• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    Ribery schreef:
    (...)
    Dit verbaast me eigenijk helemaal niets. Verdomde Franse arrogantie altijd. De meeste mensen daar weigeren iets anders te spreken dan Frans. Sta je dan met je Engels.


    Maar als Frankrijk toevallig zou winnen, begrijpen ze het Engels ineens wel. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Maar als Frankrijk toevallig zou winnen, begrijpen ze het Engels ineens wel. :')

    Hahaha, nouja, hun nummer heet dan wel weer "Moustache". (cat)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Hahaha, nouja, hun nummer heet dan wel weer "Moustache". (cat)

    Even iets anders; Ik moest zo hard lachen dinsdag toen ik de "inzending" zag. Niks bedoeld tegen de Fransen of die gastjes die zingen, maar ik vond het echt hilarisch ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn vader is nu in songfestival stemming en zingt mee met de 3J's en Sieneke (huil)
    Save me


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kairos schreef:
    "All the spokespersons will be announcing the votes in English, except France who will announce their votes in French."

    Dat slaat echt nergens op >.<


    Dat is echt iets typisch Frans. Stelletje chauvinisten daar zo. Een jaar of twee geleden hadden we Franse uitwisselingsstudenten op school en die konden geen woord Engels. En toen een aantal vriendinnen van mij daarheen gingen als in de tweede fase van het uitwisselingsproject, bleek dat de leraar daar niet eens Engels kon. Het zou me inderdaad niet verbazen als Engels daar geen verplicht vak is.


    Searching heavens for another earth

    Ribery schreef:
    (...)
    Dit verbaast me eigenijk helemaal niets. Verdomde Franse arrogantie altijd. De meeste mensen daar weigeren iets anders te spreken dan Frans. Sta je dan met je Engels.


    Dit + het nummer moustache lijkt erg op het nummer Papaoutai van Stromae ... (Vele denken dat twin Twin aan plagiaat deed, en dat vind ik trouwens ook :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Dit + het nummer moustache lijkt erg op het nummer Papaoutai van Stromae ... (Vele denken dat twin Twin aan plagiaat deed, en dat vind ik trouwens ook :x


    Wow, ze lijken echt heel erg op elkaar, die liedjes.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Wow, ze lijken echt heel erg op elkaar, die liedjes.


    Inderdaad! Gewoon plagiaat!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het ís gewoon plagiaat..


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Raccoon schreef:
    (...)

    Dit + het nummer moustache lijkt erg op het nummer Papaoutai van Stromae ... (Vele denken dat twin Twin aan plagiaat deed, en dat vind ik trouwens ook :x


    Dat ís gewoon plagiaat :'D Dat is gewoon Papaoutai met een andere tekst :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    IJsland met hun Pollaponk ofzo :')
    De melodie vind ik wel leuk en het liedje blijft wel in je hoofd zitten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ook al vind ik hun liedje niet per se heel goed, Ik heb een lichte zwak voor de bebaarde teletubbies. ;D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Polen ._.

    Hoe kunnen ze in de finale staan... zeker allemaal geile mannetjes die gestemd hebben.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Polen ._.

    Hoe kunnen ze in de finale staan... zeker allemaal geile mannetjes die gestemd hebben.

    Natuurlijk versta ik ze niet, maar ik heb nog niet helemaal door wat hun kleding aan het nummer bijdraagt.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:48 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Vinception schreef:
    Polen ._.

    Hoe kunnen ze in de finale staan... zeker allemaal geile mannetjes die gestemd hebben.


    :')


    Everything is illuminated by the light of our past.