• Door al jullie topics over dat Gustav ergens niet bij is en dat hij mss gaat stoppen. Daardoor word ik triest. Because, als Gustav zou stoppen dan valt mijn Tokio Hotel wereld in elkaar. Zoals jullie weten is hij mijn favoriet van Tokio Hotel. Like; als hij stopt en de band blijft doorgaan dan zal ik niet blij zijn. Dan mogen ze oppassen want dan krijgen ze mij op hun dak.

    Bij Bill,
    heb ik ongelofelijk veel zin om hem van zijn wolk te duwen waar hij momenteel op zit. I mean, hij zweeft. Ookal ken ik hem niet, ik vind dat hij van de band het meest veranderd is. Meer een mannelijke Paris Hilton. [/sla mij niet]

    Mijn mening.
    Wat is jullie mening?

    (...)
    ik ben gemeen. vandaag... en i don't think so.. universal wil alleen het geld.. als de TH hypeover is worden se gedumpt denk ik

    Dat wel, maar ze worden dan pas gedumpt als hun contract voorby is. En ik weet zeker dat Tokio Hotel het dan wéér eerst in Europa wil gaan proberen om daarna wéér in Amerika te komen
    Maar de jongens hun grootste droom is Amerika, dus eigenlyk vindt ik dat Tokio Hotel & Universal allebei Europa gewoon gebruikt hebben.


    Movie hunter.



    Mensen, blijven we even on-topic, graag?


    Bored.

    (...)
    Dat wel, maar ze worden dan pas gedumpt als hun contract voorby is. En ik weet zeker dat Tokio Hotel het dan wéér eerst in Europa wil gaan proberen om daarna wéér in Amerika te komen
    Maar de jongens hun grootste droom is Amerika, dus eigenlyk vindt ik dat Tokio Hotel & Universal allebei Europa gewoon gebruikt hebben.

    das waar

    en nu weer ontopic gedoe blijvex3


    We can only learn to love by loving.

    mag ik mee bill van die wolk duwe?
    nja, je hebt gelijk, die is serieus hard verandert!
    en wat gustav betreft, zonder hem = geen tokio tokio hotel meer! hij is niet direct mijn favoriet, maar dan nog! kzou het echt erg vinden! volges mij word Th, of wat er dan nog van overblijft :S volgespamt met brieven van alle Th fans denk'k xD
    ma, kben het dus met je eens :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    mag ik mee bill van die wolk duwe?
    nja, je hebt gelijk, die is serieus hard verandert!
    en wat gustav betreft, zonder hem = geen tokio tokio hotel meer! hij is niet direct mijn favoriet, maar dan nog! kzou het echt erg vinden! volges mij word Th, of wat er dan nog van overblijft :S volgespamt met brieven van alle Th fans denk'k xD
    ma, kben het dus met je eens :Y)

    jaa, je mag Bill van wolken helpen duwen

    bill staat harder in de spots dan de andere. zoals die alleen een was beeld krijgt en de rest ni! dat is ni fair! en ook in die dvd van zimmer 483 (denk ik) zegt die dat die niet egoistisch is maar hij wil wel zen makkers ni helpe me sleure als ze da vragen...ik versta da wel ma as ge ne echte maat zijt hebt ge wel iets over voor u vriende zelfs veel te veeel gitaren of drumonderdelen sleuren!

    dit is wel men eige mening he!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    maar ik vind zelf da ge ni mocht zege da die hard is veranderd want je hebt hem eigenlijk nooit echt gekent! wel van zingen of 'ooh dat is bill kaulitz die van th!' maar dat wil ni zeggen dat je hem persoonlijk kent en hem daar dan niet op mag beoordelen! allee da vind ik dan toch!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    JA ! dat woord zocht ik ! over Bill.
    ik vind dat je gelijk hebt (:


    don't Worry...Be gay.

    JA ! dat woord zocht ik ! over Bill.
    ik vind dat je gelijk hebt (:

    welk woord?

    maar ik vind zelf da ge ni mocht zege da die hard is veranderd want je hebt hem eigenlijk nooit echt gekent! wel van zingen of 'ooh dat is bill kaulitz die van th!' maar dat wil ni zeggen dat je hem persoonlijk kent en hem daar dan niet op mag beoordelen! allee da vind ik dan toch!

    drm dat ik heb gezegd; ookal ken ik hem niet

    (...)
    jaa, je mag Bill van wolken helpen duwen

    danke! xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Iedereen zegt dat Bill zo hard is veranderd.. En ik zie het niet :/..
    En waarom zou Gustav nu weer stoppen, omdat hij ergens niet bij is? Dat moet toch wel eens kunne?!
    Ze zeiden het zelf nog in de bravo: 'Tom zit alleen aan een tafel, gaat de band uit elkaar?'
    -_-


    Een tomaat is rood. Daah.

    Iedereen zegt dat Bill zo hard is veranderd.. En ik zie het niet :/..
    En waarom zou Gustav nu weer stoppen, omdat hij ergens niet bij is? Dat moet toch wel eens kunne?!
    Ze zeiden het zelf nog in de bravo: 'Tom zit alleen aan een tafel, gaat de band uit elkaar?'
    -_-

    ik zeg ni dat ie gaat stoppen, ik zeg dat door de topics van andere peeps die zeggen dat Gustav gaat stoppen dat ik dat niet meer leuk vind

    Heeii

    je hebt helemaal gelijk hoor :)
    en gustav gaat egt niet weg hoor!

    xx


    Boem is Ho, Plons is water <3

    (...)
    ik zeg ni dat ie gaat stoppen, ik zeg dat door de topics van andere peeps die zeggen dat Gustav gaat stoppen dat ik dat niet meer leuk vind


    Oow, dat neem ik terug dan:D
    Maar dat van Bill zie ik dus niet..


    Een tomaat is rood. Daah.