• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    Knipoog, Waylon. Ik zag hm (:


    Hamartia

    Tja ... eerlijk gezegd vond ik Nederland toch niet zò goed ... Het was niet slecht, verre van, maar ik miste de kracht achter het lied.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, mijn woorden zijn zoek. Kippenvel van begin tot eind bij ons lied. Wat zou het toch geweldig zijn, en terecht..
    Dat ik dit topic nu pas zie, shame on me. D:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Er zit emotie in. En de meeste hebben geen emotie in zich. Plus Ilse en Waylon deden het super! Gewoon hun stemmen al en die emotie die je op hun gezicht ziet en dan het liedje plus de achtergrond en vloer al. Geweldig! Alweer kippenvel.
    Ben benieuwd naar the UK.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Weet iemand trouwens tot hoe laat het duurt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Weet iemand trouwens tot hoe laat het duurt?

    Ik hoorde aan het begin dat rond twaalf uur de uitslag zou zijn. De tv zegt 0.05. Zoiets dus.


    Hamartia

    Kairos schreef:
    Weet iemand trouwens tot hoe laat het duurt?


    00:05 (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nog 1 uurtje xD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zo, ik heb op Noorwegen gestemd, dat was veruit mijn favoriet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Zo, ik heb op Noorwegen gestemd, dat was veruit mijn favoriet.

    Yep, ik ook! Stiekem twee keer.(cat)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Yep, ik ook! Stiekem twee keer.(cat)


    Wist niet dat je twee keer kon stemmen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahahaha heel lied over het getal 12 en china met de Zuid-Koreaanse leider xd lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind zo jammer dat het stemmen geld kost :c

    Ik weet nog, ik weet niet meer precies wanneer het was maar ik zat nog op de basisschool, toen had ik stiekem mijn vaders mijn mobiel gepakt en heel zijn beltegoed opgemaakt door te stemmen bij dit :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuck thiiiiiiiis. Had eerst op het verkeerde land gestemd, fuck this.
    Ach, goed, heb nu nog maar twee keer op Noorwegen gestemd omdat ik écht voor hen ben en ik normaal nu drie maand met vijftien euro moet doen en ik er al een jaar mee doe, denk ik zo :'D Ik kan me het wel even permitteren om een euro en een half uit te geven :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Op welke had je per ongeluk gestemd?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered