• I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nori schreef:
    Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan mensen die veren, infinity, ankers of vogels laten tatoeëren -,-
    Ik ken het. Ik wil iets origineels wat echt "Mitchell" is. Iedereen mag natuurlijk kiezen waar hij of zij zin in heeft, maar ik zelf vind het maar niks. Het is natuurlijk weer heel anders als het echt iets betekent.
    Novoselic schreef:
    (...)
    Holy shit man, dat is echt vet.
    Danku, danku.
    Markham schreef:
    ^ Oooh, zoiets is zo gaaf. Ik zou alleen de ballen niet hebben om zo'n ding te laten zetten, haha.
    Om het zo maar even te verwoorden.
    Hahahaha, ik zie ook op tegen het tattoeren zelf, maar goed. Wil het echt heel graag.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 21:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Wel, bedankt. Ik wil een anker op mijn enkel om jarenlang gepest achter me te laten (cat)


    Ik houd van je?
    Nee, ik heb het vooral over de mensen die het roekeloos doen zonder enige betekenis.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Wel, bedankt. Ik wil een anker op mijn enkel om jarenlang gepest achter me te laten (cat)

    Persoonlijk vind ik dat iets anders - dat heeft echt een symbolische waarde voor je. Al die Tumblr-meiden hebben dat niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    (...)
    Wel, bedankt. Ik wil een anker op mijn enkel om jarenlang gepest achter me te laten (cat)

    De meesten doen het omdat het 'cool' is. Bij jou heeft het een betekenis, dus dan ligt zoiets sowieso anders.

    En ja Eva, ik heb een nieuwe ava (krul)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gaaf Mitchell *.*
    Ik wil die kat :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Die anker staat niet alleen voor het gepest zijn bij maar, maar zou ook staan voor de hoop die ik heb gehad en nu nog heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben ik de enige die totaal niet bang is om getatoeëerd te worden? Niet dat ik nu meteen een tattoo wil laten zetten, maar ik ben eigenlijk absoluut niet bang voor naalden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nori schreef:
    Gaaf Mitchell *.*
    Ik wil die kat :3
    I already knew that. (joehoe)
    Wat heb ik die emoticon gemist...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Novoselic schreef:
    Ben ik de enige die totaal niet bang is om getatoeëerd te worden? Niet dat ik nu meteen een tattoo wil laten zetten, maar ik ben eigenlijk absoluut niet bang voor naalden.

    Ik heb doodsangst voor naalden, maar een tatoeage laten zetten zou ik wel durven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    Ben ik de enige die totaal niet bang is om getatoeëerd te worden? Niet dat ik nu meteen een tattoo wil laten zetten, maar ik ben eigenlijk absoluut niet bang voor naalden.
    Ik ook niet hoor, maar bij mijn tattoo zal ik toch een hekel tijd moeten zitten en daar kijk ik tegen op. Ben ik namelijk niet zo goed in :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iewll. je zag echt gewoon dat hoofd van die kat liggen dat was echt goor. :c


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Dauth schreef:
    (...)Ik ook niet hoor, maar bij mijn tattoo zal ik toch een hekel tijd moeten zitten en daar kijk ik tegen op. Ben ik namelijk niet zo goed in :Y)

    Tja, jouw ding is ook nogal heel erg groot, dat is iets anders. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Markham schreef:
    (...)
    De meesten doen het omdat het 'cool' is. Bij jou heeft het een betekenis, dus dan ligt zoiets sowieso anders.

    En ja Eva, ik heb een nieuwe ava (krul)

    Me likey!

    Als ik al ooit een keer een tattoo neem dan neem ik wel een persoonlijke.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dan is het wel een mooie betekenis :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Novoselic schreef:
    Ben ik de enige die totaal niet bang is om getatoeëerd te worden? Niet dat ik nu meteen een tattoo wil laten zetten, maar ik ben eigenlijk absoluut niet bang voor naalden.

    Nee hoor. Ik heb wel een soort van naaldenfobie, maar dat is in het geval dat dokters ze vast houden en ze iets anders doen dat bloed opnemen (krul)
    Ik zie niet op tegen de pijn, in elk geval. Mijn pijngrens ligt wel redelijk hoog geloof ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.