• Open spoiler voor foto's:





    Voor hun nieuwe album hebben de jongens van One Direction besloten om te werken met artiesten die niet bepaald binnen hun genre vallen. Zo hebben ze al gewerkt met Pete Wentz van de band Fall Out Boy, Benji en Joel Madden van Good Charlotte, Matt Healy van The 1975 en met de indieband Kodaline. Good Charlotte heeft zelfs gezegd dat het nieuwe album van de jongens tot nu toe crazy zou zijn. Hiermee lijken ze toch meer de alternatieve kant op te gaan voor hun vierde album.

    Wat is jullie mening hierover? Moet One Direction gewoon bij popliedjes blijven, of is het goed dat ze daar langzaam vanaf stappen (wat natuurlijk niet zeker is, maar wel waarschijnlijk, met medewerking van deze bands)? En wat zijn jullie verwachtingen van dit album?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 14:23 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ze moeten doen wat ze zelf willen, naar mijn mening. Ik zal toch wel fan van ze blijven (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nah, don't think so. Ze blijven een gelikte boyband, hoe hard ze ook proberen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Coombs schreef:
    Ze moeten doen wat ze zelf willen, naar mijn mening. Ik zal toch wel fan van ze blijven (:


    Haha, true. Waarschijnlijk zou ik zelfs een grotere fan worden als ze lichte punk- of rockinvloeden zouden krijgen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik denk dat de muziek die ze maken gewoon wat volwassener wordt en dat ze er meer inbreng over krijgen. Ik vind de bubblegum popmusic van ze leuk, maar Midnight Memories vind ik ook te gek. Iets meer alternatief zou ik ook wel kicken vinden. Ik ben een tevreden vrouw. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik fangirlde trouwens heel stiekem hierom. I looooooove Fall Out Boy, Good Charlotte en Kodaline.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Uh, ja, nooit gedacht dat deze bands zo laag konden zinken. Everything for fame, I guess. (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Uh, ja, nooit gedacht dat deze bands zo laag konden zinken. Everything for fame, I guess. (cat)


    Dat One Direction jou smaak niet is, betekent niet meteen dat ze laag/slecht zijn. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 14:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik denk echt dat ik hiervoor de nieuwe liedjes gehoord moet hebben, voordat ik hier echt een oordeel over kan gaan vellen. Zolang ze maar niet de techno en/of scream kant opgaan vind ik het oké. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik denk echt dat ik hiervoor de nieuwe liedjes gehoord moet hebben, voordat ik hier echt een oordeel over kan gaan vellen. Zolang ze maar niet de techno en/of scream kant opgaan vind ik het oké. (:


    Screamen zullen ze toch niet kunnen :')

    Eh, ik ben een enorme fan van Good Charlotte & Fall Out Boy maar ik denk niet echt dat One Direction alternatief wordt. Het is en blijft een boybandje dat enkel popliedjes heeft. Plus als je naar alternatieve bands kijkt dan weet je al gelijk dat One Direction 't echt niet wordt.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 14:53 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Coombs schreef:
    (...)

    Dat One Direction jou smaak niet is, betekent niet meteen dat ze laag/slecht zijn. (cat)


    Nou ze zijn zéker niet goed :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Waarschijnlijk gaan ze op me overkomen als een wannabe alternatief bandje, maar het boeite me niks wat voor muziek ze maken. Ik luister ze toch niet.


    Take me to wonderland

    Ben geen fan en zal ook zeker geen 'directioner' worden, maar ben wel benieuwd wat voor liedjes ze dan gaan maken/hebben gemaakt. Denk alleen wel dat ze dicht bij pop blijven hoor, anders vind de helft van hun fanbase het straks niet meer leuk.

    Oh hell no. Ik ben fan van Fall Out Boy en The 1975 en ben half eigenlijk wel nieuwsgierig wat er gaat gebeuren.
    Geen fan van 1D though.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Urie schreef:
    (...)

    Nou ze zijn zéker niet goed :Y).


    Doe niet zo kinderachtig, lol.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Tragically schreef:
    Ik denk echt dat ik hiervoor de nieuwe liedjes gehoord moet hebben, voordat ik hier echt een oordeel over kan gaan vellen. Zolang ze maar niet de techno en/of scream kant opgaan vind ik het oké. (:


    Urie schreef:
    (...)

    Nou ze zijn zéker niet goed :Y).


    Iedereen zijn smaak.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 15:36 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!