• Heeft iemand de beginpost voor me?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]


    -

    McBride schreef:
    Pfft. Zo'n gast op kik die ik niet ken spreekt sinds gisteren tegen me. Niet dat ie een perv is hoor, maar hij is vervelend en slijmerig. En vreselijk lelijk (nee, dat heb ik hem niet op die manier verteld, ik zei gewoon dat hij niet mijn type is) en hij probeert de hele tijd met me te flirten.
    Ik denk dat ik m maar eens ga negeren ofseu... ik ken m toch niet.

    Haha, arme jij! Mag ik een foto van die dude zien? xp


    -

    Wauw, gefeliciteerd, Kyle! Overtuig 'm om ons te joinen, dan hebben we twee Kletscafé-koppeltjes. :Y)

    En ik vier geen moederdag, want ik heb geen moeder.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Omg, ik heb ineens voor het eerst sinds maanden een nieuw idee voor een verhaal, maar ik moet het eerst nog helemaal uitwerken. Ik hoop wel dat het niet te ingewikkeld of ongeloofwaardig gaat worden.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 23:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Wauw, gefeliciteerd, Kyle! Overtuig 'm om ons te joinen, dan hebben we twee Kletscafé-koppeltjes. :Y)

    En ik vier geen moederdag, want ik heb geen moeder.

    Aww, doe niet zo zielig want dan ga ik huilen voor je (dit was btw niet gemeen bedoelt hoor, ik vind dat jij dit niet verdient, kom bij mij wonen).


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Aww, doe niet zo zielig want dan ga ik huilen voor je (dit was btw niet gemeen bedoelt hoor, ik vind dat jij dit niet verdient, kom bij mij wonen).

    Nee maar serieus, ik hoef geen moeder meer. En ook geen vader trouwens, want het enige wat die z'n vriendin kan is zeggen dat ik me voor mijn leeftijd heel onvolwassen en onverantwoordelijk gedraag.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nee maar serieus, ik hoef geen moeder meer. En ook geen vader trouwens, want het enige wat die z'n vriendin kan is zeggen dat ik me voor mijn leeftijd heel onvolwassen en onverantwoordelijk gedraag.

    Tssh, wat een kutouders heb jij. Jij onvolwassen? Aan de manier hoe je schrijft vind ik jou al volwassener dan sommige andere mensen die ouder zijn dan jij. Sorry dat ik dat zo zeg over die kutouders maar dat is echt het tegenovergestelde van mijn ouders.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tjonge, sommige mensen halen me echt het bloed onder de nagels vandaan! -.-


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Tjonge, sommige mensen halen me echt het bloed onder de nagels vandaan! -.-


    Nawh, als je wilt PB'en?

    @Lotta
    1)Eigenlijk hetzelfde
    2)Ik zou je met dit soort dingen echt geen raad kunnen/durven geven, mss toch professionelere hulp zoeken bij je problemen? Zoals de jongeren telefoon?


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Nawh, als je wilt PB'en?

    @Lotta
    1)Eigenlijk hetzelfde
    2)Ik zou je met dit soort dingen echt geen raad kunnen/durven geven, mss toch professionelere hulp zoeken bij je problemen? Zoals de jongeren telefoon?


    Is goed.


    16 - 09 - '17

    Pulsar schreef:
    (...)

    Nawh, als je wilt PB'en?

    @Lotta
    1)Eigenlijk hetzelfde
    2)Ik zou je met dit soort dingen echt geen raad kunnen/durven geven, mss toch professionelere hulp zoeken bij je problemen? Zoals de jongeren telefoon?

    Je hebt een chat met chris?
    Chris, wat er ook is! :Y)
    Kliksos

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 23:17 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Today was not a good day. Als ik niet beter wist zou ik zweren dat mijn baarmoeder samenzweert met het lot. De ergste dingen gebeuren altijd rond deze tijd van de maand ><


    From these ashes, I will rise

    What happened, Sylvie?

    Pulsar schreef:
    (...)

    Nawh, als je wilt PB'en?

    @Lotta
    1)Eigenlijk hetzelfde
    2)Ik zou je met dit soort dingen echt geen raad kunnen/durven geven, mss toch professionelere hulp zoeken bij je problemen? Zoals de jongeren telefoon?

    Hoezo niet durven? ;p

    Ach, ik heb de hoop dat het ooit echt beter zal gaan allang opgegeven en bovendien schaam ik me te erg om met een onbekende te durven praten, maar je weet maar nooit. Ik zou ook wel graag naar een vertrouwensleerkracht willen gaan, maar daar schaam ik me dus ook voor.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 23:21 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nee maar serieus, ik hoef geen moeder meer. En ook geen vader trouwens, want het enige wat die z'n vriendin kan is zeggen dat ik me voor mijn leeftijd heel onvolwassen en onverantwoordelijk gedraag.

    Wtf? Jij onvolwassen? Moet ik soms jouw ouders en die vriendin"s ogen komen openen? Je gedraagd je juist volwassener dan sommige mensen die freaking ouder zijn dan jou.


    -

    Novoselic schreef:
    What happened, Sylvie?
    (...)
    Hoezo niet durven? ;p

    Ach, ik heb de hoop dat het ooit echt beter zal gaan allang opgegeven en bovendien schaam ik me te erg om met een onbekende te durven praten, maar je weet maar nooit. Ik zou ook wel graag naar een vertrouwensleerkracht willen gaan, maar daar schaam ik me dus ook voor.

    Niet schamen! Het zal je verbazen hoeveel dat kan helpen. Weet ik uit ervaring.


    -

    Feileacan schreef:
    (...)
    Je hebt een chat met chris?
    Chris, wat er ook is! :Y)
    Kliksos

    Who the fuck is Chris? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it