• Ja, sinds er zoveel meetings zijn georganiseerd, maar allemaal in Nederland, vond ik het ook wel leuk als er eentje in België georganiseerd zou worden, haha. Alleen wel ironisch dat ik een NL'er ben.

    Nee, even serieus:
    Tijdens/na de Amsterdam meeting in februari waren er allerlei ideeën voor nieuwe meetingen en daarbij kwam België ook nog naar voren. Ik ben dit jaar al in Nederland naar een meeting geweest en ik ben al een keer in België naar een meeting geweest. Omdat ik dit heel gezellig vond vorig jaar, wil ik er graag nog eentje organiseren. ^^

    Waar:
    Antwerpen. Specifieke locatie: in de hal bij de Starbucks. Daar is genoeg plaats om te verzamelen.
    Suggesties om te doen:
    - Naar een zomerbar op de Linkeroever
    - Sinksenfoor
    - Haven

    Wanneer:
    Donderdag 10 juli
    Tijd:
    Ik ben, als het goed is, om 11.24 in Antwerpen. Het zou dus handig zijn als jouw trein/bus/tram/iets dergelijks tussen half twaalf en twaalf uur aankomt.

    Wie:
    Zeker:
    Tudor aka Sofie - reist via Den Bosch en Roosendaal
    AnkeWeasley aka Anke - reist via Neerpelt - Antwerpen
    Debbaut aka Jarne - reist met lijn 84 of 83
    Lagertha aka Kim - reist met de bus en stapt uit op Roosevelt
    Scandal aka Erica - reist met trein Neerpelt-Antwerpen
    alae aka Erika - reist met trein Tienen - Antwerpen

    Misschien:
    Tolstoy
    Fantasyl
    Emrys
    Buddy
    Cannulae
    1iemand - reist met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram
    Mindretall
    Lazulis

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Amidala schreef:
    Je zult er wellicht overgelezen hebben, maar ik kom zeker (:

    Ja, sorry! Ik zal het meteen aanpassen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik kom dan reis ik met de trein van Diest - Antwerpen-Centraal
    :)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik schop dit topic weer even omhoog voor een tijd. Ik vind het zelf het fijnste als het rond elf/twaalf uur is, omdat ik dan niet onnodig vroeg hoef op te staan. Ik weet niet hoe dit voor anderen is?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben rond half 9 in Antwerpen :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tudor schreef:
    Ik schop dit topic weer even omhoog voor een tijd. Ik vind het zelf het fijnste als het rond elf/twaalf uur is, omdat ik dan niet onnodig vroeg hoef op te staan. Ik weet niet hoe dit voor anderen is?


    Voor mij is dat ook goed!


    Queer zijn is gewoon alles

    Kawena schreef:
    Ik ben rond half 9 in Antwerpen :Y)

    Voor je studie, of wat?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Voor je studie, of wat?


    Nee :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    11-12u is goed. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oftewel kom ik aan op Roosevelt om 11u05 of om 11u35 of ten laatste om 12u05...
    Hangt er dus vanaf welke bus ik neem en het hangt er ook van af om wat uur we juist afspreken.
    Als ik een bus voor die van 11u05 neem, ben ik er al om 10u35 en dat vind ik te vroeg. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Met de bus van Turnhout ben ik rond 11.46 aan het station.
    Met de trein van Turnhout ben ik rond 12.13 in het station.
    Met de trein van Neerpelt ben ik rond 11.50 in het station.

    Dus als ik thuis ben, kom ik met de bus en als ik bij de vriend ben, kom ik met de trein waarschijnlijk. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga ook eens kijken hoe het bij mij zit. Sowieso dat ik wel wat eerder kom, omdat ik de meeting organiseer ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoe herkennen we elkaar eigenlijk?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Hoe herkennen we elkaar eigenlijk?

    Ik ben gewoon de meest awesome persoon die er rond loopt.(joehoe)
    Ok nee...Meestal herken je het wel aangezien het gewoon een bende is die bij elkaar staat.
    Of je kijkt gewoon naar de foto's bij users die komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan om 10.24, 11.11, 11.24 en 12.11 (en eventueel 12.24) aankomen, het is alleen zo dat ik het handiger zou vinden als ik om 10.24 of 11.24 pak, omdat ik dan minder lang hoef te reizen. Ik wil er dan best al om 11.24 staan, zodat jullie tussen half twaalf en twaalf uur aan kunnen komen?
    Jarne: eh, als ik er gewoon als eerste ben (samen met Ellen) dan zorg ik er wel voor dat jullie mij herkennen. Ik plaats hier wel wat foto's ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    Ik kan om 10.24, 11.11, 11.24 en 12.11 (en eventueel 12.24) aankomen, het is alleen zo dat ik het handiger zou vinden als ik om 10.24 of 11.24 pak, omdat ik dan minder lang hoef te reizen. Ik wil er dan best al om 11.24 staan, zodat jullie tussen half twaalf en twaalf uur aan kunnen komen?
    Jarne: eh, als ik er gewoon als eerste ben (samen met Ellen) dan zorg ik er wel voor dat jullie mij herkennen. Ik plaats hier wel wat foto's ^^


    Ok!(:


    Queer zijn is gewoon alles