• Open spoiler voor foto's:





    Voor hun nieuwe album hebben de jongens van One Direction besloten om te werken met artiesten die niet bepaald binnen hun genre vallen. Zo hebben ze al gewerkt met Pete Wentz van de band Fall Out Boy, Benji en Joel Madden van Good Charlotte, Matt Healy van The 1975 en met de indieband Kodaline. Good Charlotte heeft zelfs gezegd dat het nieuwe album van de jongens tot nu toe crazy zou zijn. Hiermee lijken ze toch meer de alternatieve kant op te gaan voor hun vierde album.

    Wat is jullie mening hierover? Moet One Direction gewoon bij popliedjes blijven, of is het goed dat ze daar langzaam vanaf stappen (wat natuurlijk niet zeker is, maar wel waarschijnlijk, met medewerking van deze bands)? En wat zijn jullie verwachtingen van dit album?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 14:23 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Scribe schreef:
    (...)

    Iedereen zijn smaak.


    Is dat jouw mening, of reageer je op de anderen? Niet dat ik het erg vind, maar ik vraag het mij af omdat jij zelf One Direction verhalen schrijft. x)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 16:35 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben benieuwd wat de resultaat gaat zijn.


    -

    Sorry, maar voor mij zullen ze altijd hetzelfde boybandje blijven, waarvan ik hoop dat ze een keer echte muziek gaan maken of gewoon stoppen. Alternatief past niet in dat straatje en straks worden hun fans allemaal wannabe emo's.


    26 - 02 - '16

    Als ze de Fall Out Boy kant opgaan, hoor je mij niet klagen! Maar ik ga er niet over oordelen, voordat er bekend is hoe het klinkt


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Is dat jouw mening, of reageer je op de anderen? Niet dat ik het erg vind, maar ik vraag het mij af omdat jij zelf One Direction verhalen schrijft. x)

    Ik reageerde op de Quote boven mij. Ik ben er zelf heel nieuwsgierig naar. (:
    Bovendien mag ik het toch wel niks vinden als ik dat zou vinden? Dat ik fan ben van ze, hoeft niet perse te betekenen dat ik alles wat ze doen leuk moet vinden. Ik heb bijvoorbeeld ook de film niet gezien of de albums van ze in huis. Ik vind hun muziek en hun karakters leuk, maar verder doe ik er niets mee. Ik zou ook nooit gaan gillen of flauwvallen als ik ze zou zien. Overigens ook niet bij een andere beroemdheid. Daar denk ik veel te nuchter over/voor.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 9:34 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Goed, uhm, ik weet niet of ik het iets goeds zou vinden als ze alternatief zouden worden. Niet One Direction. Dat past ze gewoon niet. Verandering zou wel goed zijn, lijkt mij.


    Hamartia

    Urie schreef:
    (...)

    Nou ze zijn zéker niet goed :Y).


    Dude, doe eens normaal. We gaan de artiesten waar jij van houdt ook niet zitten afkraken, alleen maar omdat het onze smaak niet is.

    Als het een klein beetje is kan het geen kwaad, maar ik denk dat het management heel veel verandering toch niet toe gaat laten.

    Als we er punk-Louis-op-de-drums voor terugkrijgen, ben ik totally in. Ik hou wel van een beetje pit.


    Searching heavens for another earth

    I don't care.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het zou wel leuk zijn als ze wat meer een eigen stijl gaan ontwikkelen, ik vind hun liedjes nogal standaard op dit mo,ment.


    ©1998

    Caille schreef:
    (...)

    Dude, doe eens normaal. We gaan de artiesten waar jij van houdt ook niet zitten afkraken, alleen maar omdat het onze smaak niet is.


    Eh, sorry? Het is toch mijn mening dat ik ze niet goed vind, en het is toch iemand anders mening dat diegene ze wél goed vindt? Ik mag toch hopen dat ik niet hoef te zeggen dat ze toch zó hoog staan, want ik vind ze nogal slecht.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Urie schreef:
    (...)

    Eh, sorry? Het is toch mijn mening dat ik ze niet goed vind, en het is toch iemand anders mening dat diegene ze wél goed vindt? Ik mag toch hopen dat ik niet hoef te zeggen dat ze toch zó hoog staan, want ik vind ze nogal slecht.


    Het is meer omdat jij het op zo'n manier van "1D is echt slechte muziek" brengt, in plaats van normaal je mening geven. Daarbij zie ik niet echt in waarom je dat persé op een topic moet vermelden dat helemaal niet gaat over of 1D wel of niet goed is, haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Good Charlotte... fall out boy... misschien ga ik het nog wel eens luisteren :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Pelekai schreef:
    Uh, ja, nooit gedacht dat deze bands zo laag konden zinken. Everything for fame, I guess. (cat)