• Heeft iemand de beginpost voor me?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]


    -

    Vlahos schreef:
    Klaarkomen wordt hier vaak gezien als een ejaculatie xd


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ... Dat bedoelde ik dus. Lol, over wat gaat dit gesprek. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soms verwar ik jullie zagen met ons zagen.
    Bij jullie betekent het zeuren en bij ons heeft het te maken met klussen.
    Ook met kleedje ben ik soms een beetje in de war.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vlaams is grappig :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Smoleman schreef:
    Soms verwar ik jullie zagen met ons zagen.
    Bij jullie betekent het zeuren en bij ons heeft het te maken met klussen.
    Ook met kleedje ben ik soms een beetje in de war.

    Ik zeg vaker zeuren dan zagen, en bij ons betekent zagen ook zagen met een zaag, hoor. Maar dat van dat kleedje klopt wel, want bij ons is dat dus een jurkje, jurk wordt ook wel gezegd maar dat klinkt zo uit de boekjes-achtig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    Vlaams is grappig :')

    Hollands anders ook, nounounou.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh. Dat ene topic haalt me ontzettend omlaag. Iedereen om me heen, en op Q, doet een dikke hbo opleiding of universiteit en dan kom ik aanzetten met m'n mbo4. :\


    26 - 02 - '16

    Poepen vind ik wel lol in het Vlaams xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAHAHAHAHA IK GA STUK OM DIT FILMPJE

    Er komt wel gescheld in voor :s


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Roku schreef:
    Ugh. Dat ene topic haalt me ontzettend omlaag. Iedereen om me heen, en op Q, doet een dikke hbo opleiding of universiteit en dan kom ik aanzetten met m'n mbo4. :\

    Ik zou me er niks van aantrekken. Sowieso is het geen goed idee om jezelf met anderen te vergelijken - hoewel ik dat zelf ook doe - want het enige wat je ermee bereikt is dat je tot de conclusie komt dat al de rest veel intelligenter/succesvoller/beter is dan jij, terwijl dat helemaal niet waar is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tumnus schreef:
    HAHAHAHAHA IK GA STUK OM DIT FILMPJE

    Er komt wel gescheld in voor :s


    Ik vind 'm niet leuk. Ze scheldt met kanker en dat ligt vanwege de situatie met m'n oma zeer gevoelig bij mij.


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik zou me er niks van aantrekken. Sowieso is het geen goed idee om jezelf met anderen te vergelijken - hoewel ik dat zelf ook doe - want het enige wat je ermee bereikt is dat je tot de conclusie komt dat al de rest veel intelligenter/succesvoller/beter is dan jij, terwijl dat helemaal niet waar is.


    Dat is waar ja. Ik vind vanzelf wel een beroep dat bij me past en wat die anderen dan doen zou me een worst wezen. c;


    26 - 02 - '16

    @Erieka, Nah, dat maakt je niet minderwaardig, je talenten liggen gewoon ergens anders.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    @Erieka, Nah, dat maakt je niet minderwaardig, je talenten liggen gewoon ergens anders.


    Klopt. Zij hebben meer met het hoofd, denk ik, en ik meer met handen. Ik ben gewoon niet zo'n theorietype.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Ik vind 'm niet leuk. Ze scheldt met kanker en dat ligt vanwege de situatie met m'n oma zeer gevoelig bij mij.

    Snap ik. Het is ook vooral dat stukje van ''Ik zie hier geen zand'' ofzo waar ik stuk om ging. Vage humor, i know.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.