andere shit moeten kennen, dat vind ik bovendien buiten Frans ook erg leuke vakken, maar het enige wiskunde dat ik nuttig vind om te kennen is dat van de basisschool, eerlijk gezegd. (krul)


    Het hangt er ook een beetje van af wat je wil gaan studeren, maar kansrekenen nooit, en dat zeg ik vooral niet omdat ik er op zit te sukkelen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Het hangt er ook een beetje van af wat je wil gaan studeren, maar kansrekenen nooit, en dat zeg ik vooral niet omdat ik er op zit te sukkelen.

    Ik heb géén idee van wat ik wil gaan studeren, maar in ieder geval niks met wiskunde of aardrijkskunde of zo. Daar heb ik nu eens echt niks mee.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 11:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil later misschien wiskunde docente worden (cat)

    Schuester schreef:
    Ik wil later misschien wiskunde docente worden (cat)

    Echt? Sorry voor het beledigen van je vak. ;x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Echt? Sorry voor het beledigen van je vak. ;x


    Ja :3 Dat maakt me helemaal niets uit, hoor. Ik kan me best voorstellen dat veel mensen het een strontvak vinden, maar ik vind het leuk :'D

    Nou, ik weet dus echt totaal niet wat ik later wil worden. Vroeger had ik zo van die typische droomberoepen voor kinderen: dierenarts, tandarts, juffrouw, zo van die dingen, maar nu zou ik het totaal niet weten. :'D Misschien wel iets met moderne talen of in de geneeskunde, maar ik houd me er niet echt mee bezig of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schuester schreef:
    (...)

    Ja :3 Dat maakt me helemaal niets uit, hoor. Ik kan me best voorstellen dat veel mensen het een strontvak vinden, maar ik vind het leuk :'D

    Ik ben wel dol op meetkunde, maar algebra vind ik verschrikkelijk. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schuester schreef:
    Ik wil later misschien wiskunde docente worden (cat)


    Kijk, dán is het dus logisch dat je wiskunde als vak houdt. In ieder geval doe je er dan iets mee. Ik denk om heel eerlijk te zijn namelijk niet dat ik bij mijn studie taalwetenschappen veel met een grafische rekenmachine zal moeten werken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik ben wel dol op meetkunde, maar algebra vind ik verschrikkelijk. ;3


    Ik vind algebra het leukst :3

    Ik heb dyscalculie dus laat mij maar niks met cijfers doen. Geef mij maar talen, daar heb ik aanleg voor. Hehe

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 12:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeah, ik haat werkmannen die de hele tijd vals zingen met luide radio aan. ><"


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik open later mn eigen kledingwinkel :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf