• 99.999 woorden alweer in mijn word document! En het is bijna af :Y)
    Ik ben echt trots op mezelf dat ik zo ver heb weten te komen met dit verhaal. Ik ben er al ruim 2.5 jaar mee bezig, dus eigenlijk is het ook wel tijd dat ik het ga afronden. Helaas lijken het laatste hoofdstuk en de epiloog niet geschreven te willen worden. Afgelopen maand zoveel geschreven, maar in deze nieuwe maand wil het niet echt meer lukken...
    Achja, ik wilde mijn blijheid even met jullie delen. ^^


    Stenenlikker

    Wauw, je mag inderdaad wel trots zijn! =]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zo hé, dat zijn er veel o-o. Zelfs al doe ik er tien jaar over, ik kom nog niet eens over de 5000 woorden.

    N'awh, dat hoofdstuk en die epiloog komen nog wel hoor! Gaaf dat je het bijna af hebt :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Whoooho! Gefeliciteerd! ^^


    •*• Lululu •*•

    Erg knap van je! Inderdaad een reden om trots te zijn (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Wauw! Dat is echt een hele prestatie! Hoeveel pagina's zijn dat?


    Valar Morghulis.

    Oh, gefeliciteerd Belle ^^
    Daar zou ik ook zeker trots op zijn.
    Ik heb in april ook een heleboel geschreven voor mijn fanfic en daar ben ik ook best trots op. Het is alleen jammer dat ik nu moet leren en de computer "kapot" is (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw, gefeliciteerd! Ik snap dat je trots bent, daar mag je dan ook wel trots op zijn.


    16 - 09 - '17

    Alaotra schreef:
    Wauw! Dat is echt een hele prestatie! Hoeveel pagina's zijn dat?


    157 word pagina's. Ik heb gen flauw idee hoeveel boek pagina's.

    And thanks you all ^^


    Stenenlikker

    Wow, dat is inderdaad ontzettend veel. Awesome, dat is inderdaad iets waar je heel trots op mag zijn! ^^ Ik krijg de laatste tijd echt bijna niets meer geschreven, dus op dit moment ben ik extra onder de indruk van iedereen die het wel lukt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    (lol)
    Al dat zweten, janken en stukjes geschreven tekst naar mij sturen, heeft toch nog wat opgeleverd haha :P


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Wauw super goed! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Goedzo! Daar mag je inderdaad trots op zijn (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Foraoise schreef:
    Wauw, gefeliciteerd! Ik snap dat je trots bent, daar mag je dan ook wel trots op zijn.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Impressive much ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dumbledore schreef:
    Wauw super goed! (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt