• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor: STOP OP GRYFFINDOR!!

    James Potter: JamesPotter
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew: Insurgents
    Lily Evans: Jafar
    Alice Prewett: iMickeyMouse
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: GERESEVEERD!!
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Rider
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood: Insurgents
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:

    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Huisdier:
    Quidditch(Welke positie) :
    Prefect(Klassenoudste) :
    Headboy of Headgirl (Hoofdmonitor) :
    Extra:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMousr of by Noa

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 15:26 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik Lily?


    Happy Birthday my Potter!

    Ghegheghe ik gokte al zo iets :p tuurlijk (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hihi, ja mijn acties zijn soms wel ietwat voorspelbaar aan het worden helaas, maar Lily is gewoon awesome :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Jupp^^ ik neem Neville's moeder ghegheghe :p


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kunnen we fijn vriendinnen zijn ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ja (: Weet geen FC, en heel misschien neem ik nog een 1 van de jongens in Ravenclaw ;p


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Misschien Carey Mulligan (met donker haar) of Valorie Curry?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb al iemand, toch bedankt voor de moeite. (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam: Andromeda Black.
    Leeftijd: Zestien jaar oud.
    Leerjaar: Het zesde jaar.
    Afdeling: Slytherin.
    Uiterlijk: [FC: Kendall Jenner] Dromeda heeft donkerbruine lokken. Die erg gekruld zijn. En als ze het een paar keer goed doorkamt wat kleiner zijn. Haar ogen zijn best groot en zijn bruin. Haar huid is licht en ze kijkt vriendelijk uit haar ogen. En op andere dagen kil. Dromeda draagt iedere dag een laagje mascara en ook wel wat eyeliner. Ze is niet lelijk,maar ook niet een super schoonheid. Gewoon normaal. Ze zorgt goed voor zich zelf. Eerlijk gezegd lijkt ze qua uiterlijk op haar oudere zus Bellatrix.
    Innerlijk: Dromeda is een Slytherin,net zoals het grootste deel van de familie Black. Ze is best sluw en arrogant. Toch heeft ze geen hekel aan de zogenamde ''Modderbloedjes'' en ''Bloedverraders''. Ondanks dat haar ouders dat haar hebben aangeleerd. Dromeda is iets anders dan haar zussen. Ze is iets liever en heeft meer respect. Ze zal ook nooit iemand vertellen dat de sorteerhoed twijfelde tussen Huffelpuff en Slytherin. Dromeda laat zich niet zo makkelijk klein krijgen. Als je haar beledigd krijg je wel een opmerking terug. Ze wordt niet snel boos en blijft kalm. Ze wordt maar zelden boos. Dromeda heeft soms wel de neiging om ruzie te zoeken,maar dat is niet vaak. Dromeda geeft veel om haar zussen,en zal ze ook beschermen wat voor domme dingen ze ook doen. Dromeda is eigenlijks de braafste van haar,Narcissa en Bellatrix. Ook is ze de middelste. Dromeda houdt er niet van als mensen haar familie beledigen. Ook haat zij Sirius niet. Maar dit vertelt zij ook niet.
    Huisdier: Nupp.
    Quidditch(Welke positie) : Ja, ze is chaser.
    Prefect(Klassenoudste) : Ja.
    Headboy of Headgirl (Hoofdmonitor) : Nupp.
    Extra: Haar toverstok: 24 centimeter,populier,kern van eenhoornhaar . Helemaal niet veerkrachtig,en geschikt voor Dark Arts.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ze is goed (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    In welk jaar was je van plan Alice te stoppen?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk zoals in de meeste RPG's die hier overgingen maar dood zijn in het vijfde zoals the Marauders en Lily daar waren...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Key key, dan stop ik lils ook in het vijfde jaar ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Naam:
    Lily Evans

    Leeftijd:
    15, ze verjaard op 30 Januari

    Leerjaar:
    Vijfde

    Afdeling:
    Gryffindor

    Uiterlijk:
    Lily heeft lange vurig rode haren die tot ver over haar schouders rijken. Ze omlijnen haar redelijk rondvormige gezicht, met, wanneer ze lacht, vrolijke appelwangetjes. Lily heeft een lelieblanke huid zonder veel oneffenheden. Van make-up is ze dan ook geen grote fan. Haar ogen zijn felgroen en vallen van her gehele gezicht toch wel het meest op. Voor een vijftienjarige heeft Lily geen opvallende rondingen en ook is ze van gemiddelde lengte. Haar uniform draagt ze altijd netjes naar de regels en wanneer ze geen schooluniform hoeft te dragen, kleedt ze zich vaak vrolijk en fleurig. Haar rode haren zitten over het algemeen los. Alleen als ze er echt last van heeft, bindt ze ze vast.

    Innerlijk:
    Lily is een redelijk onafhankelijk meisje. Ze is iemand die zelf denkt en niet gewoon de menigte volgt. Dit maakt haar wel ietwat eigenzinnig en soms lichtelijk koppig, maar toch vooral geen simpele meeloper en het zorgt er ook voor dat ze iedere dat toch met een redelijk tevreden gevoel in de spiegel kan kijken. Ook al is er momenteel nog al wat commentaar op “haar soort”. Hier kan ze redelijk goed overheen stappen. Het enige waar ze zich echt door laat leiden, zijn regels. Ze vindt dat deze er niet voor niets zijn en ze zal ze dan ook niet heel snel overtreden. Niet dat ze echt bang is om regels te overtreden, ze is immers dapper als Gryffindor zijnde, maar ze respecteert ze en degenen die hebben opgesteld. Ze vindt het ook vervelend wanneer de mensen waarmee ze omgaat de regels overtreden en komt dan in tweestrijd. Lily is namelijk niet graag een verklikker, maar dat betekend niet dat ze er geen is, aangezien ze als haar iets gevraagd wordt graag de waarheid spreekt, hoewel ze aan een echte vriend of vriendin wel trouw is en die nooit zal veraden. Vrienden kunnen dus misbruik van haar maken. Ze zal ze namelijk zo lang mogelijk beschermen en steunen, tot het bittere eind, althans, ze gaat er toch redelijk ver in. Je zou het dom en naïef kunnen noemen, maar ergens is het toch ook wel bewonderingswaardig. Ze heeft namelijk de gaven om altijd de schoonheid van mensen in te zien, ook al zien anderen die niet.
    Tegen onbekende mensen is Lily over het algemeen vriendelijk. Ze blijft sowieso lang aardig tegen mensen. Het enige dat je echt fout kan doen bij Lily, waardoor ze veranderd in een hatelijk kreng, is haar vrienden pijn doen. Dat is iets wat haar echt niet zint. Mensen die haar pijn doen kan ze hebben, maar aan haar vrienden moet je niet komen. Dit maakt haar soms ietwat onvoorspelbaar, omdat het lijkt alsof ze veel kan hebben, maar als het in het verkeerde keelgat schiet, is ze opeens een stuk minder erg.
    Wat school betreft is Lily nieuwsgierig en leergierig ingesteld. Ze is een redelijk goede studente en behoort mede hierom ook tot de slakkers. Vooral in bezweringen en toverdranken (gedeeltelijk doordat haar beste vriend hier ook super goed in is) is ze goed, maar bij de andere vakken doet ze het ook prima. Ze moet er wel voor werken. Ze is niet iemand waar het allemaal maar bij aan komt waaien. Op sportief gebied –Quidditch- is Lily niet zo goed. De vlieglessen vond ze helemaal niks en ze blijft liever veilig op de grond. Kijken vindt ze wel leuk.

    Huisdier:
    Nee, de familie Evans heeft thuis wel een kat, maar die blijft ook thuis. Als Lily een brief wil sturen, gebruikt ze één van de uilen van Hogwarts.

    Quidditch(Welke positie) :
    Lily is zo iemand die lekker op de banken zit te kijken, maar nooit zelf mee zou doen aan het spel. Echt sportief is ze niet ingesteld.

    Prefect(Klassenoudste) :
    Ja, ze is klassenoudste van Gryffindor geworden en vindt dit super leuk.

    Headboy of Headgirl (Hoofdmonitor) :
    Nog niet.

    Extra:
    Lily is goed bevriend met Alice en tegen iedereens idee in kan ze heel goed opschieten met Snape. Ze vindt het wel wat lastig soms dat zijn omgeving niet blij is met haar bloedstatus, ze is een dreuzeltelg, maar ze weet dat Snape een goed hart heeft en zal hem altijd als vriend blijven beschouwen. Wat iedereen er ook van vindt. Dit maakt dat ze een hekel heeft aan het groepje dat hem standaard pest: De Marauders. Vooral Potter en Black zijn in haar ogen een kwelling voor de school, ook al ziet bijna niemand dat en vooral de meiden lijken blind.
    Haar toverstok; 26cm, wilg en kern van een eenhoornhaar. Zeer veerkrachtig. Goed geschikt voor bezweringen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 20:09 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ze is goed gekeurd (: ik had Alice al bijna af tot dat mijn laptop in eens van scherm ging draaien xD oftewel shit happens. Ze komt vanavond..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded