• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    GOEDE ZET LATVIA! Of hoe dat land ook heet :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Frankrijk met zijn nul punten :') Aw


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Weet je, altijd als België meedoet en men zegt "Belarus", word ik altijd chagrijnig omdat ik denk dat ze België gaan zeggen :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tootles schreef:
    Frankrijk met zijn nul punten :') Aw


    Dat komt ervan als je plagiaat pleegt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het best hilarisch dat elke keer als Rusland genoemd wordt, er boe-geroep klinkt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik erger me echt dood aan die vriendjespolitiek. Al die Oostbloklanden stemmen op elkaar en op die manier winnen we gewoon nooit.


    26 - 02 - '16

    Ik lig trouwens nog altijd vurt als ik terugdenk aan Lena uit Duitsland die bij twaalf punten het verkeerde land zei :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wow! Frankrijk heeft een punt :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ilse is zo ontzettend schattig als we punten krijgen!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nederland is echt goed bezig :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ... En Frankrijk heeft weer een punt :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vraag me tbh wel af hoeveel punten Oostenrijk zou krijgen, als hun act geen travestiet zou zijn :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Ik vraag me tbh wel af hoeveel punten Oostenrijk zou krijgen, als hun act geen travestiet zou zijn :'x


    Minder, ze heeft vooral een hoge gunfactor door haar verhaal en verschijning gok ik zo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eurovision rage: 'Gimme those points bitch.' 'And twelve points go to.. Sweden!' 'Go die in a hole.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Kairos schreef:
    Ik vraag me tbh wel af hoeveel punten Oostenrijk zou krijgen, als hun act geen travestiet zou zijn :'x

    Veel minder. T'is echt een statement-dingetje.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ars moriendi