• Jaja vandaag is het moederdag!
    Wat hebben jullie gegeven? Of gewoon lekker melig doen zoals ik; een dikke knuffel? (:

    Sorry Antwerpen. Jullie mama's moeten nog even wachten op de cadeau's. (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 10:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn moeder is vanochtend al weggevlucht, geen idee of ik haar vandaag nog zie. Dus geen idee of ik wat voor moederdag kan doen. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    We hebben mijn moeder een alt blokfluit en een oude gedeukte zwarte trompet gegeven, die we aan het opknappen zijn. Hij is nu weer zilver, de deuken zijn er bijna uit, etc. en nu we het merk, etc. konden lezen blijkt het ding nog best veel waard te zijn c: Ze vind het heel leuk allemaal


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een potje van haar favoriete bloemen op haar graf geplant deze ochtend (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben croissantjes in de oven aan het doen. Omdat mijn vader en ik beiden al eventjes ziek thuis zijn, hebben we niets voor haar gedaan. Dus verzorg ik het ontbijt/lunch. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb haar het boek Oorlog en Terpentijn gegeven omdat ik wist dat ze dat graag had :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb haar nog niks gegeven. Moederdagen zijn bij ons op de een of andere manier altijd kut. (no_chears)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    The hobbit dvd. Mama heeft een goede smaak films.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb mijn schoonmoeder een groot kado gegeven samen met mijn vriend, schoonzusje en schoonbroertje. We hadden een kussen laten maken met een tekst erop over 'Mijn moeder', een bord laten maken met de tekst over 'Hotel Mama' en een glazen pot met bonbons.
    Mijn eigen moeder krijgt gewoon een kleinigheidje.

    Zelf ben ik verwend met knutseltjes van mijn kids, samen met een liedje en een bos bloemen van mijn vriend ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Foutje.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:15 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb haar meegenomen naar een restaurantje om te ontbijten. Ze vond het geweldig, en het gaat om het gebaar. Ik vind het leuker om met haar lekker te gaan eten, dan een flesje parfum aan haar te geven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niets (cat)

    Dat doe ik random door het jaar heen wel, ik wil geen cadeautje geven "omdat het Moederdag is". Doe zoiets liever spontaan


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb een brunch bereid plus twee vazen gekocht voor haar (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bodylotion, zak snoep en bonbons!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Feileacan schreef:
    Ik heb haar nog niks gegeven. Moederdagen zijn bij ons op de een of andere manier altijd kut. (no_chears)


    Tja.. Stiefmama's..


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lazet schreef:
    (...)
    Ach nee, dat is niet nodig. Plus ik wil hier geen hele levensverhalen op het forum gooien. Je zult me maar op m'n woord moeten geloven dat het niet erg leuk was. Vandaar, dat ik een beetje mijn respect voor haar heb verloren. Maarja, toch maar een moederdagcadeautje voor het gebaar (:


    Geweldige dochter, je moeder zou vast 'apen'trots zijn. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys