• Ik ben opzoek naar leuke verhalen om te lezen, het moet aan het volgende voldoen:
    • Fanfiction 1D, HP of een hele goede OP.
    • Ik hou van bad guys
    16+, niet de hele tijd seksgetint. Maar ik hou ervan als de passie van het beeldscherm spat.
    Regelmatig posten (min 1x per week), anders vergeet ik je verhaal en ik wil niet te lang wachten.
    • Promoot je verhaal hier, maak het een beetje aantrekkelijk. (dus niet alleen een link)
    • Ik hoop dat jullie ook een kijkje nemen bij mijn verhaal.



    Silent storm • One direction



    I’m here to use my heart and my hands
    Somehow the bruises changed my plans
    And there’s a silent storm inside me
    Looking for a home
    I hope that someone’s gonna find me
    And say that I belong
    I’ll wait forever and a lifetime
    To find I’m not alone
    There’s a silent storm
    Someday I’ll be calm
    Someday I’ll be calm
    ~ Carl Epsen


    Let us live our way and let us die our way.



    Horror | Drama | Onbekende personen

    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Suits || Harry Styles



    Know you’re gone, I know you’re gone
    But I don’t feel what I know
    I know you’re gone, I know you’re gone
    But my mind ain’t in control
    Cause it’s my heart that’s been missing you
    And it’s the heart I need to listen to
    And it’s been singing songs for tender dreams
    But when you sang to help us sleep
    And one day I will sing those songs
    Sing them ‘till they sleep
    Just like you sang to me
    Just like you sang, sang to me


    - Volledig geschreven in het Nederlands
    - One Direction bestaat
    - Ik schrijf wanneer ik daar zin in heb (en natuurlijk ook tijd voor heb)


    There is nothing more badass than being yourself

    Not Good Enough × Harry Styles


    You should know, bullying hurts.
    It starts with one word, one word you blurt.
    Fat, ugly, worthless.
    These are the words they hear.
    Did you know, your their biggest fear?



    They put on a fake smile and pretend they're okay,they believe they can make it all the way.
    Of course your words still offend,but they have been pieced back together again.



    'Who's that?'
    'Harry Styles'
    'Harry who?'
    'Styles. He's new. He's hot, right?'
    'Uhm.. yes'
    'But nobody is good enough for him'
    'What do you mean?'
    'He's a player. He broke hundred hearts'
    'Oh..'




    Dit verhaal gaat over een verlegen meisje dat gepest wordt. Met dit verhaal wil ik jullie tonen hoe mensen zich voelen wanneer ze gepest worden. Enjoy.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 17:04 ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."



    If they don't listen, make them listen.
    If they don't watch, make them see.
    But first you have to open your eyes and ears.


    *Volgt niet de originele verhaal lijn.
    *sommige mensen komen hier niet in voor
    *Soundtrack Little mix, About the boy
    *Ik zoek nog rollen ;')


    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Op mijn profiel staan meerdere short story's over One Direction bromance.


    Pretty is just a pretty word.

    Geen 1D maar take a look please (:

    You'll never be alone • Kanker

    "Just know you're not alone, 'cause I'm gonna make this place your home."




    The story about two different girls with the same problem.

    A brain tumor.

    The one a benign, the other a malignant.

    The one will die in six months, the other will survive it.

    Life is unfair.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Als je lacht straalt de wereld en begint de zon te schijnen. Sommige mensen zijn verslaafd aan roken of alcohol maar ik ben verslaafd aan jouw lach. Hij is vrolijk en luid. Alsof hij niet bang is om er te zijn en gehoord mag worden. Als een vogel die rond vliegt en schelle fluitjes laat horen waardoor iedereen er naar op kijkt. Omdat hij bijzonder is.

    Wat je niet weet is dat ik lach zonder blij te zijn.

    Lost in the fire ~ Styles {16+}


    ~ Een Harry Styles fanfictie.
    ~ Romantiek, drama en actie.
    ~ Minimaal 600 woorden per hoofdstuk.
    ~ Door Armastus en Flaenor.


    wat was dit ookalweer

    Hey, misschien vind je dit wat!:) Klik!
    Hey gaat over HP, maar hoofdzakelijk over Severus Snape. En ja, hij is een echte badguy in dit verhaal!
    ~~~~

    I fell for you ~Severus Snape~

    ~~~~~~~~~~

    You Say You Hate Me,
    I Just Love You More,
    You Don't Wan't Me,
    I Just Want You More

    ~~~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    If You Start To Miss Me,
    Remember,
    I Didn't Walk Away,
    You Let Me Go

    ~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    I Could Never Hate You,
    But I Want To


    ~~~~~~~~~~

    Dit is een Severus Snape Fanfiction.



    ~~~~~~~~~~

    Gestart: 09-01-2014


    ~Severus Snape love story.
    ~Bevat grof taal gebruik.
    ~Speelt zich af rond de tweede tovenaars oorlog.
    ~De meeste personages in deze story, behoren aan J.K Rowling!
    ~Reacties en Cudo's motiveren!
    ~Geschreven op mijn telefoon.
    ~Neem een Abo, ik waarschuw niet!
    ~Engelse namen.

    ______________________________
    Status: Lopend
    Genre: Romantiek, Drama, Fanfiction
    Ik actieveer regelmatig, meestal om de twee dagen. De hoofdstukken zijn meestal tussen de 900 en de 2000 woorden.
    _____________________________


    "Not my daughter, you bitch!"

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?

    http://www.quizlet.nl/stories/140186/between-the-road--one-direction/

    One direction bestaat niet,




    I like storms, they let me know that even the sky screams sometimes.
    Its hard to leave, but when you're finally gone it feels like a ticket to heaven.




    I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.
    But now I am starting to find them





    |One Direction bestaat niet|
    |Ïk waarschuw niet, dus neem een abo|
    |Kan 16+ bevatten|
    |Alles is in het Nederlands.|



    ''Niall''
    ''Yes''
    ''We will find him''


    =