• Ja, sinds er zoveel meetings zijn georganiseerd, maar allemaal in Nederland, vond ik het ook wel leuk als er eentje in België georganiseerd zou worden, haha. Alleen wel ironisch dat ik een NL'er ben.

    Nee, even serieus:
    Tijdens/na de Amsterdam meeting in februari waren er allerlei ideeën voor nieuwe meetingen en daarbij kwam België ook nog naar voren. Ik ben dit jaar al in Nederland naar een meeting geweest en ik ben al een keer in België naar een meeting geweest. Omdat ik dit heel gezellig vond vorig jaar, wil ik er graag nog eentje organiseren. ^^

    Waar:
    Antwerpen. Specifieke locatie: in de hal bij de Starbucks. Daar is genoeg plaats om te verzamelen.
    Suggesties om te doen:
    - Naar een zomerbar op de Linkeroever
    - Sinksenfoor
    - Haven

    Wanneer:
    Donderdag 10 juli
    Tijd:
    Ik ben, als het goed is, om 11.24 in Antwerpen. Het zou dus handig zijn als jouw trein/bus/tram/iets dergelijks tussen half twaalf en twaalf uur aankomt.

    Wie:
    Zeker:
    Tudor aka Sofie - reist via Den Bosch en Roosendaal
    AnkeWeasley aka Anke - reist via Neerpelt - Antwerpen
    Debbaut aka Jarne - reist met lijn 84 of 83
    Lagertha aka Kim - reist met de bus en stapt uit op Roosevelt
    Scandal aka Erica - reist met trein Neerpelt-Antwerpen
    alae aka Erika - reist met trein Tienen - Antwerpen

    Misschien:
    Tolstoy
    Fantasyl
    Emrys
    Buddy
    Cannulae
    1iemand - reist met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram
    Mindretall
    Lazulis

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik ken Antwerpen niet zo goed, dus zijn er nog andere voorstellen?


    Not real, ik weet dat de sinksefoor er nog staat, maar dat ligt redelijk ver af van het station als ik me niet vergis.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Not real, ik weet dat de sinksefoor er nog staat, maar dat ligt redelijk ver af van het station als ik me niet vergis.

    Ik ben trouwens nog nooit in de haven geweest, misschien is dat een idee? En wat is de sinksefoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Ik ben trouwens nog nooit in de haven geweest, misschien is dat een idee? En wat is de sinksefoor?


    Een supergroot pretpark.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tudor schreef:
    (...)
    Ik ben trouwens nog nooit in de haven geweest, misschien is dat een idee? En wat is de sinksefoor?


    Een grote kermis.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    COBAlN schreef:
    (...)

    Een supergroot pretpark.


    Kermis.:'D

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 17:28 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Kermis.:'D


    Da's 't zelfde. Of tja, in ons dialect toch. :'D

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 17:28 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    (...)

    Een grote kermis.(:

    Ah. Ik zal het erbij zetten als optie. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Ah. Ik zal het erbij zetten als optie. ^^


    Het is wel een half uur stappen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Het is wel een half uur stappen.

    Daarom ook: optioneel ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat is trouwens de haven?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wat is trouwens de haven?

    Gewoon, de haven van Antwerpen? Of ben ik nou weer zo dom bezig omdat Antwerpen helemaal geen haven heeft? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Gewoon, de haven van Antwerpen? Of ben ik nou weer zo dom bezig omdat Antwerpen helemaal geen haven heeft? :W


    Jawel, een grote zelfs, maar je bedoeld dus de industriële?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jawel, een grote zelfs, maar je bedoeld dus de industriële?

    Pff, ik heb geen idee. Ik ben eigenlijk alleen maar in de binnenstad geweest, dus het leek me wel gewoon leuk om naar de haven te gaan, haha. Weet jij soms welke het leukste is?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Pff, ik heb geen idee. Ik ben eigenlijk alleen maar in de binnenstad geweest, dus het leek me wel gewoon leuk om naar de haven te gaan, haha. Weet jij soms welke het leukste is?


    Ik weet niet eens of je de grote haven kunt bezoeken.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik weet zelf niet veel in Antwerpen, ik ben meer in Leuven omdat dat veel dichterbij is voor me. Ik kom sowieso, de trein die ik neem hangt gewoon af van hoelang ik onderweg wil zijn en als ik goesting heb in iets van de Starbucks.