• Jaja vandaag is het moederdag!
    Wat hebben jullie gegeven? Of gewoon lekker melig doen zoals ik; een dikke knuffel? (:

    Sorry Antwerpen. Jullie mama's moeten nog even wachten op de cadeau's. (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 10:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn broer en ik hebben samen voor een ontbijtmand vol lekkers gezorgd en daar was ze blij mee (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb niets gegeven. In Antwerpen wordt moederdag namelijk pas 15 augustus gevierd. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik heb een kistje gekocht en dat aangekleed met schattige prullaria. Ik heb het net gegeven en ben nog zo chagrijnig als het maar zijn kan door een ruzie gisteren, maar goed, ze was er blij mee.

    In Nederland is het trouwens ook gewoon Moederdag vandaag. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik was het vergeten ^^ totdat mijn vader vertelde dat hij zijn cadeau vergeten was; ik ook dus...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Capricious schreef:
    Ik heb een kistje gekocht en dat aangekleed met schattige prullaria. Ik heb het net gegeven en ben nog zo chagrijnig als het maar zijn kan door een ruzie gisteren, maar goed, ze was er blij mee.

    In Nederland is het trouwens ook gewoon Moederdag vandaag. :'D


    Oei.. Dan moet de titel aangepaat worden. *doet facepalm*

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 10:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heeyy allerliefste mods (: kunnen jullie de titel aanpassen?

    • België moet weg.

    Sorry..

    *Schaamt zich*

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 10:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ons mama is haar bed nog niet uit geweest. Ik zal wel een knuffel geven ofzo.
    Ik weet al lang dat het moederdag is, maar ik heb er nooit bij stilgestaan dat ik misschien iets moest doen. :')

    Achja, 15 augustus nog een keer. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Decimoway schreef:
    Heeyy allerliefste mods (: kunnen jullie de titel aanpassen?

    • België moet weg.

    Sorry..

    *Schaamt zich*

    Ik zag het nu toevallig. =P
    Alstu ^^

    De volgende keer mag je het gewoon melden, dan heb je meer kans dat iemand het ziet dan in het topic zelf. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb een ontbijtje op bed gegeven :) was mama heel blij mee.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik gaf haar een doos met daarin propjes en een doos met in die doos badschuim, altijd een goed Moederdag cadeau


    Live your live

    Scandal schreef:
    Ik zag het nu toevallig. =P
    Alstu ^^

    De volgende keer mag je het gewoon melden, dan heb je meer kans dat iemand het ziet dan in het topic zelf. =)


    Oh dankjewel (:

    Ah. Oké :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wij hebben chocolade pinda's bij de kaas/notenboer gehaald, een mooie bos bloemen en een uitje gekocht. Namelijk een rondvaart door Den Bosch (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn zusje en ik hebben haar een handscrub en handcrème van Herôme gegeven. Tja, niet heel origineel, maar ze was er wel heel blij mee.
    Daarbij natuurlijk een ontbijtje op bed, as always.


    Hamartia

    Ik doe niet aan moederdag, maar veel plezier iedereen. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    May gosh.. Orgineel xd.
    Nu voel ik mij een echte slechte daughter..


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys