• Door al jullie topics over dat Gustav ergens niet bij is en dat hij mss gaat stoppen. Daardoor word ik triest. Because, als Gustav zou stoppen dan valt mijn Tokio Hotel wereld in elkaar. Zoals jullie weten is hij mijn favoriet van Tokio Hotel. Like; als hij stopt en de band blijft doorgaan dan zal ik niet blij zijn. Dan mogen ze oppassen want dan krijgen ze mij op hun dak.

    Bij Bill,
    heb ik ongelofelijk veel zin om hem van zijn wolk te duwen waar hij momenteel op zit. I mean, hij zweeft. Ookal ken ik hem niet, ik vind dat hij van de band het meest veranderd is. Meer een mannelijke Paris Hilton. [/sla mij niet]

    Mijn mening.
    Wat is jullie mening?

    Ik geef je 100% gelijk,
    ik denk er hetzelfde over...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Idd, ik ben het ook met je eens.
    Bill krygt té veel eigendunk! Meer dan goed is & meer dan normaal is voor een zanger.
    óke, Een zanger staat meestal wat meer in de spotlight dan de rest van de band maar niet zoveel als dat Bill staat hoor!


    Movie hunter.

    Ik geef je 100% gelijk,
    ik denk er hetzelfde over...

    danke

    Honeyz, zoveel zijn ze niet verandert. En Bill zweeft bij lange na niet. Hun imago wordt ze aangemeten door Universal. Die sukkels hebben gewoon een contract getekent waar in principe in staat dat Universal met ze mag doen wat ze willen.


    Bored.

    JONGEH.

    *amen!*

    Zo shit, tis the truh.

    Honeyz, zoveel zijn ze niet verandert. En Bill zweeft bij lange na niet. Hun imago wordt ze aangemeten door Universal. Die sukkels hebben gewoon een contract getekent waar in principe in staat dat Universal met ze mag doen wat ze willen.


    Ja zo zit het volkomen gelijk :Y)
    [/Alleen dan die sukkels ><]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Honeyz, zoveel zijn ze niet verandert. En Bill zweeft bij lange na niet. Hun imago wordt ze aangemeten door Universal. Die sukkels hebben gewoon een contract getekent waar in principe in staat dat Universal met ze mag doen wat ze willen.

    zeg wel sukkels

    Honeyz, zoveel zijn ze niet verandert. En Bill zweeft bij lange na niet. Hun imago wordt ze aangemeten door Universal. Die sukkels hebben gewoon een contract getekent waar in principe in staat dat Universal met ze mag doen wat ze willen.

    Stomme universal ><


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik weet niet.Gustav gaat ToHo helemaal niet verlaten (denk ik).Maar ik zou het eerlijk gezegt stom vinden als hij nu zou stoppen, ik denk als hij het zou doen dat gelijk heel ToHo stopt.Maar Bill is inderdaad wel helemaal veranderd.En ik en blij dat iemand is zegt dat het niet Amerika hun schuld is.Of vind je van wel ?Nja,het maakt niet uit.Maar Bill doet zelf wat hij wil maar hij veranderd wel van uiterlijk.Maar misschien zit zijn manegment er voor iets tussen maar misschien ook helemaal niet.
    x.


    The soul needs autumn.

    Ik weet niet.Gustav gaat ToHo helemaal niet verlaten (denk ik).Maar ik zou het eerlijk gezegt stom vinden als hij nu zou stoppen, ik denk als hij het zou doen dat gelijk heel ToHo stopt.Maar Bill is inderdaad wel helemaal veranderd.En ik en blij dat iemand is zegt dat het niet Amerika hun schuld is.Of vind je van wel ?Nja,het maakt niet uit.Maar Bill doet zelf wat hij wil maar hij veranderd wel van uiterlijk.Maar misschien zit zijn manegment er voor iets tussen maar misschien ook helemaal niet.
    x.

    Nee, Amerika geef ik de schuld niet eerder het manegment omdat door hun zitten ze zoveel in andere plekken en ik denk dat zij hem een beetje pushen om te veranderen

    Ik zou ook zo zweven als Bill, als mij hetzelfde zou overkomen! Like; Hallo ze zijn binnen 3 jaar (volgens mij) world FAMOUS! En trouwens als Gustav ermee zou kappen valt heel de band uit elkaar want ze zijn BFF ='D


    Tears are crashing out of my eyes

    Honeyz, zoveel zijn ze niet verandert. En Bill zweeft bij lange na niet. Hun imago wordt ze aangemeten door Universal. Die sukkels hebben gewoon een contract getekent waar in principe in staat dat Universal met ze mag doen wat ze willen.


    volledig mee eens !!!

    (misschien niet echt van die sukkels XD lol)


    Love is a journey, not a destination

    (...)
    Nee, Amerika geef ik de schuld niet eerder het manegment omdat door hun zitten ze zoveel in andere plekken en ik denk dat zij hem een beetje pushen om te veranderen

    Dat is nu ook wat ik denk.Laat Amerika voor wat ze zijn en scheld in plaats van hun Universal uit.Ze doen ook wel goede dingen maar ik denk dat ze nu eigenlijk iets te veel van het goede proberen te doen.


    The soul needs autumn.

    Ik zou ook zo zweven als Bill, als mij hetzelfde zou overkomen! Like; Hallo ze zijn binnen 3 jaar (volgens mij) world FAMOUS! En trouwens als Gustav ermee zou kappen valt heel de band uit elkaar want ze zijn BFF ='D

    Haha x) Weet jij wel wat BFF betekent.Dat betekent Best Female Friend.


    The soul needs autumn.

    oo gaat gussie echt weg? of gewoon roddel?