• Jaja vandaag is het moederdag!
    Wat hebben jullie gegeven? Of gewoon lekker melig doen zoals ik; een dikke knuffel? (:

    Sorry Antwerpen. Jullie mama's moeten nog even wachten op de cadeau's. (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 10:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb dit jaar gekozen om zelf maar iets te maken. Uiteindelijk is het een ketting geworden. Kon alleen geen mooi doosje vinden om deze in te doen, dus die heb ik ook maar zelf gemaakt ^^





    En ik was even vergeten dat Swarovski zich vrij lastig laat fotograferen x'D

    Dit heeft mijn moeder allemaal gekregen:


    26 - 02 - '16

    Fawkes schreef:
    Ik heb dit jaar gekozen om zelf maar iets te maken. Uiteindelijk is het een ketting geworden. Kon alleen geen mooi doosje vinden om deze in te doen, dus die heb ik ook maar zelf gemaakt ^^





    En ik was even vergeten dat Swarovski zich vrij lastig laat fotograferen x'D


    Omg je moeder is vast mega blij. Logisch. Wouw...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik doe nooit echt aan moederdag, maar ik heb maar wel een sudoku puzzelboekje voor haar gekocht, om te laten zien dat ik er wel aan gedacht heb ^^


    Stenenlikker

    Leuke cadeau's allemaal (:
    Zelf heb ik een pak met dr van der hoog (oid) face masks gekocht voor m'n stiefma uchem verdient ze niet. en ben van plan een bloemetje naar m'n mama's graf te brengen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Stiefmama's zijn altijd al problemen voor kinderen. Accepteer je haar niet?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    Your make-up is terrible

    OMG kan niet wachten tot ik moeder ben!! :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Decimoway schreef:
    Stiefmama's zijn altijd al problemen voor kinderen. Accepteer je haar niet?

    Eerst wel hoor, maar na alles wat ze me heeft aangedaan niet zo meer..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Een verwenset. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lazet schreef:
    Leuke cadeau's allemaal (:
    Zelf heb ik een pak met dr van der hoog (oid) face masks gekocht voor m'n stiefma uchem verdient ze niet. en ben van plan een bloemetje naar m'n mama's graf te brengen.


    Ik zal maar niet vragen wat? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb een cadeaubon van de Etos gegeven, omdat ze dol is op make-up en parfumpjes en ze zo zelf kan kiezen.
    En Rolo snoepjes, omdat ze die heel lekker vind.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb mijn moeder een iTunes cadeaukaart, wat make-up en een bosje bloemen gegeven. (:

    Wij hadden met mijn vader, mijn broertje en mijn zusje een ereader voor mijn moeder besteld (op mijn naam). Maar om die te kunnen bestellen, moest je 18 zijn. Dus heb ik mijn geboortedatum veranderd naar 1995 zodat ik het kon bestellen, want wie doet dat nu niet (cat). Wilde ik het gisteren ophalen met mijn vader, moest ik mijn ID laten zien en kreeg ik het serieus niet mee omdat de geboortedatum niet klopte ._. mijn vader en ik best chagrijnig/boos geworden en gezegd dat ze het dan gewoon weer terug kunnen sturen (we gingen het bij zo'n ophaalpunt ophalen). Nu hebben we dus geen cadeau ;___;

    Decimoway schreef:
    (...)

    Ik zal maar niet vragen wat? (:

    Ach nee, dat is niet nodig. Plus ik wil hier geen hele levensverhalen op het forum gooien. Je zult me maar op m'n woord moeten geloven dat het niet erg leuk was. Vandaar, dat ik een beetje mijn respect voor haar heb verloren. Maarja, toch maar een moederdagcadeautje voor het gebaar (:


    I solemnly swear that I am up to no good.