• Heeft iemand de beginpost voor me?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]


    -

    Hebben jullie plannen voor het weekend? (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Feileacan schreef:
    Ik ben wakker, goedemorgen deze morgen!

    Heeeyyy. Om half twee is mijn aapje er! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sciathan schreef:
    Hebben jullie plannen voor het weekend? (:

    Jazeker, straks mijn aap ophalen bij het station en dan gaan we lekker naar de kermis (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga nog wat voor moederdag regelen! c;


    26 - 02 - '16

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Zoek iets catchy, iets redelijk gewoons dat toch je personage weergeeft, of begin midden in een kantelmoment.


    Daar zit ik juist vast: Dat probeer ik, maar ik vind niets ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Roku schreef:
    Ik ga nog wat voor moederdag regelen! c;


    Pfft heb je tips voor mij? Ik ben ziek thuis en heb niets voor moederdag. Me pa zei al dat ik maar voor een ontbijtje zorgen moest, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Pfft heb je tips voor mij? Ik ben ziek thuis en heb niets voor moederdag. Me pa zei al dat ik maar voor een ontbijtje zorgen moest, haha.


    Ik ga een verwenpakket maken met maskertjes, beautydingen, dingen van bijvoorbeeld Dove.


    26 - 02 - '16

    Vlahos schreef:
    (...)
    Jazeker, straks mijn aap ophalen bij het station en dan gaan we lekker naar de kermis (:


    Veel plezier!

    Ik moet ook nog iets voor moederdag, maar heb geen idee wat.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    McBride schreef:
    (...)

    Pfft heb je tips voor mij? Ik ben ziek thuis en heb niets voor moederdag. Me pa zei al dat ik maar voor een ontbijtje zorgen moest, haha.

    Ik heb ehm, een Starbucks beker gekocht en twee flessen shampoo van Rituals. En dan natuurlijk nog een ontbijtje op bed. :Y)

    Mijn ma houdt niet van al die maskertjesdingen en starbucks is hier niet in de buurt, haha. x) Hmpf ik denk toch maar dat ik het bij een muzikaal ontbijtje houden zal. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sciathan schreef:
    (...)

    Veel plezier!

    Ik moet ook nog iets voor moederdag, maar heb geen idee wat.

    Thanksss :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil echt iets bijzonders maken voor mijn moeder omdat ze me altijd probeert te helpen met dingen enzo maar ik weet niet wat! *huilhuil*

    En ik wil niet meer in times posten, het is vervelend. Italic is toch mooier.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Helleu!


    Queer zijn is gewoon alles

    Lalala
    Lalala
    Lalala
    Lalala
    Lalala
    Lalala
    Lalala


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Pulsar schreef:
    Helleu!

    Heyhooi!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.