• Het is het jaar 2153 en de bekende superhelden zijn samen met hun verhalen en het geloof in hen ten onder gegaan. Echter, een speciaal taskforce van de Amerikaanse overheid heeft hun krachten altijd bewaard in een ondergronds lab niet ver van het dorpje Spellburn voor noodgevallen.
    Midden in de nacht is er iets misgegaan met de machines die deze krachten gevangen moesten houden en zijn ze vrijgekomen. Ze hebben meteen een nieuwe gastheer of gastvrouw gezocht bij de dichtstbijzijnde mensen: allerlei bewoners, jong en oud, uit Spellburn. De overheid heeft snel gehandeld. Alle onaangetaste mensen zijn dezelfde nacht nog uit het dorp verwijderd, terwijl de besmette mensen in een diepe (kunstmatige) slaap waren en er is een grote elektrische koepel over het dorp gezet om hen binnen te houden voor nog onbepaalde tijd.

    De RPG begint in de ochtend: het moment waarop de geïnfecteerde mensen met hun nieuwe superkrachten wakker worden, merken dat al hun familie, vrienden, buren en collega’s weg zijn en ze opgesloten zitten in het kleine dorpje, met weinig voorzieningen en andere mensen met superkrachten. Wie zullen zich aansluiten bij de helden? En wie bij de schurken? En zullen ze onder de koepel vandaan ontnappen, of zijn ze gedoemd te sterven aan een voedseltekort?


    Personages:
    - Naam/Geslacht || Superheld waarvan hij/zij de krachten heeft || Leeftijd || Pagina in het rollentopic • Eigenaar personage

    - Amilia Elizabeth Rosefield || Danny Phantom || 25 || 1.2 • Rider
    - Azalea Lillian Moss || Poison Ivy || 26 || 1.8 • Gaikotsu
    - Vanessa Meghan Sunfield || Mystique || 19 || 1.7 • PeterParker
    - Novalynn Katharina Ivanov || Storm || 19 || 1.9 • Enface
    - Salome DuRhalis || Mastermind || 27 || 1.11 • Fairytalest
    - Amora Lee Scarlett || Lady Deathstrike || 18 || 1.11 • Carmenta
    - Teresa Emma Hyde || Lorelei || 27 || 1.13 • Tolkien
    - Lexim Aflex || Beast Boy || 15 || 1.3 • Lazulis
    - Seth Dillard || Magneto || 20 || 1.2 • Eichen
    - Milan Jackson || Hawkeye || 29 || 1.6 • Rhyme
    - Nathaniel Phelix || Wolverine || 22 || 1.3 • Eloquentiae
    - Jack Joshua Longfield || Azazel || 27 || 1.4 • Magnus
    - David Austin Queen || Wolfsbane || 20 || 1.7 • xthevampire
    - Lance Drake Marshall || Bucky/The Winter Soldier || 30 || 1.11 • Mascot
    - Eduardo Axello Castillo || Gambit || 29 || 1.18 • Fairytalest
    [R] - ? || ? || ? || ? • Henkerina

    invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Werk/rol in het dorp:
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*:
    Extra:

    *Bij sommige helden of schurken verschilt het per strip/serie/film welke krachten hij/zij heeft. Daarom is het (om misverstanden te voorkomen) belangrijk dat je hier even alle krachten neerzet die hij/zij vanaf het begin "beheerst" en misschien welke hij/zij later in de RPG nog kan leren. Dit ligt dan vast en hier kunnen je tegenspelers zich dus aan houden. Dit geeft natuurlijk niet de ruimte op er spontaan krachten bij het verzinnen. Het moet wel in minimaal 1 film/serie/strip ook zo zijn.


    Regels:
    #Er geldt een minimum van 200 woorden*
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden.
    #Je reservering komt te vervallen na 4 dagen, tenzij je contact houdt met mij
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren en anders mij wel op de hoogte te houden van je afwezigheid
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld

    *Wanneer je weet lange tijd even niet te kunnen reageren, is het toegestaan een korte post te schrijven, waardoor je tegenspeler niet meer vast zit aan jouw personage. Dit is echter de enige juiste reden om een korte post te schrijven.



    Have Fun!


    Extra mededeling: Je personage is dus onafhankelijk van zijn/haar krachten. Krachten van een held betekenen niet meteen dat je personage een held moet zijn en zo ook omgekeerd. Ook mag een vrouw ook de krachten van een mannelijke held hebben en een man ook krachten van een vrouwelijke held. Dat beïnvloed elkaar verder niet. De krachten hebben gewoon de eerste de beste gastheer/gastvrouw gezocht.


    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Delish schreef:
    Waarom zijn de meeste rollen zo jong? o.o

    OT: Ik ben nog even ehh.. 2 á 3 posts aan het schrijven en als ik dan nog genoeg tijd heb om mijn rol te schrijven, zal ik daaraan beginnen en dan krijg je 'm vanavond nog! Anders morgen, is dat goed?


    Kom ook de hoogte in :Y) Ik voel me nu zo oud!! (Mijn personage is 29, dus dat zou niet oud moeten zijn...)


    It's never gonna happen, Guys.

    Is mijn mannetje nu iets minder perfect? Ik heb hem even aangepast op page 7. Haha, ik ben ook helemaal weg van Zac Efron :9~


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Is het goed als mijn personage gebaseerd is op Crystal? Dat betekent dat ze de vier elementen kan beheersen en dat ze sneller en sterker is dan een gewoon mens.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Kom ook de hoogte in :Y) Ik voel me nu zo oud!! (Mijn personage is 29, dus dat zou niet oud moeten zijn...)

    Haha, ik was toch van plan om haar 25 te maken! Dus dat mijn personage zo jong word hoef je geen zorgen om te maken :p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jafar schreef:
    Waarom zet ik überhaupt dingen in het begintopic -_-

    Personages van 20-24 zijn even niet meer welkom!
    Zala, is er enige kans dat je bereid bent de leeftijd van je personage aan te passen?


    Ik heb het al veranderd naar 19, is dat beter?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sempra schreef:
    Is het goed als mijn personage gebaseerd is op Crystal? Dat betekent dat ze de vier elementen kan beheersen en dat ze sneller en sterker is dan een gewoon mens.


    Ja, dat mag c;


    Happy Birthday my Potter!

    Er is een rol komen te vervallen, waardoor de jongens en de meisjes weer gelijk staan. Om niet weer een overschot vrouwen te krijgen, mag er per man erbij 1 vrouw bij.


    Happy Birthday my Potter!

    ZaIa went PeterParker.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik maak mijn rol zo snel mogelijk af, maar mijn computer is stuk, waardoor ik het dus op mobiel zal moeten doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Azalea Lillian Moss.
    Bijnaam: Heavy Toxic, maar ze vind het grappig/leuk om haarzelf 'Mother Nature' als bijnaam te geven.
    Leeftijd: 26 jaar.
    Houdt van:
    • Afwisseling.
    • Bloemen en planten, alles wat groen is.
    • Lezen.

    Heeft een hekel aan:
    • Het gevoel aan iets of iemand vast te zitten
    • Vastzitten in een sleur
    • Alleen zijn

    Innerlijk: Azalea is vergiftigd is zelf een soortgelijke plant geworden, vanwege haar plantenkrachten, maar dit betekend niet dat ze ronduit slecht is. Ze kent nog steeds het woord 'liefde'. Dit heeft ze namelijk voor haar planten, bloemen en alles wat nog meer groen is. Als zij pijn hebben, heeft zij pijn. Azalea is niet puur slecht, al kunnen sommige denken van wel, maar ze wilt alleen het beste voor haar bloemen en planten. Dat is het enigste waar zij om geeft en voor de rest zal ze geen kwaad doen, tenminste iets wat zij niet als kwaad ziet.
    Azalea heeft een hekel aan verstoord worden of te hard gepusht worden voor dingen die ze moet doen voor mensen. Dit alles weigert ze dan ook. Ze haat het om opgejaagd te worden en om binnen te zitten. Ze moet wat doen en ze houdt van de buitenlucht. Ze is dan ook meer buiten te vinden dan binnen.
          Iemand die haar de les zal lezen zal zij niet leuk vinden. Erger nog, ze zal dit haten. Ze is een erg onafhankelijke vrouw en doet de dingen nou eenmaal alleen. Eenvoudigweg omdat zij de touwtjes graag zelf in handen heeft en ze kan het snel niet eens zijn met bepaalde (kleine) dingen.
          Verder is Azalea een echte onafhankelijke, sterke vrouw. Ze heeft zo af en toe wel eens wat zwoele en pikante uitspraken, want dit vind ze simpelweg leuk. Azalea is meer dan de helft van de tijd een pervers iemand en denkt altijd door bij dingen. Stiekem is ze ook een erg seksueel en seksistische iemand en is ze niet vies van wat aanrakingen.
    Ze is gewaagd en laat zich niet uit de weg slaan om te doen wat zij ziet wat goed is. Ze streeft sterk naar de feminisme en ziet mannen eigenlijk als een onderdaan van de vrouwen. Voor de rest is zij stoïcijns en enorm sarcastisch. Het maakt niet uit wie het is, ze maakt deze opmerkingen naar iedereen.
    Uiterlijk: Azalea is een jonge vrouw van 26 jaar. Ze heeft een zuivere, blanke huid. Haar make-up doet ze altijd gedurfd met een vrouwelijk tintje. Ze heeft een mosgroenige kleur ogen met daar rondom een lichte tint blauw, die je bijna nauwelijks kan zien. Door haar harde uitstraling kan ze er hard uitzien.
    Haar fraai volle lippen laten haar sterkere contouren in haar gezicht zwoeler er uitzien. Haar haren sieren tot onder haar borsten en hebben een donkerbruine kleur met een rode uitstraling. Ze heeft haar haren meerdere keren geverfd en is niet van plan om haar natuurlijke lichtbruine kleur terug te laten groeien.
          Voor ze de krachten kreeg was ze niet zo gedurfd met de uitdagende kleding, maar heel af en toe durfde een uitdagend tintje er aan te geven. Nu is dat echter anders en zal je haar meer in de verleidelijke, prikkelende kleding zien – iets waaraan je haar kennissen haar bijna niet meer zullen herkennen.
    Geschiedenis: Azalea is geboren in het jaar 2127. Haar vader was professioneel sporter en haar moeder had een moestuin, waar ze meer dan de helft van haar tijd doorbracht. Ze had een jonger zusje, Jill, die het populairste was van de twee zowel als thuis en op school. Azalea voelde zich aan de kant gezet en niet speciaal – dit was een van de redenen dat ze haar tijd in de moestuin doorbracht. Haar moeder kweekte vanalles; van bloemen tot groenten. Azalea vond het interessant en keek dan ook altijd geboeid toe.
    De middelbare school was voor haar een hel. Ze voelde zich niet fijn daar en haar onzekerheid werd nog groter door het gepest. Ze pestten haar met haar uiterlijk en haar kleding – dat zou namelijk niet iets van 'die tijd zijn'. Azalea was namelijk meer van de alternatieve, vintage kleding.
          Haar ouders gingen scheiden toen ze van de middelbare school afging. Ze gaat een studie richting de Botanische kant op. Maar met dat ze druk is, heeft ze de behoefte om voor Lexim te zorgen en over hem te waken, omdat ze altijd zo'n raar gevoel had dat er iets vreselijks zou gebeuren met hem.

    Werk/rol in het dorp: Azalea werkt in het lab, biochemie, en ontwikkelt een nieuwe generatie medicijnen.
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*: Ze zit er tussenin. Ze neigt meer naar de schurkkant, maar dit is alleen als je haar reden ervoor geeft – wat wil zeggen mits je de natuur vervuild.
          De gevaarlijke experimenten met zowel dierlijke als plantaardige giffen hebben Azalea veranderd in een levende giffabriek. Ze is zelf immuun voor alle natuurlijke giffen, bacteriën en virussen, maar kan anderen makkelijk vergiftigen door ze aan te raken. Ze kan ook een vergiftiging over geven via een kus, wat vast haar lievelingsmanier gaat worden.
    Azalea's uiterlijk en haar giffen maken dat ze gemakkelijk zowel mannen als vrouwen kan verleiden. Haar giffen hebben verschillende effecten waaronder gedachten beheersing.
    Azalea heeft een grote macht over planten. Ze kan zelfs communiceren via planten. Haar controle over planten kan met de jaren sterk toenemen. Azalea kan ook plantwezens maken om haar te helpen bij haar misdaden. Voorbeelden zijn de Feraks, de Harvest en de Green Ghosts.
          Azalea kan voorwerpen, als een kruisboog en liaanzweep als wapen gebruiken. Haar atletische vaardigheden zijn groter dan die van de gemiddelde mens. Ze is tevens een snelle renner en zwemmer.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn topics.


    † Love? I want to sleep.

    Hmm, ik twijfel omdat je altijd zo lang wacht met je rollentopic. Maar reserveer maar een man voor mij met Bucky's krachten :Y) The winter soldier Bucky


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Delish schreef:
    (...)
    Hahaha, dat gaat echt leuk worden als 'tie mijn personage ontmoet. :'D Dat kan ik je nu wel alvast zeggen, hahaha.


    Heb er nu al zin in :')

    Sorry trouwens dat ik een tijdje niet van me heb laten horen. Had even niet echt behoefte om op Q te komen vanwege verschillende redenen.

    Thrones schreef:
    Hmm, ik twijfel omdat je altijd zo lang wacht met je rollentopic. Maar reserveer maar een man voor mij met Bucky's krachten :Y) The winter soldier Bucky


    Sorry voor de late reactie. Had het even een paar daagjes heel druk, maar ik heb je erbij gezet c;

    @Iedereen die zijn rol nog moet invullen/afmaken
    Willen jullie even zsm reageren op dit bericht en aangeven wanneer jullie denken jullie rol af te kunnen maken/ in te kunnen vullen? Dan weet ik dat, gezien ik niet op mensen wil wachten voor niets c; Na drie dagen geen reactie op dit bericht betekent het dat je reservering vervalt!


    Happy Birthday my Potter!