• Ja, sinds er zoveel meetings zijn georganiseerd, maar allemaal in Nederland, vond ik het ook wel leuk als er eentje in België georganiseerd zou worden, haha. Alleen wel ironisch dat ik een NL'er ben.

    Nee, even serieus:
    Tijdens/na de Amsterdam meeting in februari waren er allerlei ideeën voor nieuwe meetingen en daarbij kwam België ook nog naar voren. Ik ben dit jaar al in Nederland naar een meeting geweest en ik ben al een keer in België naar een meeting geweest. Omdat ik dit heel gezellig vond vorig jaar, wil ik er graag nog eentje organiseren. ^^

    Waar:
    Antwerpen. Specifieke locatie: in de hal bij de Starbucks. Daar is genoeg plaats om te verzamelen.
    Suggesties om te doen:
    - Naar een zomerbar op de Linkeroever
    - Sinksenfoor
    - Haven

    Wanneer:
    Donderdag 10 juli
    Tijd:
    Ik ben, als het goed is, om 11.24 in Antwerpen. Het zou dus handig zijn als jouw trein/bus/tram/iets dergelijks tussen half twaalf en twaalf uur aankomt.

    Wie:
    Zeker:
    Tudor aka Sofie - reist via Den Bosch en Roosendaal
    AnkeWeasley aka Anke - reist via Neerpelt - Antwerpen
    Debbaut aka Jarne - reist met lijn 84 of 83
    Lagertha aka Kim - reist met de bus en stapt uit op Roosevelt
    Scandal aka Erica - reist met trein Neerpelt-Antwerpen
    alae aka Erika - reist met trein Tienen - Antwerpen

    Misschien:
    Tolstoy
    Fantasyl
    Emrys
    Buddy
    Cannulae
    1iemand - reist met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram
    Mindretall
    Lazulis

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kom misschien, met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 16:26 ]


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Shit, ik kreeg net te horen dat ik die dag niet kan :l Mijn broertje heeft dan zijn musical van groep acht en mijn ouders vermoorden me als ik daar niet bij ben. Meh ):

    Ik kom die dag aan om 10:50 of 11:50 :)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Normaal kan ik die dag. Ik laat 9 juli wel weten of ik al dan niet kom. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moet werken :-(


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik moet is zien hoe laat ik er dan ben, maar ik zal het uur nog wel laten weten. Het hangt er vanaf als ik beslis om een rechtstreekse trein te nemen of in Leuven over te stappen.

    Volgende week is het al zover!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    alae schreef:
    Ik moet is zien hoe laat ik er dan ben, maar ik zal het uur nog wel laten weten. Het hangt er vanaf als ik beslis om een rechtstreekse trein te nemen of in Leuven over te stappen.

    Is het wel al zeker dat je komt?

    Sorry dat het weer zo lang geleden is dat ik heb gereageerd!
    @Nana: is goed!

    Even voor de voorkeuren: liever rond half elf/elf uur of half twaalf/twaalf uur? Het maakt mij écht niks uit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:38 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Is het wel al zeker dat je komt?

    Sorry dat het weer zo lang geleden is dat ik heb gereageerd!
    @Nana: is goed!

    Even voor de voorkeuren: liever rond half elf/elf uur of half twaalf/twaalf uur? Het maakt mij écht niks uit.


    Half twaalf/twaalf uur!(:

    En wat gaan we precies doen? De zomerbar? Of iets anders?


    Queer zijn is gewoon alles

    Half 12, 12u. =)

    Oh, trouwens, vandaag de vraag gekregen of ik het kamp van Bloso die woensdagavond en donderdagmorgend wil voederen op onze sportclub. En aangezien mijn sportclub dichter bij het station van Geel ligt, dan Turnhout, neem ik waarschijnlijk de trein in Geel (Neerpelt-Antwerpen) nadat ik de mannen van Bloso terug op het water heb gezet.. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, fuck. Ik was dit helemaal vergeten.
    En nu beginnen mijn ouders er lastig over te doen. Fantastisch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga niet komen. Heb het te druk volgende week


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik ga niet komen. Heb het te druk volgende week

    Jammer!


    Deep inside, I've never felt alive

    Debbaut schreef:
    (...)

    Half twaalf/twaalf uur!(:

    En wat gaan we precies doen? De zomerbar? Of iets anders?

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik ken Antwerpen niet zo goed, dus zijn er nog andere voorstellen?


    Deep inside, I've never felt alive