• Wie denk jij dat eurosong wint?
    Ikzelf gok op Oostenrijk.

    Armenië:

    Zweden:
    Confiant
    Miserables
    Stoneheart

    IJsland:
    Opinor

    Hongarije:
    Eruditie's zus

    Rusland:

    Azerbeidzjan:

    Oekraïne:

    San Marino:

    Montenegro:

    Nederland:
    RachelMJ
    Yoda
    iMickeyMouse

    Malta:

    Noorwegen:
    RachelMJ
    Yoda
    Grohl
    Folklore

    Wit-Rusland:

    Griekenland:

    Slovenië:
    Yoda

    Azerbeidzjan:

    Roemenië:

    Finland:

    Oostenrijk:
    Decimoway
    Roku
    Eruditie
    Tolstoy
    Square
    Urie
    Wiarda
    Confiant
    RachelMJ
    Yoda [onpersoonlijk]

    Polen:

    Denemarken:

    Groot-Brittannië:
    Vervain

    Spanje:

    Italië:

    Duitsland:

    Frankrijk:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 22:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Opinor schreef:
    IJsland vind ik wel tof.


    IJsland was vorig jaar zooooooooooo awesome. We hadden er een hele parodie op :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oostenrijk.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik hoop natuurlijk dat Nederland wint, ik zou dat zeer terecht vinden. Maar ik zou het ook begrijpen als Noorwegen of Zweden wint. Dat vind ik echt de top drie, maar dat is persoonlijk. Ik heb het vermoeden dat Oostenrijk gaat winnen, maar dat zou ik eerlijk gezegd best wel jammer vinden. Er zijn beter nummers, vind ik. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik weet niks zeker, maar ik duim voor Oostenrijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oostenrijk of Zweden, maar ik denk dat Nederland ook wel kans maakt.


    The universal language of art.

    Squeal schreef:
    Ik hoop natuurlijk dat Nederland wint, ik zou dat zeer terecht vinden. Maar ik zou het ook begrijpen als Noorwegen of Zweden wint. Dat vind ik echt de top drie, maar dat is persoonlijk. Ik heb het vermoeden dat Oostenrijk gaat winnen, maar dat zou ik eerlijk gezegd best wel jammer vinden. Er zijn beter nummers, vind ik. (:


    Dat hangt ook een beetje van de smaak van iedereen af. Maar ook natuurlijk van de onderlinge vriendjespolitiek. Dat wel kut is. Maar wat ga je eraan doen?
    Natuurlijk gaat het denk ik wel 1 van die vier worden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Als ik de vertegenwoordigers van onze concurrenten moet geloven, maakt Nederland een goede kans. Toch ga ik uit van de vriendjespolitiek en gok ik dat Zweden gaat winnen, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar Nederland, natuurlijk.
    Ik denk dat het trouwens ook best nadelig kan zijn als je -je finaleplek koopt. Mensen hebben de liedjes van de finalisten misschien nog niet gehoord en hebben dan al een favoriet gekozen. Het is maar hoe je het gaat bekijken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:00 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga voor noorwegen of nederland of oosterijk :)


    "If the whole world says 'NO' you say 'YES'." - Michael Jackson

    Ik denk Oostenrijk, maar dat is niet mijn keuze. Vond dat zeer zeker niet het beste nummer.
    Ik vind de nummers van Noorwegen, Nederland en Slovenië erg mooi en hoop dan ook dat één van die drie wint :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik denk Oostenrijk, maar dat is niet mijn keuze. Vond dat zeer zeker niet het beste nummer.
    Ik vind de nummers van Noorwegen, Nederland en Slovenië erg mooi en hoop dan ook dat één van die drie wint :Y)


    Oostenrijk gaat denk ik winnen omdat het zo fake is. En ook een beetje door de vriendjespolitiek.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oostenrijk gaat denk ik winnen omdat het zo fake is. En ook een beetje door de vriendjespolitiek.

    Mee eens. Ik vind het heel erg nep, sorry dat ik het zeg. Hoe zij (of hij, ik weet nog steeds niet hoe ik het moet noemen) zonet ook het podium op kwam lopen, zó ontzettend overdreven. :')


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Als ik nog heel even mag zeuren? :') IJsland doet mij denken aan p-p-p-paardenvlees van De Kwis, lol.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Squeal schreef:
    Als ik nog heel even mag zeuren? :') IJsland doet mij denken aan p-p-p-paardenvlees van De Kwis, lol.[/quote

    Ik geef je toestemming om te zeuren. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mag ik ook op mezelf stemmen? :Y)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:42 ]


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    Mag ik ook op mezelf stemmen? :Y)

    +1


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.