• Door al jullie topics over dat Gustav ergens niet bij is en dat hij mss gaat stoppen. Daardoor word ik triest. Because, als Gustav zou stoppen dan valt mijn Tokio Hotel wereld in elkaar. Zoals jullie weten is hij mijn favoriet van Tokio Hotel. Like; als hij stopt en de band blijft doorgaan dan zal ik niet blij zijn. Dan mogen ze oppassen want dan krijgen ze mij op hun dak.

    Bij Bill,
    heb ik ongelofelijk veel zin om hem van zijn wolk te duwen waar hij momenteel op zit. I mean, hij zweeft. Ookal ken ik hem niet, ik vind dat hij van de band het meest veranderd is. Meer een mannelijke Paris Hilton. [/sla mij niet]

    Mijn mening.
    Wat is jullie mening?

    Iedereen zegt dat Bill zo hard is veranderd.. En ik zie het niet :/..
    En waarom zou Gustav nu weer stoppen, omdat hij ergens niet bij is? Dat moet toch wel eens kunne?!
    Ze zeiden het zelf nog in de bravo: 'Tom zit alleen aan een tafel, gaat de band uit elkaar?'
    -_-


    Djeeeeeeeeesz, dus ze mogen ook al niet meer alleen aan een tafel zitten, zonder roddels. o-o Leuk, dat beroemdzijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ben ik niet mee eens.
    Mijn mening heb ik al vaak genoeg op t forum gezegd dus daar heb ik nu even geen zin meer in.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Djeeeeeeeeesz, dus ze mogen ook al niet meer alleen aan een tafel zitten, zonder roddels. o-o Leuk, dat beroemdzijn.


    Jah ze maakten zelf al grapjes over de domme roddels die er altijd maar opnieuw over hen verspreid worden..


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)
    drm dat ik heb gezegd; ookal ken ik hem niet


    oeps!:$


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    BFF kan ook Best Friends Forever zijn


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Zwaar gelijk!

    Bill heeft een air gekregen!
    and i don't like it!


    We'll never be as young as we are tonight

    BFF kan ook Best Friends Forever zijn

    das true

    ik moet je spijtig genoeg gelijk geven over Bill...
    En als Gustav zou weggaan, dan zou mijn TH-wereld ook instorten, het zou TH gewoon niet meer zijn.


    La Vie en Rose

    Ik zou ook zo zweven als Bill, als mij hetzelfde zou overkomen! Like; Hallo ze zijn binnen 3 jaar (volgens mij) world FAMOUS! En trouwens als Gustav ermee zou kappen valt heel de band uit elkaar want ze zijn BFF ='D
    Ghehe ja idd!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zie het ook niet, dat Bill zo is veranderd. Of ligt dat aan mij? x3 Laat maar, ik weet het antwoord al. x'D Wel qua uiterlijk, maar qua gedrag zie ik het niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    sorry twin
    maar ik ga je toch slaan ^^


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Yaaaayy,, een mannelijke Paris Hilton..x3
    Bill is zooo0oww niet cuwll meer vind ik.. Heb sinds k0rt ontdekt dat Tom 100o0o0o0oo0 x leuker is..!! De ontdekking van de eeuw <33
    Ik vin het ook niet leuk dat Bill op de wolkjes gaat zitten, ik help je wel mee Bill er vanaf te duwen..<33


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik denk dat Bill gewoon even in ze zachte koniningenbilletjes geknepen moet worden, of universal, maar die hebben geen billetjes.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    daar heb je 100% gelijk in girl! ^^


    Love is in the air'<3

    die gaat echt niet weg eh,, ik denk dat die te graag met muziek bezig is om te stoppen..

    Xx Hanne


    Come to the dark side...We have cookies..