• Ik had vandaag mijn examenstunt, die was opzich best leuk. We hadden de aula omgebouwd in een of ander spookhuis genaamd psychiatrische inrichting de geesterust. Een stuk of 50 leerlingen van mavo, havo en vwo, waaronder ik, hadden meegeholpen. Ieder speelde een rol, de klassen uit hun lokalen halen en rondleiden en de anderen die leerlingen lieten schrikken. Dat was wel leuk, ik kwam soms echt niet meer bij van het lachen. :')
    Maar natuurlijk waren er ook weer leerlingen die dachten stoer te zijn door alles te verpesten. Met zaklampen van hun telefoons rondlopen en tegen examenleerlingen, die even op de grond lagen, te schoppen. Het is zelf zover gekomen dat ik niet alleen een schop kreeg, maar ook een aantal stoelen tegen me aan kreeg gegooit. Erg fijn. (cat)


    Maar hoe was jullie examenstunt? Iets speciaals gebeurd? (krul)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:37 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pff, dat is gewoon niet meer grappig. Wat flauw. :/

    Op onze school doen we niet echt aan een examenstunt, maar wel een "laatste schooldag", zelfs al hadden we tegen die tijd allang geen lessen meer. Het thema was films, dus er was een rode loper en een heleboel mensen kwamen verkleed als dingen die met het thema te maken hadden (er waren een paar mensen als popcornbekers, haha). Er was ook een soort springkussen en er stonden wat kraampjes waar je eten kon kopen op het schoolplein, maar verder was het niet heel bijzonder, eigenlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pelekai schreef:
    (...)
    Dat klinkt leuk. Ik vind het ook erg goed van jouw school! ^^


    Ja! Het was echt super gaaf^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Irritante rotkinderen.

    Ik heb geen examenstunt gehad, maar we moesten ooit in een grot door een honderd meter lange donkere gang lopen, om echt donker ''te zien''. Ook daar werden er zaklampen bovengehaald.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    Roku schreef:
    Ah, wat een partypoopers.
    Ik heb geen examenstunt gehad en ik ga er ook niet meer een hebben.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Had je vandaag nog examenstunt o.o


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat is wel jammer, een spookhuis is echt een leuk idee. Bij ons hadden ze kakkerlakken en sprinkhanen losgelaten in de aula, ze gingen fietsen op elkaar leggen en er een paar in palen hangen en met eieren gooien... Vooral die beesten vond ik vreselijk. Ik zelf heb nog een paar jaar om een examenstunt te bedenken. :Y)

    Kairos schreef:
    Had je vandaag nog examenstunt o.o

    Haha , jep, bij ons is de examenstunt altijd de allerlaatste lesdag voor de examens beginnen. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Haha , jep, bij ons is de examenstunt altijd de allerlaatste lesdag voor de examens beginnen. (:


    Dat vind ik best onhandig, to be honest :'x
    I mean, dat moet ook allemaal geregeld worden en dat zo vlak voor de examens lijkt me niet zo slim xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Wacht gewoon tot je eigen examenstunt en verpest 'm dan zelf. Onze examenstunt dit jaar vond ik een beetje mager. Ze hadden ballonnen in de hal naar school gelegd en niemand mocht erdoor, en ze hadden de stoelen in de aula met zwarte draadjes aan de tafels vastgemaakt. Dat was wel grappig, al die kids die probeerden te gaan zitten en hun stoel niet verschoven kregen.


    Searching heavens for another earth

    Kairos schreef:
    (...)

    Dat vind ik best onhandig, to be honest :'x
    I mean, dat moet ook allemaal geregeld worden en dat zo vlak voor de examens lijkt me niet zo slim xd

    Als je het zo bekijkt, is het inderdaag niet zo handig. Maar bij ons wordt deze dag ook afsluiting gezien en zeg maar een relax dagje tussen al het leren door. Examenleerlingen konden er dan ook voor kiezen om na de stunt mee te doen met beachvolleybal en daarna een bbq. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wij hebben ook geen examenstunt op school, er zouden waarschijnlijk toch van die mensen zijn die het gaan verpesten xd


    I’m childish, that’s my charm. I’m fearless, that’s my youth.

    Examenstunt? Wat is dat? Volgens mij hebben ze daar bij ons op school nog nooit van gehoord...
    Tenzij je natuurlijk het afsluit van de poorten, leerlingen onder een net door laten tijgeren en ze dan onder klieren met schmink gedurende het hele eerste uur, ieder jaar opnieuw, meetelt.


    Hamartia

    Taiteilijan schreef:
    Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Wacht gewoon tot je eigen examenstunt en verpest 'm dan zelf. Onze examenstunt dit jaar vond ik een beetje mager. Ze hadden ballonnen in de hal naar school gelegd en niemand mocht erdoor, en ze hadden de stoelen in de aula met zwarte draadjes aan de tafels vastgemaakt. Dat was wel grappig, al die kids die probeerden te gaan zitten en hun stoel niet verschoven kregen.


    Zoveel examenstunts die tenminste iets voorstellen.... Oh wat zou ik willen dat onze school hier een voorbeeld aan zou nemen.


    Hamartia

    Dat is echt een naaistreek.
    Mijn examenstunt was echt te leuk, met Disney als thema.


    "Well, well. Look who we've got here!"