• Vandaag begon mijn lesdag om 8 uur, had ik om 10 uur gedaan en normaal kan ik dan vijf uurtjes naar huis, om vervolgens om 15 uur weer naar het college te gaan. Nu vind ik dit enorm belachelijk en nutteloos, gezien het
    A) een nutteloos vak is
    B) belachelijk is dat ik langer op de trein zit (40 minuten) dan effectief in de aula.
    Nu voel ik me dus al een hele dag moe en belabberd en loop ik gewoon rond te mompelen dat de docent er gisteren niet al te best bijliep (niet dat dat ooit wél het geval is :')) en dat hij vandaag wel weer geen zin zou hebben om les te geven.

    Wat blijkt nu? Ik heb gelijk gekregen en hij heeft het college van deze namiddag afgelast, waardoor deze ijverige student eindelijk iets verdergeraakt met haar studieplanning. :'D

    Hebben jullie onlangs ook zulk goed nieuws gehad ivm school, of iets waarvan je in je guts voelde dat het (niet) ging gebeuren?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heb vorige week ook zo'n telefoontje gehad dat ik geen les meer had in de namiddag, jammer genoeg wel in de avond maar ik was al superblij dat ik niet met mijn stomme klasgenoten samen moest komen om naar hun gezeur te luisteren :D
    En gisteren kreeg ik te horen dat ik vandaag ook niet naar school moet dus is het een dubbel feestje :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Altijd heerlijk als je laatste uur uitvalt, vooral als je zoveel tussenuren hebt. :Y)
    Ik heb nu vakantie, dus ik heb geen school. Voorlopig zal hier ook niets geweldigs gebeuren, want ik moet hard leren voor de examens. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Altijd heerlijk als je laatste uur uitvalt, vooral als je zoveel tussenuren hebt. :Y)
    Ik heb nu vakantie, dus ik heb geen school. Voorlopig zal hier ook niets geweldigs gebeuren, want ik moet hard leren voor de examens. :')


    Ah, gelukzak :'D
    Maar ja, eigenlijk moet ik ook wel leren, maar ik moet eerst stomme artikels zoeken voor Engels :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, maar ik heb wel mezelf een dag vrij gegeven vandaag. Telt dat ook :p? (/slecht voorbeeld, altijd netjes naar school gaan kindertjes)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, maar ik heb wel mezelf een dag vrij gegeven vandaag. Telt dat ook :p? (/slecht voorbeeld, altijd netjes naar school gaan kindertjes)


    Foei! :'D
    Ik heb nog nooit geskipt (A)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    (...)

    Foei! :'D
    Ik heb nog nooit geskipt (A)
    Respect!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...) Respect!


    Behalve 1 uurtje omdat ik hoofdpijn had, maar ziek zijn telt niet. Toch? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, maar ik heb wel mezelf een dag vrij gegeven vandaag. Telt dat ook :p? (/slecht voorbeeld, altijd netjes naar school gaan kindertjes)

    Dit. Ik heb altijd op dinsdag hoorcolleges, maar daar ga ik nooit naartoe. Wat ze vertellen staat ook in de boeken en om de boeken te lezen hoef ik niet vier uur te reizen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."