• De titel zegt het al! Hoe denk je dat de persoon boven je eruit ziet?
    Bijv: Ik denk dat ze bruin haar heeft, blauwe ogen, een ovaal hoofd, en niet zo groot is...
    Natuurlijk mag je aan iemand vragen of je het goed hebt!

    Hope you like!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:45 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    -

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 13:21 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Lang donkerblond golvend haar hebt, Blauw/grijze ogen, Sproeten en een gemiddelde lengte.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Witblond haar met donkerrode lippen, blauwe ogen die neigen naar paars en redelijk lang.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lang blond haar, grote blauw/groene ogen, gemiddelde lengte.


    26 - 02 - '16

    Rood haar tot over schouders, Licht bruine ogen, gemiddelde lengte en een vrolijke uitstraling (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Halflange zwarte krullen, zeeblauwe ogen, vrij bleek en van een gemiddelde lengte.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik denk dat je lang donkerblond golvend haar hebt, Blauw/grijze ogen, Sproeten en een gemiddelde lengte.
    Zoals ik al zei (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    zeer lichtblond (bijna wit) stijl lang haar, kleiner dan gemiddeld, blauwe ogen


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    zeer lichtblond (bijna wit) stijl lang haar, kleiner dan gemiddeld, blauwe ogen


    Dit is creepy, Donkerbruin lang golvend haar, Donkerbruin, bijna zwarte ogen en lang :3

    Ik denk dat jij zwart haar tot over je schouders hebt, gemiddelde lengte en groene ogen.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik denk dat jij lang donker golvend haar hebt en kastanjebruine ogen die niet echt bij je lichte huid oassen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik denk dat jij donkerblond-lichtbruin golvend haar hebt. Een vriendelijk gezicht en blauwe ogen.

    Bruin haar tot net boven je sleutelbeen, vrij donkere ogen en een bleke huid.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Best lang, blond haar tot aan je schouderbladen, groene ogen en een vriendelijk gezicht


    -

    Ik denk dat je niet al te groot bent, donkerblonde krullen tot net boven je schouders met levendige, blauwe ogen en een lief gezichtje.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik denk dat jij halflang donkerblond of bruin haar hebt, iets te klein voor je leeftijd bent, een vriendelijk gezicht hebt met groene ogen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider