• Ik had vandaag mijn examenstunt, die was opzich best leuk. We hadden de aula omgebouwd in een of ander spookhuis genaamd psychiatrische inrichting de geesterust. Een stuk of 50 leerlingen van mavo, havo en vwo, waaronder ik, hadden meegeholpen. Ieder speelde een rol, de klassen uit hun lokalen halen en rondleiden en de anderen die leerlingen lieten schrikken. Dat was wel leuk, ik kwam soms echt niet meer bij van het lachen. :')
    Maar natuurlijk waren er ook weer leerlingen die dachten stoer te zijn door alles te verpesten. Met zaklampen van hun telefoons rondlopen en tegen examenleerlingen, die even op de grond lagen, te schoppen. Het is zelf zover gekomen dat ik niet alleen een schop kreeg, maar ook een aantal stoelen tegen me aan kreeg gegooit. Erg fijn. (cat)


    Maar hoe was jullie examenstunt? Iets speciaals gebeurd? (krul)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:37 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ah, wat een partypoopers.
    Ik heb geen examenstunt gehad en ik ga er ook niet meer een hebben.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ah, wat een partypoopers.
    Ik heb geen examenstunt gehad en ik ga er ook niet meer een hebben.

    Dat is wel jammer, kan erg leuk zijn (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pff wat een kloothommels. Vreselijk, dat soort mensen.
    Bij ons gaat de examenstunt vooral om het vernederen van leraren, en is er voor de andere klassen niks aan. Zelf heb ik er nog geen gehad..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Dat is wel jammer, kan erg leuk zijn (:


    Tja, dat is wat je krijgt als je je havo niet afmaakt en naar het mbo gaat c;


    26 - 02 - '16

    Bij onze examenstunt waren er ook weer een paar stomme kinderen, maar ach. Het gaat om de rest van de dag, die wel leuk was c: Trappen is wel asociaal, zeg. Blauwe plekken?


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    Bij onze examenstunt waren er ook weer een paar stomme kinderen, maar ach. Het gaat om de rest van de dag, die wel leuk was c: Trappen is wel asociaal, zeg. Blauwe plekken?

    M'n benen zitten onder en op m'n ribben zit een redelijk grote


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijn school had vandaag ook examenstunt, maar de overige klassen waren zo 'geweldig' om direct de school uit te vluchten. Waaronder ik, maar ik werd zo ongeveer de school uitgesleurd door mijn vriendinnen. Tsja, toen was bijna iedereen weg ;p. Moeten ze maar de poorten niet dicht doen, hehe.
    Toen ik trouwens weer terug kwam op school, was er met ei gegooid en stinkbommen etc. :')

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Eh, wtf. Zulke mensen weten heel snel de pret te bederven - daar heb ik zo'n haat aan D:
    En ik heb geen examenstunt gehad, of tenminste niet wat ik me kan herinneren. Volgens mij spijbelde ik toen. Maar ja, die ga ik nu dus niet meer krijgen. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Author schreef:
    Mijn school had vandaag ook examenstunt, maar de overige klassen waren zo 'geweldig' om direct de school uit te vluchten. Waaronder ik, maar ik werd zo ongeveer de school uitgesleurd door mijn vriendinnen. Tsja, toen was bijna iedereen weg ;p. Moeten ze maar de poorten niet dicht doen, hehe.
    Toen ik trouwens weer terug kwam op school, was er met ei gegooid en stinkbommen etc. :')

    Oh, ei en stinkbommen vind ik zo vreselijk hè. :'). Het is eventjes lachen, maar 't duurt zo lang voordat het helemaal weg is.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Oh, ei en stinkbommen vind ik zo vreselijk hè. :'). Het is eventjes lachen, maar 't duurt zo lang voordat het helemaal weg is.


    Ze hadden de stinkbommen al gegooid tijdens de lessen. Ik had toen een toets en ik kwam uit de klas gelopen en een hele walm van die asdfghjkl geur kwam in mijn neus terecht. :')


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    (...)

    Ze hadden de stinkbommen al gegooid tijdens de lessen. Ik had toen een toets en ik kwam uit de klas gelopen en een hele walm van die asdfghjkl geur kwam in mijn neus terecht. :')

    Aaah, nasty... :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ohh dat is ook niet echt gezellig :/

    Wij hadden een dictatuur. Een was de leider en de rest zat in het leger. Ook met geheime politie en zo. De opbrengst (350€) ging naar WarChild. We hadden dit gekozen, omdat je veel in het journaal hoort over de oorlog in Syrie en problemen met de Krim en Rusland. Het was echt super tof ^^ we stonden zelfs in de krant;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ohh dat is ook niet echt gezellig :/

    Wij hadden een dictatuur. Een was de leider en de rest zat in het leger. Ook met geheime politie en zo. De opbrengst (350€) ging naar WarChild. We hadden dit gekozen, omdat je veel in het journaal hoort over de oorlog in Syrie en problemen met de Krim en Rusland. Het was echt super tof ^^ we stonden zelfs in de krant;D

    Dat klinkt leuk. Ik vind het ook erg goed van jouw school! ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Author schreef:
    (...)

    Ze hadden de stinkbommen al gegooid tijdens de lessen. Ik had toen een toets en ik kwam uit de klas gelopen en een hele walm van die asdfghjkl geur kwam in mijn neus terecht. :')

    Die dingen zouden verboden moeten worden! Toen ik nog op de middelbare zat, ging ik altijd met de bus naar school, maar zelfs daar gebruikten ze die vieze dingen en de bus was altijd stampes en stampesvol! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De examenstunt bij ons op school was in het thema 'Vakantie' en er was een modeshow met leraren waar de hele tweede klas niet heen kon om die kut dansdag, er was een kampvuur en je kon knakworstjes, marshmallows en drinken halen, ook was de hele school versiert met houten bordjes en iedereen van de examenstunt had zichzelf geschminkt en ze hadden een filmpje gemaakt over dat ze midden in de nacht bij leraren gingen aankloppen om daar te blijven slapen. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.