• De titel zegt het al! Hoe denk je dat de persoon boven je eruit ziet?
    Bijv: Ik denk dat ze bruin haar heeft, blauwe ogen, een ovaal hoofd, en niet zo groot is...
    Natuurlijk mag je aan iemand vragen of je het goed hebt!

    Hope you like!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:45 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Groene ogen, donkerblond haar, iets kleiner dan gemiddeld, een vriendelijke uitstraling


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blond haar met slag, blauwe ogen, sproetjes, gemiddelde lengte en een gezellige uitstraling.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 12:42 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lang bruin haar, groene ogen, een vriendelijke uitstraling en een gemiddelde lengte.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lang donkerblond haar, (blauw)groene ogen, kliener dan gemiddeld, vriendelijke/gezellige uitstraling


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Feileacan schreef:
    Blond haar met slag, blauwe ogen, sproetjes, gemiddelde lengte en een gezellige uitstraling.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Donkere haren met bijpassende donkere ogen, een lieve glimlach en gemiddeld van lengte.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vrij lang donker haar, donkere ogen, iets onder de gemiddelde lengte en een seriemoordenaar uitdrukking op haar gezicht, tenzij ze lacht. Dan kijkt ze lief hoewel ze het zelf niet altijd wilt. :'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Donkerblond haar met een beetje slag tot net iets over de schouders, vrij lang en een vriendelijke uitstraling.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik denk dat jij een mooi kleurtje hebt vanwege de zon, middellang bruin haar hebt en een mooi uiterlijk en een mooie vorm.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Lang krullend bruin haar, een lichte huid en een bril.


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    bruin haar dat een beetje krult tot op de schouders, blauwe ogen, gemiddelde lengte


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Feileacan schreef:
    Blond haar met slag, blauwe ogen, sproetjes, gemiddelde lengte en een gezellige uitstraling.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lange lichtbruine haren, vrolijke groene ogen en een gemiddelde lengte.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Rood, steil haar, met zacht bruine ogen, sproetjes, een bleke huid en best lang.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Donkerblond haar tot net onder de schouderbladen, donkerblauwe ogen en vrij lang.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.