• Open spoiler voor foto's:





    Voor hun nieuwe album hebben de jongens van One Direction besloten om te werken met artiesten die niet bepaald binnen hun genre vallen. Zo hebben ze al gewerkt met Pete Wentz van de band Fall Out Boy, Benji en Joel Madden van Good Charlotte, Matt Healy van The 1975 en met de indieband Kodaline. Good Charlotte heeft zelfs gezegd dat het nieuwe album van de jongens tot nu toe crazy zou zijn. Hiermee lijken ze toch meer de alternatieve kant op te gaan voor hun vierde album.

    Wat is jullie mening hierover? Moet One Direction gewoon bij popliedjes blijven, of is het goed dat ze daar langzaam vanaf stappen (wat natuurlijk niet zeker is, maar wel waarschijnlijk, met medewerking van deze bands)? En wat zijn jullie verwachtingen van dit album?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 14:23 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Puur omdat het One Direction is, kraken mensen het idee direct af, maar waag het eens om aan hun idolen te komen.
    Ikzelf ben geen fan, noch een hater. Wel ben ik nieuwsgierig naar hun nieuwe muziek, dus ik wacht geduldig af.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hmm, ik moet het eerst horen, maar ik vind wel dat elk album van hen weer beter is als het vorige :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zeg doen :Y) misschien is er dan wel een klein kansje dat ik ze leuk ga vinden :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Het is meer omdat jij het op zo'n manier van "1D is echt slechte muziek" brengt, in plaats van normaal je mening geven. Daarbij zie ik niet echt in waarom je dat persé op een topic moet vermelden dat helemaal niet gaat over of 1D wel of niet goed is, haha.


    Oh, mijn excuses dan voor dat ik het zo bracht. Ik bedoelde het meer als in dat ík het slecht vond.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Coombs schreef:
    Ze moeten doen wat ze zelf willen, naar mijn mening. Ik zal toch wel fan van ze blijven (:


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.