• De afgelopen maand zat vol verrassingen. Zowel waar ikzelf bij betrokken was om te organiseren en ik ben zelf flink verrast.
    Vorige week maandag was ik jarig en ik wist al wat ik van mijn ouders zou krijgen, namelijk; mijn rijbewijs. Ik als een kind zo blij.
    Zoals de traditie bij ons is, kreeg ik op mijn verjaardag een heerlijk ontbijt op bed bestaande uit zelfgebakken croissantjes. Na gefeliciteerd te zijn door mijn ouders en mijn zusje, kreeg ik dus het cadeau. Verpakt als een mini autootje. Zo iets:


    Toen kwam de grote verrassing: "Zorg maar dat je vanavond om zes uur klaar staat, want dan is je eerste rijles."
    Ik was dus al helemaal blij dat ik mij rijbewijs mocht gaan halen en als klap op de vuurpijl mocht ik diezelfde dag nog beginnen. Ik heb de hele dag lopen stuiteren. Die rijles ging ook zo slecht nog niet, geloof ik.
    Mijn moeder was in dezelfde maand jarig en ze riep al heel lang dat ze graag naar Amsterdam wilde en dan met zn alle naar het RIJKS museum. Wat had mijn vader dus bedacht? Een tripje naar het museum. Vandaag zijn we daar geweest. We hebben alles met zn alle van te voren geregeld. Treinreis, smoes om mn moeder mee de trein in te krijgen, gezorgd dat ze niet hoefde te werken en al dat soort dingen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ze behoorlijk (lees: heel erg) overdonderd was, maar ze er uiteindelijk heel erg van heeft kunnen genieten.

    Het was voor het eerst dat we zoveel verrast zijn met verjaardagen. Hebben jullie weleens iets gepland voor iemand anders? Of ben je zelf een keer heel erg overdonderd door iets wat anderen voor jou hadden geregeld?


    Hamartia

    Superleuk! Hier zijn ze niet zo origineel helaas hahaha :')!

    Leuk zeg. En dat autootje is leuk, ik wil heel graag een mini als ik over een maand mijn rijbewijs heb. :3
    Maar nee, we hebben niet zo heel veel "verassings"-activiteiten, om het zo maar even te noemen.

    Elvithien schreef:
    Superleuk! Hier zijn ze niet zo origineel helaas hahaha :')!


    26 - 02 - '16

    Nee, we zijn hier heel onorigineel^^
    We vragen wat we willen/moeten hebben en dan kopen ze dat of leggen ze samen^^
    Maar veel plezier met je rijbewijs. Ik heb een half jaar geleden ook mijn rijbewijs gehaald en het is echt een geweldig gevoel om zoveel vrijheid te hebben :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Elvenking schreef:
    Leuk zeg. En dat autootje is leuk, ik wil heel graag een mini als ik over een maand mijn rijbewijs heb. :3
    Maar nee, we hebben niet zo heel veel "verassings"-activiteiten, om het zo maar even te noemen.


    Mini's zijn ook super leuk!
    Het is trouwens ook de eerste keer dat wij zo op deze manier aan verrassingen hebben gedaan. Ik moet zeggen dat ik het heel erg leuk vond! Maar het kwam toevallig zo uit (:


    Hamartia

    CatchADreamx schreef:
    Nee, we zijn hier heel onorigineel^^
    We vragen wat we willen/moeten hebben en dan kopen ze dat of leggen ze samen^^
    Maar veel plezier met je rijbewijs. Ik heb een half jaar geleden ook mijn rijbewijs gehaald en het is echt een geweldig gevoel om zoveel vrijheid te hebben :)


    Dank u! Ik kijk al heel erg uit naar de rijlessen zelf, dus het zou zeer tof zijn als ik over een paar maanden ook mijn rijbewijs zou hebben en zelf kan rijden. Onder begeleiding weliswaar, maar toch min of meer zelf. *O*


    Hamartia

    Ik kreeg ook rijlessen toen ik 18 werd, alleen wilde ik dat helemaal niet xD
    Van te voren had ik duidelijk laten weten dat ik geen rijlessen wilde omdat het overbodig vond, had toch nog geen rijbewijs nodig. En toch kreeg ik 's ochtends een kaartje van mijn ouders dat ik om half 2 met jas en tas klaar moest staan voor mijn cadeau....Goh....."verrassing"....

    Edit: Ik besef dat ik heel ondankbaar overkom, dat ben ik niet! Ik vind het heel lief dat ze mijn rijlessen hebben betaald en uiteindelijk vond ik het ook wel leuk. Alleen rijd ik nu amper omdat het gewoon niet nodig is.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 18:37 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Een rijdbewijs is wel chill ^^


    ©1998

    Neverlands schreef:
    Ik kreeg ook rijlessen toen ik 18 werd, alleen wilde ik dat helemaal niet xD
    Van te voren had ik duidelijk laten weten dat ik geen rijlessen wilde omdat het overbodig vond, had toch nog geen rijbewijs nodig. En toch kreeg ik 's ochtends een kaartje van mijn ouders dat ik om half 2 met jas en tas klaar moest staan voor mijn cadeau....Goh....."verrassing"....

    Edit: Ik besef dat ik heel ondankbaar overkom, dat ben ik niet! Ik vind het heel lief dat ze mijn rijlessen hebben betaald en uiteindelijk vond ik het ook wel leuk. Alleen rijd ik nu amper omdat het gewoon niet nodig is.


    Hahahah ja dat is ook een manier om overdonderd te zijn... xd
    Je had trouwens goed uitgelegd dat je het niet nodig had en het daarom niet nodig vond om te krijgen. Je kwam niet ondankbaar over. Eerder praktisch ;)


    Hamartia

    Elvithien schreef:
    Superleuk! Hier zijn ze niet zo origineel helaas hahaha :')!

    Hahah, same here!


    -

    Succes met de rijlessen :) Superleuk cadeau :)
    nog proficiat met je mama en natuurlijk met jezelf :) (beetje laat,, maar beter laat dan nooit)

    Ik ben een feestje aan het organiseren voor mijn vriend,,, die wordt 30
    dus eind mei hebben we feest :) hij weet het wel maar hoe en wat is geheim :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Nouuu, ik ben 10 weken op buitenlandse stage geweest naar Gran Canaria vorig jaar van 30 augustus tot 8 november (toen ben ik thuis gekomen) Mijn oma en tante hebben mij samen met mijn nichtjes opgehaald van het vliegveld. En toen we uiteindelijk rond 6 uur thuis kwamen waren mijn hele familie, kennissen en vrienden er allemaal om me te verassen en te verwelkomen(: Toen heb ik wel even gehuild hoor $:


    ~