• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    Kairos schreef:
    Op welke had je per ongeluk gestemd?


    Finland in plaats van Noorwegen :'D 04 in plaats van 05.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Fuck thiiiiiiiis. Had eerst op het verkeerde land gestemd, fuck this.
    Ach, goed, heb nu nog maar twee keer op Noorwegen gestemd omdat ik écht voor hen ben en ik normaal nu drie maand met vijftien euro moet doen en ik er al een jaar mee doe, denk ik zo :'D Ik kan me het wel even permitteren om een euro en een half uit te geven :'D

    Aah op wie dan? En goedzo, dan heeft de beste man bij deze al 4 stemmen vanuit Nederland. :'D


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Aah op wie dan? En goedzo, dan heeft de beste man bij deze al 4 stemmen vanuit Nederland. :'D


    Twee uit België, twee uit Nederland ^^ Ik ben Belg, haha.
    En op Finland, terwijl ik niet zo denderend vond, eigenlijk ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Twee uit België, twee uit Nederland ^^ Ik ben Belg, haha.
    En op Finland, terwijl ik niet zo denderend vond, eigenlijk ^^

    Ooh, pardon. Ik ga daar maar weer klakkeloos vanuit, haha. We zullen zien! Ben erg benieuwd (:


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Ooh, pardon. Ik ga daar maar weer klakkeloos vanuit, haha. We zullen zien! Ben erg benieuwd (:


    Ik hoooop dat-ie wint, haha (:
    En geeft niet hoor, haha. Nederland is leuker dan België :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Emmelie de Forest <3

    Ik kan dit hele liedje meezingen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik houuuuuuu van dat lied van Emilie DeForest aaaaaaaah!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Ik houuuuuuu van dat lied van Emilie DeForest aaaaaaaah!


    Ze ziet er echter wel uit alsof ze in een heel groot papegaaien nest rond heeft liggen rollen ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sjonge jonge wat een vriendjespolitiek bij het stemmen zeg. Walgelijk gewoon.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Sjonge jonge wat een vriendjespolitiek bij het stemmen zeg. Walgelijk gewoon.

    Ja, zo opvallend. --


    You are beautiful, you are love.

    Roku schreef:
    Sjonge jonge wat een vriendjespolitiek bij het stemmen zeg. Walgelijk gewoon.


    Ik had vandaag zelfs ergens gelezen, dat toen Azerbejan Rusland "te weinig" punten gaf, een minister de opdracht gaf de stemmen te hertellen >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Roku schreef:
    Sjonge jonge wat een vriendjespolitiek bij het stemmen zeg. Walgelijk gewoon.


    Het maakt niks uit welke mensen wij richting het festival sturen, we krijgen toch geen stemmen van de oostbloklanden.
    En weer stemmen wij veel te eerlijk. :')

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:54 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Het maakt niks uit welke mensen wij richting het festival sturen, we krijgen toch geen stemmen van de oostbloklanden.


    Exactly.


    26 - 02 - '16

    GOED GEDAAN NEDERLAND, JULLIE HEBBEN TIEN PUNTEN AAN NOORWEGEN GEGEVEN! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    GOED GEDAAN NEDERLAND, JULLIE HEBBEN TIEN PUNTEN AAN NOORWEGEN GEGEVEN! (:

    AAHWYEAH, I WAS PART OF THE SUCCESS STORY. (cat) Jammer dat de rest van de landen niet zoveel geven.


    ars moriendi