• We hebben een berghok (kelder is net iets te eufemistisch) thuis waar ongeveer alles in staat (schoenen, borstels, vuilblikken, drank, koekjes, brood, etc) Ik ben dus alleen thuis vanavond en ik dacht daarnet: hmm, ik heb een beetje honger, laat ik alvast aan het eten beginnen zodat Jeroen (le boyfriend) en ik kunnen eten zodra hij aankomt. Trek ik de bergkast open, wat vind ik? Juist ja, twee gigantische spinnen (met van die lange poten, gruwelijk gewoon) en alles om die rotbeesten mee weg te krijgen ligt natuurlijk in de bergkast zelf. Gelukkig vond ik nog een andere schuurborstel in de garage en raad eens? Daar zat ook een spin op. Ik ben er bijna zeker van dat dit een complot is D:

    Moraal van het verhaal: ik durf het berghok niet meer in en Jeroen zit al minstens een kwartier te lachen in de woonkamer. Hij maakt er voortdurend flauwe grapjes over omdat hij nou eenmaal uit de chiro komt en volgens mij eten ze daar gewoon spinnen en ander ongedierte voor de lol D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.


    26 - 02 - '16

    ik begrijp je helemaal, die beesten zijn echt walgelijk! O.o


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik krijg nu al de kriebels. Hoop voor je dat ze snel weer weg zijn. (:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 19:14 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Roku schreef:




    hahahaha....no.
    Dude. Bedankt. Nou slaap ik vannacht niet.
    Ik gooide er iets naar en ik weet nog steeds niet of hij nou dood is of gewoon op de grond naast de trap gevallen is D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Laat ze rustig jammen pls


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Laat ze rustig jammen pls


    8.8


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahaha, ik kom die spinnen wel even weghalen :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ahhh ik heb medelijde met je. De stofzuiger staat zeker ook in de berghok?

    Krull schreef:
    Ahhh ik heb medelijde met je. De stofzuiger staat zeker ook in de berghok?


    Jup. Naast de trap, pal onder het web van de tweede spin :c


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb het ook niet zo op spinnen. Als ze buiten zijn, vind ik het niet erg maar ik heb ze liever niet binnen tenzij ze gewoon rustig in een hoekje een web hebben.


    Physics is awesome

    Stoneheart schreef:
    (...)
    8.8



    quidquid excusatio prandium pro

    Nope, total spider hater over here. Ik plaste bijna in mijn broek toen ik die afbeelding zag van die man met de spin op zijn kussen ö Ik zou je willen helpen maar helaas sterf ik zelf bijna als ik er 1 tegenkom over de soort waar jij over bezig bent en jij hebt er twee. Succes! :(


    Pain is weakness leaving the body.

    I feel so sorry for you. Gadver ik ben zo bang voor spinnen, echt als ik al zo'n kleine zie flip ik.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omg. Waarschuw me effe van tevoren :"D Als ik wist dat het hier over die vieze beesten ging, dan had ik niet geklikt. :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedankt, nu heb ik jeuk. (cat)
    Ik hààt spinnen als de pest, het zijn verschrikkelijke monsters.
    Omdat ik ook heel dicht bij het bos woon en er achter onze tuin een wei is, krijgen we die schepsels vaak over de vloer.
    En dan heb ik het over de dikste en de zwartste soort, bah.

    En wat je vriend betreft, ik zou zo kwaad zijn. :')
    Ik kan er niet tegen als iemand me uit lacht als ik bang ben.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 20:01 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.