• Heeft iemand de beginpost voor me?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]


    -



    Net al Pokémon gespeeld, maar na twee gyms ben ik daar wel weer klaar mee.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:



    Net al Pokémon gespeeld, maar na twee gyms ben ik daar wel weer klaar mee.

    Lees een boek, doe aan origami, bak een cake, schrijf een verhaal, ga nieuw muziek ontdekken, praat met Cleverbot?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Laat maar, het zal wel aan mij liggen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Markham schreef:
    (...)
    Uhu. En het was een remake, Time 2 van Ewan Dobson.


    Geef d'r gewoon een bitchslap of zo :'D Dat doen mijn vriendin en ik ook altijd. Vaak zelfs gewoon zonder reden :'D Al denk ik niet dat het in jouw geval een vriendin is ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De kaartjes zijn besteld en uitgeprint.
    Ik ben er klaar voor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    De kaartjes zijn besteld en uitgeprint.
    Ik ben er klaar voor.


    Voor wat?


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Voor wat?

    Een show waar ik naar toe ga in de schouwburg volgende week zaterdag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    (...)
    Een show waar ik naar toe ga in de schouwburg volgende week zaterdag.


    Ah, have fun (:


    16 - 09 - '17

    Markham schreef:
    (...)
    Een meisje uit mijn klas :')
    Ik zette een lied op met alleen gitaar en bas, en ze had meteen weer commentaar. Maar zij heeft totaal geen verstand van muziek en het enige dat zij kan opzetten qua muziek is hele slechte pop.


    Wiieeee? :'D :'D

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ah, have fun (:

    Dank je. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wtf, krijg ik hier kritiek van iemand omdat ik niet werk, want zij moet alles zelf betalen. Nou en? Wie ben jij om mij te zeggen dat ik moet werken? Tjonge zeg...


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Wtf, krijg ik hier kritiek van iemand omdat ik niet werk, want zij moet alles zelf betalen. Nou en? Wie ben jij om mij te zeggen dat ik moet werken? Tjonge zeg...

    Gewoon slaan :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Gewoon slaan :Y)


    Gaat niet via computer.


    16 - 09 - '17

    Gheheheh.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Gheheheh.


    I hate roompot. Mijn moeder heeft daar vier dagen gewerkt en moest 12 kamers schoonmaken in vier uur. En ze kreeg vet weinig geld. Ze heeft ontslag genomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.