• Ik mag ein-de-lijk een navelpiercing zetten ! En daar ben ik super blij om omdat ik het zooo mooi vind (:
    Ben alleen bang voor die pijn die het je gaat geven en dat het ontstoken raakt

    Wie heeft hier een navelpiercing ? ..............

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Rivaille schreef:
    Waarom Googelen mensen dit niet gewoon.


    Nou ik wil weten of de mensen van q die een navelpiercing hebben pijn hebben geleden. Kun je toch niet googelen xd

    Ik vind het wel mooi maar niets voor mij. Zelf wil ik wel een piercing op de plek van mijn kuiltje(s) (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    YasminU schreef:
    (...)

    Nou ik wil weten of de mensen van q die een navelpiercing hebben pijn hebben geleden. Kun je toch niet googelen xd
    Je kunt Googelen naar miljoenen andere mensen die een piercing hebben :'D Niet alleen Q-mensen hebben er een.
    Maar ok w/e


    I live for the applause, you will die for it.

    YasminU schreef:
    (...)

    Nou ik wil weten of de mensen van q die een navelpiercing hebben pijn hebben geleden. Kun je toch niet googelen xd


    Nou, er zijn ook zat mensen buiten Quizlet die ook een navelpiercing hebben en dat kan je wél googelen.

    Alsjeblieft.


    26 - 02 - '16

    Nee, maar ik heb wel een helix, tragus & een neuspiercing. En in augustus ga ik een lippiercing halen c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Roku schreef:
    (...)

    Nou, er zijn ook zat mensen buiten Quizlet die ook een navelpiercing hebben en dat kan je wél googelen.

    Alsjeblieft.


    Oke, bedankt. Maar nu ik er toch een topic over heb gemaakt, valt er niks aan te doen (:

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, absoluut niet.


    Na een aantal maanden wel weer toch?


    Tell me about it, stud.

    Milicevic schreef:
    (...)

    Na een aantal maanden wel weer toch?


    Volgens een collega, mijn zus en internet na 6 weken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Roku schreef:
    Ik heb er geen, omdat ik ze - to be honest - sletterig vind staan. Maar ja, dat is mijn mening.

    Sigil schreef:
    (...)

    Volgens een collega, mijn zus en internet na 6 weken.


    Oh, dat valt best mee!
    Ik wil er namelijk ook een laten zetten, maar volgens mijn zusje mocht je dan een aantal maanden niet zwemmen.
    Dat vond ik iets te lang met de zomer in zicht en ik wilde dan ook wachten.
    Maar 6 weken is ineens een heel ander verhaal. ^__^


    Tell me about it, stud.

    Nouja het verschilt denk ik ook een beetje per persoon. Want ik heb inderdaad ook een paar maanden gelezen (zag ik ook tegenop omdat ik in Juli op vakantie ga) maar me collega zei dat dat reuze meeviel en dat ze in de piercingshop waar ik heen ga, en waar zij en me zus heen gegaan zijn dat ze daar zes weken hadden gezegd. En ik heb op andere sites weer zes weken gelezen dus ja. Ik weet het niet 100% zeker. Wacht het wel af.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je mag er na een aantal weken wel mee zwemmen, maar ik raad je dan wel aan om het na iedere keer goed te reinigen en ontsmetten.
    Na een aantal maanden, als hij echt volledig genezen is, moet je er niet zoveel meer na om kijken. Maar ik het begin zeker goed verzorgen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ieh nee, vind dat een heel eng idee. Ik vind een navel altijd al heel vies, raar en naar, laat staan dat ik daar een piercing neem :') Dus good luck!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Luister goed naar het advies van je piercer over de naverzorging.
    en moest het ontsteken inderdaad oogzalf gebruiken, hielp bij al mijn piercings. en geen van de 3 is ooit ontstoken geweest.
    Al heb ik wel geen gewone navelpiercing (kheb een inverse navelpiercing), ik vond dat het echt geen pijn deed persoonlijk n.n


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Rivaille schreef:
    Waarom Googelen mensen dit niet gewoon.

    Waarom reageren sommige mensen overal op.


    'The best way to predict the future is to create it'.