• Door al jullie topics over dat Gustav ergens niet bij is en dat hij mss gaat stoppen. Daardoor word ik triest. Because, als Gustav zou stoppen dan valt mijn Tokio Hotel wereld in elkaar. Zoals jullie weten is hij mijn favoriet van Tokio Hotel. Like; als hij stopt en de band blijft doorgaan dan zal ik niet blij zijn. Dan mogen ze oppassen want dan krijgen ze mij op hun dak.

    Bij Bill,
    heb ik ongelofelijk veel zin om hem van zijn wolk te duwen waar hij momenteel op zit. I mean, hij zweeft. Ookal ken ik hem niet, ik vind dat hij van de band het meest veranderd is. Meer een mannelijke Paris Hilton. [/sla mij niet]

    Mijn mening.
    Wat is jullie mening?

    Sorry hoor maar óke.. Dat ze meer in Amerika zitten is niet hun schuld maar van de management. Maar hoe Bill zich gedraagt en kleedt enz, dat kiest Bill wel zelf! En hoe hy doet da's gewoon té! Je kan nu wel zeggen dat dat óók de schuld is van de management. Maar dat is niet zo!


    Movie hunter.

    oo gaat gussie echt weg? of gewoon roddel?

    Dat is maar onze wilde fantasie, omdat hij vergeten word


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Iedereen heeft een eigen mening ^^

    ik ben het met jou eens ^^

    I soooo totally agree with you. Bill heeft het echt in z'n bolletje.


    Life is hard and then we die

    Honeyz, zoveel zijn ze niet verandert. En Bill zweeft bij lange na niet. Hun imago wordt ze aangemeten door Universal. Die sukkels hebben gewoon een contract getekent waar in principe in staat dat Universal met ze mag doen wat ze willen.


    oeehhh x3 weetje dan wilk wel voor de universal werke dan magk toms dreads afknippe en stuf like that o_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    oeehhh x3 weetje dan wilk wel voor de universal werke dan magk toms dreads afknippe en stuf like that o_o

    Schat, dat mag je tóch niet.
    Dát soort dingen, over hun styl, leven enz. Kiezen ze zelf
    Universal stelt alleen maar hun tour planning samen en dat soort zaken!


    Movie hunter.

    btw bill he ?
    hij kan so paris worden als hij wil moet ie sijn haar blond verven en een chihuahua neme en hijs klaar x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Schat, dat mag je tóch niet.
    Dát soort dingen, over hun styl, leven enz. Kiezen ze zelf
    Universal stelt alleen maar hun tour planning samen en dat soort zaken!

    nou en
    kan me niks sgele x3
    dan dwing ik hem tog o_o dan segk da se anders contract nie meer geld fso en dan doet ie dat heus wel hoor o_o


    We can only learn to love by loving.

    btw bill he ?
    hij kan so paris worden als hij wil moet ie sijn haar blond verven en een chihuahua neme en hijs klaar x3

    whahaha
    en dan mag ie lekker gaan spelen in Epic Movie 2

    btw bill he ?
    hij kan so paris worden als hij wil moet ie sijn haar blond verven en een chihuahua neme en hijs klaar x3

    Echt wel!!
    *kijkt stiekem om zich heen*
    Dat moeten we gaan doen!! Als Gustis Angels [a]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    (...)
    whahaha
    en dan mag ie lekker gaan spelen in Epic Movie 2


    JA MAANN DAS STOER x3
    dan gak die kijke o_o alleen al om bill te sien in een kort roze jurkje x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    whahaha
    en dan mag ie lekker gaan spelen in Epic Movie 2
    Of in meet the spartans ;d
    bill met een bochel xD


    Life is hard and then we die

    (...)
    nou en
    kan me niks sgele x3
    dan dwing ik hem tog o_o dan segk da se anders contract nie meer geld fso en dan doet ie dat heus wel hoor o_o

    Schat, dát is wel gemeen. Het is zýn leven en Universal wil gewoon het beste voor ze. En dat zou belachelyk zyn want anders verdient Universal zelf ook minder geld!
    Want als zy spelen krygt Universal ook een hoop geld binnen!


    Movie hunter.

    (...)
    Schat, dát is wel gemeen. Het is zýn leven en Universal wil gewoon het beste voor ze. En dat zou belachelyk zyn want anders verdient Universal zelf ook minder geld!
    Want als zy spelen krygt Universal ook een hoop geld binnen!

    ik ben gemeen. vandaag... en i don't think so.. universal wil alleen het geld.. als de TH hypeover is worden se gedumpt denk ik


    We can only learn to love by loving.

    okej kijk gustav is wle een beedje de rustigste hea.. dus okej dat je hem wels niet ziet.. maar ik denk echt neit dat hij stopt hoor...
    en nja bill moet hij zelf weten hoor..
    maar kijk er zijn meer mensen zoals dat alleen als je bekend bent valt het gelijk meer op..
    ik dnek dat hun hun zijn en wij ons zelf..
    dus ik ben ervoor dat hun hun blijfen hoe zeer ze ook mochten veranderen of wat.. want bill is bill en ik ben ik en gustav is gustav en jij bent nog altijd jij..

    dat mijn menig (A)


    A Noble was Born in Chaos