• Ja, sinds er zoveel meetings zijn georganiseerd, maar allemaal in Nederland, vond ik het ook wel leuk als er eentje in België georganiseerd zou worden, haha. Alleen wel ironisch dat ik een NL'er ben.

    Nee, even serieus:
    Tijdens/na de Amsterdam meeting in februari waren er allerlei ideeën voor nieuwe meetingen en daarbij kwam België ook nog naar voren. Ik ben dit jaar al in Nederland naar een meeting geweest en ik ben al een keer in België naar een meeting geweest. Omdat ik dit heel gezellig vond vorig jaar, wil ik er graag nog eentje organiseren. ^^

    Waar:
    Antwerpen. Specifieke locatie: in de hal bij de Starbucks. Daar is genoeg plaats om te verzamelen.
    Suggesties om te doen:
    - Naar een zomerbar op de Linkeroever
    - Sinksenfoor
    - Haven

    Wanneer:
    Donderdag 10 juli
    Tijd:
    Ik ben, als het goed is, om 11.24 in Antwerpen. Het zou dus handig zijn als jouw trein/bus/tram/iets dergelijks tussen half twaalf en twaalf uur aankomt.

    Wie:
    Zeker:
    Tudor aka Sofie - reist via Den Bosch en Roosendaal
    AnkeWeasley aka Anke - reist via Neerpelt - Antwerpen
    Debbaut aka Jarne - reist met lijn 84 of 83
    Lagertha aka Kim - reist met de bus en stapt uit op Roosevelt
    Scandal aka Erica - reist met trein Neerpelt-Antwerpen
    alae aka Erika - reist met trein Tienen - Antwerpen

    Misschien:
    Tolstoy
    Fantasyl
    Emrys
    Buddy
    Cannulae
    1iemand - reist met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram
    Mindretall
    Lazulis

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet begod niet hoever de haven wandelen is vanaf het station. Maar ik gok dat de échte haven toch wel ver ligt, want ik weet dat die onder andere dicht bij Doel licht. Ze noemen dat ook wel eens Linkeroever, maar dat is dan het verste punt van Linkeroever. =P
    Maar gewone kleine dokken enzo kun je volgens mij van op de Schelde al zien als je even op de dijk langs de Schelde wandelt. Je hebt ook nog Antwerpen binnenstad haven en die ligt redelijk dicht bij het sportpaleis. Maar dan moet je echt trams en bussen nemen want anders ben je te lang weg.

    Goh, wat te doen? Ik hoop dat het goed weer wordt, maar bij slecht weer kunnen we eventueel naar Aquaatopia gaan. Dat is vlak aan het station, maar dan moet je wel inkom betalen.
    Bij mooi weer kunnen we misschien gaan rondhangen op het strand van St Anneke (mag je wel niet zwemmen). Dat is 20 min met de bus of een klein uurtje wandelen (door de St Annatunnel onder de Schelde waar ik sinds kort weet van heb =P).
    Voor de rest weet ik geen echte activiteiten.
    We hebben in 2012 eens een meeting in Antwerpen gehad en dan hebben we bijna alleen maar geweerwolfd met kaartjes die we ter plaatse hadden gemaakt. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hey allemaal, jammer genoeg kan ik morgen niet komen. Ik zit net met een sollicitatiegesprek in Hasselt dus haal ik het nooit om tegen de middag in Antwerpen te zijn. Spijtig, een andere keer dan maar :( .


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Het spijt me dat ik dit nu pas kan meedelen, maar ik kan jammer genoeg toch niet komen. Ik voel mezelf al enkele dagen misselijk en ik heb het ik-weet-niet-hoeveel uitslag rond mijn ogen, waar ik om het uur zalf aan moet smeren omdat het anders aanvoelt alsof je het eraf zou kunnen trekken. Ik heb zo ongeveer hetzelfde aan mijn armen, dus ik vrees dat dat niet gaat lukken. Sorry!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    Ik weet begod niet hoever de haven wandelen is vanaf het station. Maar ik gok dat de échte haven toch wel ver ligt, want ik weet dat die onder andere dicht bij Doel licht. Ze noemen dat ook wel eens Linkeroever, maar dat is dan het verste punt van Linkeroever. =P
    Maar gewone kleine dokken enzo kun je volgens mij van op de Schelde al zien als je even op de dijk langs de Schelde wandelt. Je hebt ook nog Antwerpen binnenstad haven en die ligt redelijk dicht bij het sportpaleis. Maar dan moet je echt trams en bussen nemen want anders ben je te lang weg.

    Goh, wat te doen? Ik hoop dat het goed weer wordt, maar bij slecht weer kunnen we eventueel naar Aquaatopia gaan. Dat is vlak aan het station, maar dan moet je wel inkom betalen.
    Bij mooi weer kunnen we misschien gaan rondhangen op het strand van St Anneke (mag je wel niet zwemmen). Dat is 20 min met de bus of een klein uurtje wandelen (door de St Annatunnel onder de Schelde waar ik sinds kort weet van heb =P).
    Voor de rest weet ik geen echte activiteiten.
    We hebben in 2012 eens een meeting in Antwerpen gehad en dan hebben we bijna alleen maar geweerwolfd met kaartjes die we ter plaatse hadden gemaakt. =P


    Ligt er ook niet iets aan het MAS? Of is dat een jachthaven?


    Queer zijn is gewoon alles

    Btw, het ziet ernaar uit dat ik er al rond elf uur zal zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ligt er ook niet iets aan het MAS? Of is dat een jachthaven?

    Ik ben daar nog nooit geweest, dus ik kan dat niet zeggen. Ik heb maar een beperkte kennis van Antwerpen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik ben daar nog nooit geweest, dus ik kan dat niet zeggen. Ik heb maar een beperkte kennis van Antwerpen. =P


    Ik dacht dat jij in Antwerpen woonde.:'D

    We kunnen trouwens ook naar de zoo gaan, of voor de dames gewoon gaan shoppen.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Alptraum schreef:
    Hey allemaal, jammer genoeg kan ik morgen niet komen. Ik zit net met een sollicitatiegesprek in Hasselt dus haal ik het nooit om tegen de middag in Antwerpen te zijn. Spijtig, een andere keer dan maar :( .


    COBAlN schreef:
    Het spijt me dat ik dit nu pas kan meedelen, maar ik kan jammer genoeg toch niet komen. Ik voel mezelf al enkele dagen misselijk en ik heb het ik-weet-niet-hoeveel uitslag rond mijn ogen, waar ik om het uur zalf aan moet smeren omdat het anders aanvoelt alsof je het eraf zou kunnen trekken. Ik heb zo ongeveer hetzelfde aan mijn armen, dus ik vrees dat dat niet gaat lukken. Sorry!


    Helaas, volgende keer beter! Succes en beterschap trouwens!

    Scandal schreef:
    Ik weet begod niet hoever de haven wandelen is vanaf het station. Maar ik gok dat de échte haven toch wel ver ligt, want ik weet dat die onder andere dicht bij Doel licht. Ze noemen dat ook wel eens Linkeroever, maar dat is dan het verste punt van Linkeroever. =P
    Maar gewone kleine dokken enzo kun je volgens mij van op de Schelde al zien als je even op de dijk langs de Schelde wandelt. Je hebt ook nog Antwerpen binnenstad haven en die ligt redelijk dicht bij het sportpaleis. Maar dan moet je echt trams en bussen nemen want anders ben je te lang weg.

    Goh, wat te doen? Ik hoop dat het goed weer wordt, maar bij slecht weer kunnen we eventueel naar Aquaatopia gaan. Dat is vlak aan het station, maar dan moet je wel inkom betalen.
    Bij mooi weer kunnen we misschien gaan rondhangen op het strand van St Anneke (mag je wel niet zwemmen). Dat is 20 min met de bus of een klein uurtje wandelen (door de St Annatunnel onder de Schelde waar ik sinds kort weet van heb =P).
    Voor de rest weet ik geen echte activiteiten.
    We hebben in 2012 eens een meeting in Antwerpen gehad en dan hebben we bijna alleen maar geweerwolfd met kaartjes die we ter plaatse hadden gemaakt. =P


    Ik heb even gekeken, tussen twaalf en twee wordt het mooi weer (zon zonder een wolkje) en daarna gaat het twee uurtjes onweren (schijnbaar zonder reden?). Het blijft wel een temperatuur van 25/26 graden. Lijkt me wel leuk om naar het strand te gaan, maar ik weet niet of iedereen de bus kan betalen? Anders kunnen we in ieder geval naar het centrum lopen en eventueel naar Schelde (ik heb even gekeken en ik zie nu dat ik dat bedoel ^^ ).
    Ik wil best een spelletje ofwat meenemen, maar de enige kleine spelletjes die ik heb zijn Boonanza en Saboteur. En ik weet niet of we nu teveel mensen hebben. Iig ga ik iedereen even een berichtje sturen. Ook met nummers en dergelijken. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb een buzzypas(abbonoment) en ik kan eventueel iemand meenemen die jonger is dan twaalf. Maar die hebben we volgens mij niet.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, ik woon niet in Antwerpen. Wel in de provincie Antwerpen, maar op 2 minuten van NL. ^^

    Bus kost 1 euro voor een korte rit en 2 euro voor een lange rit, op de bus zelf. Met een voorverkooppkaart is dat minder. Maar ik vind wandelen niet erg. ^^
    Ik heb weinig voorkeur in wat we gaan doen, zolang het maar niet te duur is. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Haha, ik woon niet in Antwerpen. Wel in de provincie Antwerpen, maar op 2 minuten van NL. ^^

    Bus kost 1 euro voor een korte rit en 2 euro voor een lange rit, op de bus zelf. Met een voorverkooppkaart is dat minder. Maar ik vind wandelen niet erg. ^^
    Ik heb weinig voorkeur in wat we gaan doen, zolang het maar niet te duur is. =P


    Vandaar dat ik Antwerpen dacht.:')

    Idd, het moet wel betaalbaar zijn.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik neem die spelletjes wel mee en dan kijken we daar nog wel. We hebben in ieder geval nu al een paar opties ^^
    Willen jullie trouwens nog een foto voor herkenning van mij? Of van jezelf ofzo?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    Ik neem die spelletjes wel mee en dan kijken we daar nog wel. We hebben in ieder geval nu al een paar opties ^^
    Willen jullie trouwens nog een foto voor herkenning van mij? Of van jezelf ofzo?

    Sure, alleen heb ik net gedoucht en is mijn haar totaal anders. (Plat naar achter) en nu herken je me bijna niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)
    Sure, alleen heb ik net gedoucht en is mijn haar totaal anders. (Plat naar achter) en nu herken je me bijna niet.

    Oh, maar ik pak gewoon een oude foto hoor. ^^


    De recentste die er een beetje uitziet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben wel benieuwd wie er nu werkelijk komt.:'D


    Queer zijn is gewoon alles